wie brand er een kaarsje voor mij ?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jindai

Berichten: 1911
Geregistreerd: 11-11-12

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:43

Wat een verdrietige update... ;(

Lieve Priscilla, ik hoop dat als het moment daar is, je rustig en vredig mag gaan, zonder angst. Ik denk aan je en vanmiddag steek ik weer een kaarsje voor je aan. :(:)

Veel sterkte en liefs!

kiki1976

Berichten: 16922
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:54

Lieve Priscilla,

Dat je bang bent voor wat er komen gaat is denk ik niet echt raar. Ik denk dat we dat allemaal wel zullen hebben als we in deze situatie terecht komen. Want laten we eerlijk wezen, het is echt een nachtmerrie dit.
Toch hoop ik dat je de rust kan vinden en er vrede mee kan hebben. Ik snap heel goed dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. Er is zoveel hier op aarde om je hier te houden.
Maar vergeet één ding niet! Marcel, je zoon, schoondochter en kleindochter zullen jouw echt nooit vergeten. Jij zit voor altijd in hun hart, en ik denk dat hun ook graag willen dat de pijn voor jouw stopt en dat je in vrede kan gaan.
Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:59

Ik heb alle kaarsjes op mijn kamer voor jullie in de fik gezet.
Afbeelding

SaraViavia

Berichten: 1801
Geregistreerd: 13-02-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:00

Sterkte Marcel en Spice, het is zo oneerlijk. Waarom waarom waarom? Ik blijf het me afvragen. Heel veel kracht voor jullie, ik denk aan je Spice.

PLK
Berichten: 689
Geregistreerd: 17-09-11
Woonplaats: aan de rand van het dorp

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:22

Niet bang zijn Priscilla! Mijn oma was klinisch dood (toen ze een jaar of 50 was) en die hebben ze weer terug kunnen halen. Dat vond ze jammer want het was heeeerlijk "daar". Ze heeft daarna nog 30 jaar geleefd met het idee dat als ze dood zou gaan, ze daar eigenlijk naar uit keek want dat was echt een heel mooie ervaring geweest. Ze wilde om de kids wel blijven maar had een euthanasie verklaring geregeld zodat als ze ziek zou worden, ze laagdrempelig het hoekje om zou mogen gaan.
Ik vond dat zon maffe ervaring en dacht misschien iets in de hersenen bij zuurstofgebrek oid waardoor je gaat hallucineren, maar ben veel van dat soort ervaringen tegengekomen in de literatuur. Dus wees niet bang!
Zoo jammer, het is echt niet nodig!
Als je gaat ben je vrij van alle ellende

Probeer je angst te laten gaan, vraag hier anders hulp voor!
X uit Friesland

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:26

Heel veel sterke :(:) , ik sluit mij aan bij de vele bokkers . Vrees niet maar laat het los Pris hoe oneerlijk het ook is

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:48

ohhh, wat erg, wat een vreselijke update, het moment nadert toch wel snel.
Ik wens jullie toch zo enorm veel sterkte toe!

BusyMissy

Berichten: 978
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Midden Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 13:53

Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:04

BusyMissy schreef:
Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.


_/-\o_

marleen_usar

Berichten: 24695
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:08

Lieverd ik hoop dat je je angst kan los laten, het is ook zo vreselijk om dit te moeten mee maken als je nog zo jong bent. Je zal altijd een groot voorbeeld voor ons blijven.

Caresse07

Berichten: 9437
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:12

Wow prachtig verwoord BusyMissy.

quintusgl

Berichten: 4460
Geregistreerd: 30-06-06
Woonplaats: Bij t bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:12

Heel veel sterkte voor jullie. Ik zou ook doodsbang zijn denk ik.

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 14:24

Ik schrik er van... ondanks ik nog niet zo lang volg leef ik erg met jullie mee.
Heel veel sterkte en probeer de rust te vinden :(:)

Nico_lette

Berichten: 1829
Geregistreerd: 05-01-15
Woonplaats: Joure, Friesland

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:08

Ik ben een hele stille meelezer, maar ik wil je toch nog heelveel sterkte wensen.. Y;(

Anoniem

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:11

25 november is voor mij de dag dat ik na heel veel maanden, 2 weken op vakantie mag naar huis... Ik hoop dat jij je verjaardag nog haalt en dat 25 november een fijne dag wordt voor iedereen.

YazhiSien

Berichten: 2556
Geregistreerd: 27-07-08

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:18

Wat heftig en verdrietig.
Moet vaak aan jullie denken.
Heel erg veel sterkte en kracht gewenst....

