Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNavatu schreef:Ik heb mn dag vanavond echt verknald gewoonWas de hele week nog super bezig en vandaag ook geen problemen.. tot ik vanavond ging werken. Man oh man
Moest om half 5 al avond eten terwijl ik dat normaal pas rond 8 uur doe.. dus je raad het al, had om 8 uur weer honger
![]()
en toen heb ik misschien 2 choco cokos cakejes naar binnen gewerkt oops
Amaris schreef:The_Cat schreef:Valt pindakaas eigenlijk onder gezond? ik neem aan sowieso beter dan nutella of dergelijk :p
Pindakaas!
http://www.optimalegezondheid.com/pinda ... -geworden/
Citaat:PINDA 85%, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout.
secricible schreef:Is dat artikel gesponsord door calve ofzo? Als je kijkt naar de ingredientenlijst van calve:Citaat:PINDA 85%, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout.
Dan staat daar dus gewoon gehard palmvet, wat boordevol transvetten zit.
http://www.ah.nl/producten/product/wi37 ... as-naturel
Deze heeft absoluut mijn voorkeur, bestaat uit puur pinda's en nu ook in de aanbieding toevalligmaar als je verpakkingen leest kom je er meer tegen zonder geharde vetten.
Annikoe schreef:Hoi! Ik wil mij graag melden in dit topic als dat mag
Ik loop al jaren te hikken tegen mijn gewicht, ik heb geen zwaar overgewicht maar er mag toch wel wat vanaf.
Vroeger vaak gepest omdat ik 'dik' (lees: niet zo slank als alle andere pubers die kunnen eten wat ze willen zonder aan te komen) was en dat slaat toch wel een enorme deuk in je zelfvertrouwen waardoor ik eigenlijk altijd ben blijven twijfelen over mijn uiterlijk..
Efin, op het moment weeg ik (denk ik) 76 kg en ik ben 168 groot. Ik volg de laatste tijd het beste dieet ooit: gewoon nooit meer op de weegschaal gaan staan![]()
Maar ik merk dat ik mezelf toch niet zo prettig voel.
Ook een tijdje met MFP gewerkt en dat werkte inderdaad wel prettig en gaf ook resultaat! Alleen op gegeven moment verwaterd dat altijd bij mij en verlies ik mijn motivatie..Dus ik hoop met het volgen van dit topic mijn motivatie te kunnen behouden!
Helaas ben ik dol dol dol op lekker eten, dus dat is echt mijn grootste probleem, ik kan geen nee zeggen tegen lekker eten.![]()
Sorry voor mijn lange verhaal!