Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ontherun

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:21

EL mascara heb ik nog niet gehad, heb er wel eentje van chanel die heel fijn is en de diorshow.

Nelleke, kun je niet ergens een probeerverpakking of tester uithalen van de Laura Mercier? Kun je eens proberen of ie fijn is. Ik vind het met die producten altijd zo jammer als ze dan uiteindelijk toch niet zo fijn blijken te zijn -O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:39

Djilna schreef:
Hm, wisselende ervaringen met HQ dus?

HQhair is geweldig als de bestelling goed verloopt. Dan heb je geen problemen. Maar anders ben je het bokje.. er zijn ontzettend veel mensen die daar besteld hebben waarbij de bestelling nooit is aan gekomen en die hebben het geld ook nooit terug gekregen. Ik ook niet maar kon gelukkig nog wat anders uit zoeken.. alleen was ik daar niet naar op zoek. Hier staan revieuws van mensen uit verschillende landen: http://www.reviewcentre.com/reviews91409.html Ik had de slechte revieuws wel gelezen toen ik er bestelde maar ik dacht dat overkomt mij niet :Y) wel dus.. Bestel er nooit meer.

Nelleke:
Citaat:
This oil-free lightweight formula provides ideal protection from the sun’s harmful, damaging rays with broad spectrum SPF 20 UVB/UVA sunscreen. Perfect for all skin types, especially sensitive or oily skin.

Lijkt me dus een heel goed/geschikt product voor je :j Al zou ik deze niet dragen als je de hele dag vol op in de zon gaat, dan zou ik voor minstens een factor 30 gaan.. liefst 50 (je kunt je huid nooit goed genoeg beschermen)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:53

Heeft iemand hier ervaringen met de eau de foundation van loreal? :) voelde fijn aan op mijn hand maar ben erg benieuwd hoe hij is op je gezicht!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 22:59

Welke is dat? Als ik google kom ik op Nude Magique uit? Als dat de foundation is die je bedoelt heb ik daar ervaring mee. Voor mij doet hij niets. Geen verschil met of zonder foundation (je ziet hem niet, maar je ziet ook niet dat de vlekjes minder zichtbaar worden) Misschien als je een hele egale huid hebt dat je dan wel verschil ziet. Maar dan heb je ook amper iets nodig, ik denk dat dit dan een hele fijn foundation kan zijn.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 23:10

Ik voel me toch wel soort van vereerd :D Vriendin gaat trouwen en ik ga haar make-up doen. Vanavond geoefend om te kijken wat ze wilde en of we het vonden worden wat de bedoeling was. Ondanks dat ik het spannend vond (en vind :P) vond ik het resultaat geslaagd. Zij ook gelukkig :))

Wat betreft de mascara, ik wacht braaf tot de volgende ronde. Eerst de lipsticks maar weer met 40% O:)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 08:36

Santigo_ schreef:
Nelleke, kun je niet ergens een probeerverpakking of tester uithalen van de Laura Mercier?

Dat is echt een goed idee! Waarom kom ik daar zelf niet op… :')

Glossi, ik vind factor 20 prima voor de anderhalve meter dat ik naar de auto loop voordat ik ga werken. Daarna zit ik de hele dag binnen en ga ik pas eind v/d dag naar m'n paard, die factor 20 is dan allang uitgewerkt. Bij zonnig weer doe ik dan alsnog factor 30 op m'n gezicht. :)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 12:53

Dan zou factor 20 inderdaad voldoende zijn nelleke. Het is natuurlijk wat anders als je de hele dag in de zon loopt.
De nude magique van loreal is weer anders als de eau de teint. De nude magique vind ik ook niks, ook niet in mijn kleur te krijgen, maar mijn collega vind hem geweldig. De eau de teint is mij niet dekkend genoeg, ik nogal wat rode plekjes en die verbergt deze niet genoeg voor mij.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:55

