Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:38

Ik ga Soar proberen onder Brave, Velvet Teddy en Faux. Zal foto's maken zodra Soar binnen in.

Michelle, MAC P&P Finishing Powder Pressed misschien? Ben ik tevreden over.

Linoleum, nee wat vervelend! Welke heb je wel gehad?

Nanoukkie, ik kan je hier helaas niet mee helpen.

Friemel mooi!! Benieuwd hoe die je bevalt.

Ik heb een tester gehaald van een Dior Foundation, weet even niet meer welke maar in ieder geval niet Nude of Skin geloof ik. Toch een teintje te donker dus kan hem niet volledig aanbrengen. Nu 25% korting dus dat nodig ook uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:39

In DH bij MACstore zeiden ze dat hij ook gewoon leverbaar zou blijven :j

BelleTessa

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:39

Ja als die niet elke keer uitverkocht is :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:40

Soar blijft ook gewoon leverbaar maar is erg moeilijk te krijgen. Ik heb daarom 2 back-ups :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:40

Ik had hem bijna meegenomen vandaag, maar toch nog gewacht ivm financieen :=

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:43

Ik heb hem besteld dus de 21e. Gisteren kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was (ammehoela express levering waarmee ze reclame maakten). En zie nu net pas in het pakketje dat lipliners missen en het geld terug gestort is. Verder geen bericht over gehad.

Nog een poging gedaan met bestellen. Maar zou me niks verbazen als weer zelfde gebeurt.

Had alleen mijn Ambering Rose blush binnen, had Soar en Whirl lipliner besteld en die dus ineens niet meer leverbaar.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:45

BelleTessa schreef:
Ja als die niet elke keer uitverkocht is :')

In DH is die nog niet uitverkocht geweest volgens mij.

Ik ga eens kijken voor dat poeder!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:57

linoleum schreef:
Ik heb hem besteld dus de 21e. Gisteren kreeg ik bericht dat mijn bestelling verzonden was (ammehoela express levering waarmee ze reclame maakten). En zie nu net pas in het pakketje dat lipliners missen en het geld terug gestort is. Verder geen bericht over gehad.

Nog een poging gedaan met bestellen. Maar zou me niks verbazen als weer zelfde gebeurt.

Had alleen mijn Ambering Rose blush binnen, had Soar en Whirl lipliner besteld en die dus ineens niet meer leverbaar.

Dat is raar..Ik had m'n bestelling voor de kerst idd in een dag geloof ik. Was toen helemaal verbaasd :')

Kwamen ook met DHL ipv post nl.

Zou anders even chatten met ze morgen kan geloof ik vanaf 11 uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:59

Voor de kerst hadden ze via mail wel een actie van 'gegarandeerd voor kerst in huis' via klikken in de mail werd dat actief.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:02

Niniane schreef:
Staat je heel goed die lipstick Joolien. :j
Draagt 'ie fijn?

Hij zit heel fijn. Voelt soms iets droog maar dan zit ie nog gewoon goed. Twig draagt ook heel fijn. Ik heb verder nog wat leuke dingen gekocht en m'n stash wat uitgebreid :P zal zo ff foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:13

_Friemel schreef:
Believe schreef:
Vandaag even wat geprobeerd met ogenschaduw en dit kwam er uit:

[ [url=m/mCiTx8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het rode boven en onder m'n oog komt door ontharingscrème.. Nooit gebruiken op je wenkbrauwen! Ik had beter eerst de gebruiksaanwijzing kunnen lezen. :+

Maar vond die ooglook er wel leuk uitzien, ik draag eigenlijk altijd alleen maar mascara omdat ik hier te lui voor ben. Maar denk dat het met een verjaardag ofzo wel leuk is.

Michelle & Gianti jullie ooglook is ook gaaf zeg! Michelle, hoe bevalt die neppe witte chocolade palet?

Ziet er goed uit! Welke crème heb je? Ik heb er 1 van chilly ontdekt voor gezicht, deze is echt heel zacht, ik gebruik hem voor m'n mond rondom en nooit ergens last van :D alle andere zijn veel te agressief en werken niet.

Een van de Kruidvat, huismerk.
Waar heb je die gekocht?
Mijn wenkbrauwen zien d'r echt super mooi uit nu (op die wondjes en plekken na dan),
maar zoek nu dus een creme die ik wel op m'n gezicht kan gebruiken. :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:20

Zit ook een beetje te kijken voor een vervanging van mijn touche eclat. Die is net niet licht genoeg.

Dnt jij gebruikt zo'n illuminizer van l'oreal dacht ik?

Estee lauder heeft ook zo'n pen. Maar die is weer net iets minder qua oplichtend effect tov de touche eclat.

