Mooie collectie van Catrice! Ga ik zeker even bij kijken als het in de winkel ligt. Jammer dat hun prijzen wel echt omhoog gaan, maargoed alsnog cheap!
Ik blijf een zwak houden voor die neutrale palettes, net als Boudoir Eyes van Too Faced. Maar heb naked 1 en 3 al en de Au Naturel van Sleek. Plus nog een zooitje losse grijs- creme- en bruintinten. En gebruik het al zo weinig. Maar vind ze zo mooohooooi .
Ik vind de oogschaduw overigens niet fijn van Catrice, dan gebruik ik liever die van Essence.
Had trouwens hele goede reviews gelezen over die satin blushes van Essence.. Denk dat ik vanavond eens ga kijken. Misschien zit daar wel een mooie peachtint tussen, hoef ik niet helemaal richting de stad
Die van Miley Cyrus lijkt me een hele mooie frisse kleur dus ik ga iig even kijken En die collecties van Catrice en Essence lijken me ook mooi
Josien, ik ben ook juist van de Vlogs hoor! Bijna alleen maar en dan soms wat blogposts. Maar heb elke dag een paar Youtubefilmpjes om te kijken, loop nu al steeds een dag of 5 a 6 achter, dat is irritant!
Djilna
Geplaatst: 16-01-15 10:35
Yv dat zijn die kleine ronde doosjes van Essence toch? Ik heb er 3 van en vind ze idd super fijn. Draag ze vaker dan mijn MAC blushes. En ze zijn maar 2,39
Anoniem
Geplaatst: 16-01-15 10:37
Ik vind vlogs ook leuk! Kijk ik ook meer dan de tutorials, alhoewel ik die zo af en toe ook nog wel leuk vind.
Ben meer van de empties, best of, hauls, etc.
Die lipsticks van Catrice zien er super uit! Ga die beetje berry kleur zeker halen en misschien ook nog wel een van de anderen
Suus___
Geplaatst: 16-01-15 10:38
Welke vlogs kijken jullie dan? Kijken jullie ook nog niet beauty gerelateerde yters
Die van het hele rijtje wat ik gisteren schreef Maar empties, maandelijkse favorieten, weekly vlogs, soms gewoon alles wat die persoon online zet. Ook tuturials dus En momenteel niets niet beautygerelateerd. Heb er zo al genoeg
Yv_
Geplaatst: 16-01-15 10:43
Ja klopt, Sily Touch ipv Satin is het, had het verkeerd onthouden. Kwam er van de week ineens op, ik kijk eigenlijk nauweklijks bij Essence producten behalve LE nagellakjes . Maar meerdere reviews waren onwijs positief!
Sweetheart heb ik, volgens mij Babydoll ook en ik heb nog een nieuwe donkerdere tint die richting die MAC blush gaat, Rival geloof ik. Zal vanavond thuis eens kijken. Maar pigmentatie is goed en je kunt ze heel goed blenden en opbouwen. Ze blijven alleen niet echt de hele dag zitten. Maar ik breng blush dan ook redelijk subtiel aan dus dan vervaagt het wat sneller.
Edit niet Babydoll, maar een meer bruinige juist. Natural Beauty heet die misschien..
Beste Suzanne, > > Bedankt voor uw e-mail en interesse in Laura Mercier. > Helaas is de hydrating primer niet op voorraad. Met een paar weken is het weer binnen en wordt het op de webshop gezet. > U kunt ook kiezen voor de Foundation Primer Protect SPF 30/PA+++ > http://www.skins.nl/foundation-primer-p ... 30-pa.html > > Is niet hetzelfde als de hydrating maar ook zeer beschermend. > > Met vriendelijke groet, > > Marina
Er zit een vestiging in Rotterdam Suus, die heeft wel alles op voorraad! Ben ik toen ook heen geweest om de foundation te halne. Toen ook de illuminating primer als proefje gevraagd, kreeg echt een vol bakje .