Een keer snoepen van van alles is leuk, maar té veel vette en ongezonde maaltijden, brrr, daar voel ik mij gewoon niet lekker van. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een keer snoepen van van alles is leuk, maar té veel vette en ongezonde maaltijden, brrr, daar voel ik mij gewoon niet lekker van.

Wij eten best vaak nasi, mijn vriend lust niet zoveel, heb dus weinig afwisseling
Jouw lijstjes zien er altijd goed uit!
en kipfilet met gekookt ei
en daar wat gegeten. Nuja, wel 13000 stapjes, en de rest van de dag was netjes dus is best oké.
wanneer hoor je de uitslag? Groot gelijk! Lekker genieten en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Dus ik mag nog even lekker stressen haha
Best een stap voor me, want ik vind altijd dat ik het allemaal maar zelf moet kunnen. Maar ik loop nu gewoon ontzettend vast, dus ik hoop dat dit gaat helpen. 
je bent niet de enige.
Woensdagavond pannenkoek gegeten in een restaurant (vonden mijn maag en darmen ook niet zo leuk...) en gister dus nog wat nootjes en een ijsje. De andere dagen bleef ik binnen mijn calorieën doel (behalve gister dan) wat er voor heeft gezorgd dat er alsnog 0.5 af is deze week
dus nu in totaal 6.1, erg blij mee. Begin me langzamerhand ook weer lekkerder in mijn vel te voelen.

knap hoor, aantal kilo’s er af! En wat fijn dat je het ook gewoon aan je lijf voelt en je er beter door voelt.
Fijn dat je toch afgevallen bent, ondanks de iets mindere week.
)

Daar heb ik zo'n zin in maar dat laat ik toch maar want als ik zo'n pak koop issie binnen 2 dagen leeg
. IJsjes is echt iets wat ik vooral met dit weer lastig vind om dat niet te eten. Daarom koop ik alleen maar waterijsjes....