Coconut schreef:Wat zoek je van de happy Buddha? Hier was het volop in de sale en heb ook wat dingen dubbel eventueel
Ik wilde een voorraadje foam, deo spray en roller inslaan, maar lukt dat niet is dat ook geen ramp. Heb nog wel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Banyu schreef:Weet iemand hoelang de zonnecreme of aftersun houdbaar is? Gebruik het niet vaak, dus dan is het zonde voor die ene seizoen per jaar, als het daarna wellicht niet meer goed is,.
Banyu schreef:Weet iemand hoelang de zonnecreme of aftersun houdbaar is? Gebruik het niet vaak, dus dan is het zonde voor die ene seizoen per jaar, als het daarna wellicht niet meer goed is,.
Justme_Lisaa schreef:Hier ook de sale gehad, ze hebben op de site nu ook eindelijk weer de yalda kaars! I’am happy! Verder nog een adventkalender en een haarband gekocht. Vier kortingscodes kunnen gebruiken, scheelde toch een extra €17,-.
Link naar de kaars: https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 02504.html
En de volgende kortingscodes kunnen gebuikt worden:
RITUALSSAMSONITE €5,-
SAMSONITERITUALS €5,-
SAMSONITE2019 €7,88
SAMURAIGAME een gratis showergel mini van de mannenlijn
Celestial schreef:Justme_Lisaa schreef:Hier ook de sale gehad, ze hebben op de site nu ook eindelijk weer de yalda kaars! I’am happy! Verder nog een adventkalender en een haarband gekocht. Vier kortingscodes kunnen gebruiken, scheelde toch een extra €17,-.
Link naar de kaars: https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... 02504.html
En de volgende kortingscodes kunnen gebuikt worden:
RITUALSSAMSONITE €5,-
SAMSONITERITUALS €5,-
SAMSONITE2019 €7,88
SAMURAIGAME een gratis showergel mini van de mannenlijn
Ahh de kortingscodes doen het helaas niet meer...
Creatas schreef:Nog even een leuke anekdote. Ik had welgeteld één uur mijn 5 flesje Azar binnen op de kast staan en ging de stad in.
Na het passen van een jurkje in het pashokje hoorde ik van de volgende 'Oh wat een heerlijk parfum!! Wat heb je op??!'
Azar van de Yalda/Rituals!
Jawel
Ik vond het erg prettig dat mijn vriend nu ook hoorde waarom ik stad en land afbeunde voor Azar