Iemand ideeën? Is echt tegen de donkere kringen en ook voor het "oplichtende" effect.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:23

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Swatches van boven naar beneden.
Afbeelding

Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:26

@ Dwensink, ik ben benieuwd of ze het ook daadwerkelijk gaan leveren. Keep us posted!

@ Joolien, prachtig die lipstick! Blij mee? Welke blush en concealer heb je?

@ June, heb je al een BeautyBlender? Anders zou ik daarmee beginnen ipv een foundationkwast.

@ _Friemel, prachtig palette, is dit nou ook degene die je in eerste instantie wilde bestellen? Zo niet dan ben ik wel erg benieuwd wat je verder nog op het oog had!

@ Eline_S_S, gebruik je je wimperkruller voordat je mascara opdoet of erna? Je kunt anders ook op zoek naar een mascara die je wimpers krult als je echt niet overweg kunt met een wimperkruller. Gebruik je geen blush oid?

@ Michelle wat zonde dat je poeder kapot is! Hoe is dat gebeurd?

@ Nanoukkie, catrice heeft een concealerpallet met een groene en roze concealer erin, die schijnt er goed te zijn tegen puistjes, dus niet voor onder de ogen. Wat bedoel je met een lippenstiftpotlood? Zo'n dikke chubby stick of een lippotlood?

Mooie foto's Joolien! Waar heb je dat revolution palette vandaan?

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:30

@nelleke geen idee. Kan m nog wel gebruiken maar breekt steeds verder, steeds meer stukjes komen los helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:31

Dank je, ik heb de concealer en blush van mac, het is de blush Peachykeen en concealer nc20.
We hebben afgesproken eind januari weer te gaan, dan ga ik voor de Rebel sowieso.

Het palette heb ik bij Etos gekocht voor €9,99.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:32

Gianti schreef:
Gave lipstick jolien!! Staat je goed! Voor mijn mening is de blush iets te hard

Denk dat t een beetje vertekend want hij staat wel mooi. Foto is ff snel gemaakt en beetje gek licht.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:33

Oh bizar zeg michelle, dus hij is niet gevallen oid? Nou daar zou ik zeker mee teruggaan!

OMG Joolien je bent ook verslaafd, nog net niet bekomen van de eerste 2 lipsticks, moet er al een 3e komen. :')

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:35

Mag ik jullie advies vragen?

Na jaren goedkope oogschaduw te gebruiken krijg ik nu van manlief als cadeau een echt fijne set. Het is voor een smokey-eye (stappen, niet dagelijks) en ik zoek een merk waarbij de wit ook echt wit is (en niet zo goed als doorzichtig). Welk merk raden jullie aan? Ik hoor veel goeds over MAC?

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:42

Echt spierwit is het niet, maar de Zoeva Cacao Blend de eerste kleur is heel licht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:44

_Nelleke_ schreef:
Oh bizar zeg michelle, dus hij is niet gevallen oid? Nou daar zou ik zeker mee teruggaan!

OMG Joolien je bent ook verslaafd, nog net niet bekomen van de eerste 2 lipsticks, moet er al een 3e komen. :')

Jup _O- Ik herkende gewoon ook al lipsticks aan de kleur enzo qua naam :') Maar mijn vriendin is erger, die heeft er gewoon meteen 3 gekocht + lipliner en die zit pas een week of 2 aan de lipsticks :P

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:48

_Nelleke_ schreef:

Nee nooit gevallen. Zit altijd in mijn beautycase, maar ook soms in mijn handtas.

Geloof nooit dat het nut heeft ermee terug te gaan, maar ga het gewoon (laten) proberen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:54

Believe schreef:
_Friemel schreef:

Ziet er goed uit! Welke crème heb je? Ik heb er 1 van chilly ontdekt voor gezicht, deze is echt heel zacht, ik gebruik hem voor m'n mond rondom en nooit ergens last van :D alle andere zijn veel te agressief en werken niet.

Een van de Kruidvat, huismerk.
Waar heb je die gekocht?
Mijn wenkbrauwen zien d'r echt super mooi uit nu (op die wondjes en plekken na dan),
maar zoek nu dus een creme die ik wel op m'n gezicht kan gebruiken. :)

Chilly Silx, niet iedere Kruidvat of Etos heeft hem. Hij is echt zijdezacht! Vorige keer iets te lang laten zitten en nog geen uitslag oid, CSI was spannend :')

Afbeelding

Nelleke, dit was Idd degene die ik wilde :j
Heb nog even gekeken maar kwam dan uit bij de Too Faced naturel matte of een tarte palette maar beide zijn net zo moeilijk te krijgen en de KVD stond op nr 1 :j

Joolien ik had die palettes ook gespot aantal welen terug :j zagen er goed uit :j D for Danger was ook mijn eerste Mac Lipstick :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 23:58

Morgen met Leverage Utrecht onveilig maken ! :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 00:04

Hoe heet die hele donker bruine oogschaduw van mac