dormy schreef:Poeh dat is even schrikken M_D_H! Ik kan me voorstellen dat je dan niet zo goed meer durft, heb je het al eens eerder gehad?
Euhm, even goed na denken hoor.
Nee eigenlijk nog nooit gehad.
Op het hoogte punt van mijn ziek zijn wel dat b.v. mijn benen mijn lichaam niet meer konden dragen oid, maar ik ben nog nooit flauwgevallen.
Wat ik wel heel sterk heb is dat, wanneer ik ergens voor ga, bij mij de knop omgaat en ik ook doorga tor het uiterste. Dat is niet altijd een goede eigenschap. De ochtend dat ik flauw viel tijdens het sporten voelde ik mij wel misselijk, maar dat heb ik genegeerd (dat heeft even een korte uitleg nodig: ik heb een eetstoornis en een spastische darm Ik ben dus bang om dingen, zeker nieuwe dingen, te eten. Dat kan voor veel stress zorgen waardoor ik de dag zelf of de dag er na heel ziek kan zijn, als ik die misselijkheid negeer gaat het meestal na een uurtje wel weer beter. De dag voor het mis ging had ik een verjaardag bij een vriendin. Thema was pizzaparty en er werden dus verschillende soorten pizza op tafel gezet en iedereen at er van. Ik vond dat ik op zijn minst een stukje van alles moest proberen en de dag na de verjaardag uitte dat zich dus in weer heel misselijk zijn. )
Ik denk dat het sporten terwijl mijn lichaam zo sterk op het eten reageerde misschien niet zo slim was
.
Plus dat ik anders misschien iets rustiger aan had moeten doen.
Maar goed, schrik zit er nu wel goed in inderdaad