Ik heb hem in de winkel uitgeprobeerd en inderdaad toch lang niet dekkend genoeg helaas! Ben nu voor de perfect match van rimmel gegaan, met de blauwe dop :) tot nu toe erg tevreden, vanavond even kijken hoe hij gehouden heeft gedurende de dag

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:58

argh ik ben allemaal spulletjes aan het verkopen maar ik krijg daar meteen weer make-up koopneigingen van :Y)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 14:00

:))

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 14:02

Komt omdat we het over Nars en sephora gehad hebben denk ik haha!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:01

Wat vreemd trouwens dat asos nars niet naar ons verzend? Wat vinden jullie van benefit trouwens? Zag het gisteren bij Douglas en die spulletjes zien er zoo leuk uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:09

Ik had het daar dus gister met mijn huisgenoot over. Toen Sephora wegging uit Nederland (wat ook heel erg plotseling was?) zijn alle testers kapot gemaakt. Gewoon kapot geslagen en dergelijke. Dus denk dat er misschien problemen waren, of iets in die trant iig. Nars is namelijk wel heel erg lastig te krijgen in Nederland ondertussen

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:13

Aan wat voor problemen denk je dan? Nooit over nagedacht eigenlijk, maar ik vond ook dat sephora snel weg was.. echt heel jammer want toen het er zat was ik nooit zo geinteresseerd in merken als nars en urban decay en nu wél

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:33

Ik was echt aan het balen toen de sephora hier ineens een ici werd :( die zit ook al aan de overkant.
Weet iemand een site waar ze nars hebben die betrouwbaar is en naar nl verzend? Anders moet t toch maar via een omweg in amerika...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:40

Nordstrom verzend NARS naar NL en is betrouwbaar (:

Zijn alleen wel wat duurder met verzendkosten en je moet sowieso ook gewoon Nederlandse tax betalen.. maar dan is het wel allemaal goed geregeld en heb je geen gezeur met met customs :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 15:43

Nou ja wij wisten niet precies wat voor soort problemen er waren maar wij gingen er wel vanuit dat er iets aan de hand was, anders zou Sephora niet zo snel weg moeten uit Nederland, en waarom zouden anders alle testers kapot gemaakt worden?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:04

Santigo_ schreef:
Ik was echt aan het balen toen de sephora hier ineens een ici werd :( die zit ook al aan de overkant.
Weet iemand een site waar ze nars hebben die betrouwbaar is en naar nl verzend? Anders moet t toch maar via een omweg in amerika...

Www.narscosmetics.eu, supersnelle verzending ook. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:16

Eight schreef:
Wat vreemd trouwens dat asos nars niet naar ons verzend? Wat vinden jullie van benefit trouwens? Zag het gisteren bij Douglas en die spulletjes zien er zoo leuk uit!

Benefit is mooi en leuk qua verpakking maar qua kwaliteit vind ik het de prijs niet helemaal waard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:17

Ik vind toch verschillende producten van Benefit wel echt de moeite waard :j Zo vind ik de Hoola bronzer echt geweldig <3 En de They're Real mascara is ook echt super prettig

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:25

Ja de bronzer en mascara is wel fijn(en blush) maar verder koop ik daar niet graag wat van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:50

Oh ik vind die foundation van hun ook heel fijn! De Hello Flawless heet hij geloof ik

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:53

Omg Hoola is echt mn holy grail <3 Oke oke gedeelde plek met Nars Laguna :=
En ik vind porefessional heel fijn, en ik ben dol op de blushes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 18:55

Ohja porefessional natuurlijk! Niet te vergeten. Vind dus dat Benefit echt wel genoeg producten heeft die de moeite waard zijn :j

Ik ga morgen naar Tunesië, wie weet zijn daar nog wel wat leuke winkels :+

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 19:00

De porefessional van Benefit wil ik ook nog graag!

Thanks navatu en loose, ik ga eens even snuffelen :)

Testers kapot maken/weggooien moeten wij ook Emma, we mogen niks weggeven of zelf houden. Als iets uit assortiment gaat of wat dan ook, moet alles onbruikbaar en/of weg helaas.