Nelleke, kun je niet ergens een probeerverpakking of tester uithalen van de Laura Mercier? Kun je eens proberen of ie fijn is. Ik vind het met die producten altijd zo jammer als ze dan uiteindelijk toch niet zo fijn blijken te zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Hm, wisselende ervaringen met HQ dus?
wel dus.. Bestel er nooit meer. Citaat:This oil-free lightweight formula provides ideal protection from the sun’s harmful, damaging rays with broad spectrum SPF 20 UVB/UVA sunscreen. Perfect for all skin types, especially sensitive or oily skin.
Al zou ik deze niet dragen als je de hele dag vol op in de zon gaat, dan zou ik voor minstens een factor 30 gaan.. liefst 50 (je kunt je huid nooit goed genoeg beschermen)
voelde fijn aan op mijn hand maar ben erg benieuwd hoe hij is op je gezicht!
Vriendin gaat trouwen en ik ga haar make-up doen. Vanavond geoefend om te kijken wat ze wilde en of we het vonden worden wat de bedoeling was. Ondanks dat ik het spannend vond (en vind
) vond ik het resultaat geslaagd. Zij ook gelukkig 
Santigo_ schreef:Nelleke, kun je niet ergens een probeerverpakking of tester uithalen van de Laura Mercier?

tot nu toe erg tevreden, vanavond even kijken hoe hij gehouden heeft gedurende de dag
Santigo_ schreef:Ik was echt aan het balen toen de sephora hier ineens een ici werddie zit ook al aan de overkant.
Weet iemand een site waar ze nars hebben die betrouwbaar is en naar nl verzend? Anders moet t toch maar via een omweg in amerika...
Zo vind ik de Hoola bronzer echt geweldig
En de They're Real mascara is ook echt super prettig
Oke oke gedeelde plek met Nars Laguna