Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DarkShines schreef:Kan dat niet ook ontstaan door veel op hakken te lopen en dan ineens niet meer WA?
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee maar mijn zus heeft hielspoor en die doet niet aan hardlopen.
WowAmigo schreef:Hmmm, ik heb nu al een paar weken helemaal niet gelopen en krijg nu sinds gisteren flink pijn onder mijn voet, onder mijn linkerhak, iets aan de zijkant. Is dat hielspoor? Geen idee hoe ik het krijg, lijkt me toch geen blessure van het hardlopen
welshfan97 schreef:WowAmigo schreef:Hmmm, ik heb nu al een paar weken helemaal niet gelopen en krijg nu sinds gisteren flink pijn onder mijn voet, onder mijn linkerhak, iets aan de zijkant. Is dat hielspoor? Geen idee hoe ik het krijg, lijkt me toch geen blessure van het hardlopen
Ik heb hetzelfde en weten niet wat het is (gaan nu maar uit van hielspoor) maar veel mensen zeggen dat hielspoor altijd pijn moet doen en bij mij gaat het na een paar dagen weg als ik niets doe.
debsoleino schreef:Ik vind MiCoach fijn. Daar kun je kiezen voor een bepaald doel maar moet je daarbij ook aangeven wat je niveau nu is en aan de hand daarvan krijg je dan een schema.Ik lees regelmatig met jullie mee! Ik zou graag jullie advies willen aangezien ik niks over mijn probleempje kan vinden.
Ik heb een tijdje geleden schoenen helemaal op maat laten maken om mezelf te motiveren om weer te gaan hardlopen. Ik sport al 4/5 keer in de week in de sportschool maar wil graag weer gaan lopen. Mijn lichaam is goed in conditie.
Als ik ga hardlopen ren ik mezelf altijd dood. Ik heb de volgende dag overal pijn en dat duurt wel een paar dagen. Voornamelijk in mijn scheenbenen. Ik zat al wat apps te bekijken welke hier werden genoemd maar als ik ze bekijk beginnen ze te makkelijk voor mij. Hebben jullie een advies wat voor een trainingsschema ik kan gebruiken?