BigOne
Berichten: 38554
Geregistreerd: 03-08-09

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:26

Dat jij nog zo blij kunt zijn
met elke dag die je word gegeven
dat je op hele kleine dingen
zo gretig weet te leven.


Dat je zo vol van moed kan zijn
zon berusting kan verwerven
dat jij, zo gehecht aan het leven
als het nodig is kan sterven.


Dat jij, zo dicht bij ons kan zijn
maakt alles minder zwart
echt sterven zal je voor ons nooit
omdat je voortleeft in ons hart.


Lieve Pris, je verjaardag doet er niet toe, ga wanneer het moet, de pijn is dan over, je vertwijfeling, je verdriet om je geliefden die je achterlaat, uit het zicht maar nooit uit het hart. Ik hoop zo dat je kalm en rustig mag gaan, dat je niet meer hoeft te vechten.

hagelslag
Berichten: 9240
Geregistreerd: 18-09-10

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 15:54

Al vaak een berichtje willen typen. Maar het is te moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Ik kijk dagelijks 10 keer in de hoop dat het weer tijdelijk goed gaat

Renee1991

Berichten: 5990
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:01

Wederom heel veel sterkte gewenst.. Wat moet dit ontzettend moeilijk en hard zijn. Ik hoop dat jullie, op wat voor manier dan ook, nog van elkaar kunnen genieten en dat Priscilla rust kan vinden in haar angstige gedachten.

Iris1702

Berichten: 3130
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Best

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:15

wat verschrikkelijk allemaal.
Ook al weet je dat de dag er aan komt voorbereiden erop lukt niet. Maakt het zelfs allemaal alleen nog moeilijker. Ik vindt het heel erg te lezen dat je zo bang bent (wat ik natuurlijk wel begrijp zou ik zelf ook zijn.)
In de meeste gevallen merk je juist dat die angst op het einde juist verdwijnt.

Misschien is het toch de wil je verjaardag nog te halen, misschien ergens ook mooi als het klokje dan rond is.
Maar als het kaarsje is uitgebrand... en de mensen om je heen hebben er vrede mee dan is het misschien tijd om je over te geven, wanneer leven lijden wordt...

Lieve Pris en Marcel nogmaals heel veel sterkte overal wordt aan jullie gedacht.

Jennyxx

Berichten: 3045
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:57

Lieve Priscilla en Marcel, heel veel sterkte! Ik zou ook heel bang zijn en niet willen loslaten ;(

Zaterdag vier ik hoe dan ook jouw leven die je geleid hebt, Spice. Hoe je bent, hoe je was en wat je ons gebracht hebt! <3

MoppieFilou

Berichten: 4960
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:15

BusyMissy schreef:
Wat ontzettend moeilijk om die angst los te laten, om je over te geven aan het onbekende en je geliefden achter te moeten laten.... Ik hoop dat je de juiste weg in rust mag vinden.
En wat is er te vieren? Ik vier zaterdag een bijzondere vrouw, die verschil heeft gemaakt in dit leven. Die de kracht heeft gehad om te delen hoe intens moeilijk het is om ineens te horen te krijgen dat je leven binnenkort aan zijn einde is. Ik vier een prachtige vrouw die ons allemaal heeft doen beseffen hoe waardevol het leven is, dat we van iedere dag die ons gegeven is moeten genieten (met het maken van een taart of jam). Ik vier dat we Priscilla hebben mogen leren "kennen". Zij maakt het verschil. Heel veel sterkte, aanvaarding en rust toegewenst. In gedachten bij jullie.


Mooi verwoord!

Electra63

Berichten: 17964
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:20

spicegirl schreef:
Lieve bokkers priscillas lichaam is bijna op en ze wil ons nog steeds niet achter laten ze is zo bang, bang voor de nacht bang voor wat komen gaat bang vorige de dood. De pijn is nu redelijk onder controle maar voor het verdriet en de angst bestaat helaas geen pilletje. Ze is bijna jarig maar wat valt er te vieren? Marcel namens priscilla. ..


Ik lees af en toe mee, maar ik wil jullie beiden heel veel sterkte toewensen!

Fortitude

Berichten: 3091
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:10

Ook ik lees vooral stil mee, maar ik moest gewoon even reageren...

Ik vind je zo inspirerend Spice, zo sterk. Jij herinnert iedereen eraan dat je moet genieten van alle kleine dingen, dat je dankbaar moet zijn voor alles in dit leven. En daarvoor? Daarvoor wil ik jou bedanken.

Ik wil jullie sterkte wensen, ook ik ga hier kaarsjes voor jullie aansteken.

Anoniem

Re: wie brand er een kaarsje voor mij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 18:18

Heel veel sterkte daar voor jullie allemaal.. dikke knuffel voor Priscilla..