Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 10:12

Thanks Anc! Cool hè die oogjes :D Mijn nichtje en buurmeisje staan inmiddels in de rij. :')

Ik heb vandaag Essence Macarena Mint op de blog.

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:22

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:35

Gave mintkleur Tazzey, vind je nagelvorm nu ook echt tof!
Die helmies zijn wel komisch haha :')

Tijdje stil gevolgd, maar nu goed nieuws.

Ik heb nu sinds een tijdje helemaal geen acryl meer, 2 weken nagelkuur gedaan (van de Kruidvat) en m'n nagels komen eindelijk boven m'n vinger uit! Ze breken nog amper. Heb ze afgerond vierkant gevijld, heb brede nagels dus dan vind ik rond/amandelvormig niet mooi :)
Zelfs met werk en paardrijden blijft een OPI lak 3-5 dagen zitten, andere lakken soms iets minder lang.
Vind trouwens de lakken van KIKO echt super, en die kosten bijna niks.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 08:08

Wat is verstandig volgens jullie?
Ik heb 1 hand waar de nagels weer gegroeid zijn, probeer dus te stoppen met nagels bijten...
En dat is gelukt bij de linkerhand en bij de rechter dus niet... :o

Alleen bij m'n linker duimnagel zie je dat er nog een deuk in zit door de acrylnagel,
maar ook een soort witte lijn.
Wat is dan verstandig, weg vijlen of knippen?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:29

De styliste heeft te diep gevijld. Als hij ver genoeg is gegroeid zou ik het tot daaronder weg vijlen. De nagel is daar toch niet sterk.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:44

Pff en dan bedenken dat ik ze in Januari/Februari heb laten verwijderen.
Zal ze straks eventjes vijlen al m'n nagels.

Dacht ze om deze vakantie ook eventjes te lakken. :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:24

Bij mij duurde het echt wel nog véél langer dan een paar maanden voordat er écht niks meer merkbaar was van nepnagels :j. Denk zeker wel anderhalf jaar. Echt, daarom voor mij NOOIT meer nepperds :n.

Had nog de prachtige Autumn <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:32

Oh, hij is gaaf Yv <3
Die stond op mijn twijfel, maar wat een super gave tint!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:06

Mooi Yv, zal hem zelf niet snel kiezen, maar is wel iets wat ik bij een ander mooi vind.

Gister maar weer eens naar het paard gaan liggen. Op wat spierpijn na valt de schade mee (nouja, de deuk in mijn zelfvertrouwen buiten beschouwing gelaten dan), alleen wel weer een nagel gebroken. Hoe krijg ik dat toch voor elkaar met van een paard af lazeren? :')

Van de week geshopt en een leuke topcoat van Essence meegenomen, zilveren glitters. Heb in december een bruiloft en ben qua kleding ook geslaagd en weet ook al bijna hoe ik mijn nagels ga doen. Of matchend met het nieuwe jurkje (heel licht mint groen) of mijn rolstoel (roze) met hoe dan ook die glitters. Lekker op tijd. :=

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:40

Ik vind 'm ook echt fantastisch leuk <3 <3
Jij denk nog meer Anc, gezien jij oranje zelf ook erg leuk vindt :D :))!

Klinkt kleurrijk Dreamy :D. En wees blij dat je zo vroeg bent! Ik heb over een klein maandje een bruiloft, heb dan nu gelukkig wel een jurkje en een jasje, maar kom er nu natuurlijk weer niet uit met schoenen!
Denk dat het maar nude gaat worden en dan ook een nude nagellak. Jurkje is mintgroen, jasje wit met champagne glansje erover, tasje ook.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:13

Ik vind hem niet zo... want hou niet zo van oranje :Y)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:46

Je kan je nagels ook nog champagne doen, Yv? Moet je wel staan..
Schoenen hangen bij nog af van de rolstoeltoeganklijkheid van de locatie van het eten/feestje. Maar heb al wel mooie hakken in mijn hoofd, dus hoop dat dat gaat kunnen. :)
Laatst bijgewerkt door Dreamybol op 18-08-15 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:47

Ja Yv, Ornament!

:')

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 19:05

Yv_ schreef:
Bij mij duurde het echt wel nog véél langer dan een paar maanden voordat er écht niks meer merkbaar was van nepnagels :j. Denk zeker wel anderhalf jaar. Echt, daarom voor mij NOOIT meer nepperds :n.

