Hmm, wisselende ervaringen dus. De gynaecoloog gaf aan dat zijn ervaring was dat de meeste vrouwen zich redelijk goed houden tov de bijwerkingen. Ook een vraag om te stellen dus.
Heb vanmiddag al contact met mijn eigen huisarts om nog het eea mee te overleggen, die man vertrouw ik door en door. Dankzij hem heb ik weer enigszins mijn leven terug.
Ik las inderdaad dat clomid ook een hogere kans op meerlingen geeft maar wat ik begreep was die kans bij injecties nog groter.
Hadden jullie direct bijwerkingen van de clomid tabletten? Of pas na ophogingen in dosering en hoe lang hielden die bijwerkingen aan?, (gynaecoloog gaf aan dat het soms even zoeken is naar de juiste dosering en dat je in principe met 1 tablet start).
Hoe lang had de clomid effect op je gemoedstoestand?
De endocrinoloog is een goede, ik weet inderdaad dat die metformine enkel dan iets doet, maar zeker iets om uit te zoeken aangezien afvallen lastiger is en de hoge kans op insulineresistentie en daardoor weer verhoogde kans op zwangerschapssuiker, diabetes type 2 en hart en vaatziekten. Klinkt me namelijk ook niet oké in mijn oren