Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Nou hier een kneiter positieve zelftest. Had ik gezien mijn klachten al verwacht maar toch. Ik vraag mij alleen af, moet ik mij ook nog officieel laten testen? Ik heb 2 vaccinaties gehad maar nog geen booster. Ik ga in mei op vakantie en tot dan is mijn vaccinatie bewijs geldig. Maar volgens het rivm kan de booster pas weer na 3 maanden van de besmetting. Kortom gedoe
Rytir schreef:Nou hier een kneiter positieve zelftest. Had ik gezien mijn klachten al verwacht maar toch. Ik vraag mij alleen af, moet ik mij ook nog officieel laten testen? Ik heb 2 vaccinaties gehad maar nog geen booster. Ik ga in mei op vakantie en tot dan is mijn vaccinatie bewijs geldig. Maar volgens het rivm kan de booster pas weer na 3 maanden van de besmetting. Kortom gedoe
Animal schreef:Ik kom me ook maar melden.
Kreeg vanmiddag ineens koude rillingen, hoofdpijn en idioot veel spierpijn. Toch maar even een testje gedaan. De rechter test is volgens de gebruiksaanwijzing op de verpakking. De linker heb ik geswapt zoals ik ook op het werk mensen swab (heb zelf ook lange dunne swabjes thuis). Echt wel een enorm verschil! Ik deed nog even een 2e omdat ik ineens een heel onduidelijk lijntje leek te zien.
[ [url=m/3LsWfT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vayo schreef:Hier moest ik ook perse testen bij de ggd van mijn werkgever. Geen bewijs hoeven laten zien, maar ik kreeg wel vragen van mijn leidinggevende zoals of ik gevaccineerd ben en hoe vaak (booster ja of nee) en ook wat mijn eerste dag van klachten was zodat hij kon narekenen of het klopt qua isolatie duur.
lenaa_tje schreef:Vayo schreef:Hier moest ik ook perse testen bij de ggd van mijn werkgever. Geen bewijs hoeven laten zien, maar ik kreeg wel vragen van mijn leidinggevende zoals of ik gevaccineerd ben en hoe vaak (booster ja of nee) en ook wat mijn eerste dag van klachten was zodat hij kon narekenen of het klopt qua isolatie duur.
Mogen ze dit wel vragen?
lenaa_tje schreef:Vayo schreef:Hier moest ik ook perse testen bij de ggd van mijn werkgever. Geen bewijs hoeven laten zien, maar ik kreeg wel vragen van mijn leidinggevende zoals of ik gevaccineerd ben en hoe vaak (booster ja of nee) en ook wat mijn eerste dag van klachten was zodat hij kon narekenen of het klopt qua isolatie duur.
Mogen ze dit wel vragen?
Zebrastreep schreef:Zonnetje81 schreef:Er zullen ook mensen misbruik maken van de situatie.
Dat denk ik ook wel , maar dat gebeurd helaas buiten corona ook heel veel. Maar mijn vader heeft een collega die er inderdaad misbruik van zou maken.