Had nog de prachtige Autumn <3

Wat zonde! Dat is echt niet nodig! Ik heb afwisselend wel en geen kunstnagels omdat ik niet altijd tijd heb ze bij te houden. Ik heb ze nu weer gedaan toevallig. Als ik ze er af haal zal ik eens een foto maken. Mijn nagels mankeren nooit wat na het verwijderen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 12:09

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:14

Hee meiden, ik heb even een vraagje.

Een tijd geleden vroeg ik jullie welk merk gel nagellak jullie het liefst gebruis (base en topcoat).
Zelf had ik toen al alessandro striplak en later heb ik sensationail gekocht.
Nu wil ik ook graag een keertje Gelish proberen en ik vroeg mij af waar jullie dat kopen.

Alvast bedankt!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:21

Momenteel gebruik ik OPI GelColor en Layla. Wel van ieder merk de eigen base- en topcoat.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 12:29

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:09

Hahaha ja Ornament, goed idee _O-.
Denk dat het of een simpele creme nude gaat worden, of I'm Not Lion. Ben er nog niet over uit. Gelukkig heb ik nog even _O-.

Fireball <3.

Ik heb vandaag een post over de andere, niet leuke kant van indies: Het Mentality Drama

En had van de week nog wat andere posts:
Your Bright Shadow
Coat Couture

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:52

Ik vind het hele Mentality verhaal zo ontzettend slecht!
Ben echt ontzettend blij dat ik daar nooit een lakje van gekocht heb.

Door dit drama zou je bijna geen indies meer kopen, maar gelukkig heeft alleen dit merk deze base gebruikt en daar komt bij dat ik er alle vertrouwen in heb dat, mocht er bij een ander merk iets mis gaan, dat dat dan op een hele andere manier opgelost wordt.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:51

Ik heb het hele verhaal ook meegekregen. De fout kan gebeuren maar de reactie is niet acceptabel maar sommige bloggers gaan te ver in "shaming the brand". Ik begrijp dat het niet netjes is maar ik had de eer aan mezelf gehouden. Overigens doel ik daarmee niet op jou Yv maar op buitenlandse bloggers.

Ik heb laatst mijn flesje OPI Alpine Snow opgemaakt en moest echt een nieuwe witte lak hebben voor een nailart. Douglas had geen Alpine Snow meer liggen dus toen naar de Hema gegaan. Ik heb in het verleden wel witte lakken van de Hema geprobeerd maar daar was ik niet van onder de indruk. Deze "nieuwe" is helemaal niet verkeerd.
Vandaag dus een artikel erover. Hema 809 Wit.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:02

Verklaart iig wel die rare plekken op mijn nagels. Ik had zelf nooit de link gelegd dat het aan de nagellak kon liggen, maar verklaart een hoop. Weet niet meer precies welke lakjes ik die tijd heb gedragen. Maar heb eigenlijk bijna alleen maar Mentality gedragen toen. Dus ik gok dat het Drama (lekker toepasselijk :=) was.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:42

Tazzey schreef:
De fout kan gebeuren maar de reactie is niet acceptabel maar sommige bloggers gaan te ver in "shaming the brand".

Want het is normaal om als merk zo onprofessioneel er meer om te gaan??? Om gewoon een fout te maken en het vervolgens niet op te lossen.
Ik vind het alleen maar goed dat bloggers het doen. Hoe moeten wij het anders weten???? Ik pleur iig mijn lakjes weg van mentality, en het merk zal ook wel faillet gaan als ik het zo een beetje in kan schatten. Sorry hoor maar ben het echt niet met je eens. Het is gewoon een grote fout van het merk en dan mag je best daarover schrijven op de manier zoals bloggers doen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:45

Idd. Als ze er nooit over geschreven hadden, had ik ook nooit geweten waar die plekken vandaan waren gekomen. En dan had ik die lakjes gewoon vrolijk blijven gebruiken ook.

Zoals ik begrepen heb, zijn er zelfs complete nagels bij meiden afgevallen. Sorry, maar daar zit ik echt niet op te wachten :n :n

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:54

Dat is gewoon onicholisys! :oo die loslatende nagelplaten....