Ff doorzetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miekelover schreef:ArGieVai schreef:hee!!
Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!
Ik heb een aantal vraagjes aan piercingzetters/tongpiercingeigenaren op bokt!!
1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
3. Hoelang duurt het voordat het 'geheeld' is?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??
daaankjulliewel!!
loyalty schreef:heej ik heb er gister een laten zetten (tongpiercing) ... ben nu een boterham aan het proberen op te eten maar gaat niet echt fantasties... hoe deden jullie dat met avond eten?????
Tooske schreef:loyalty schreef:heej ik heb er gister een laten zetten (tongpiercing) ... ben nu een boterham aan het proberen op te eten maar gaat niet echt fantasties... hoe deden jullie dat met avond eten?????
Gewoon kleine hapjes via de zijkant naar binnen duwen.
rosan schreef:hoelang mag je eigenlijk niet zwemmen als je net een navelpiercing heb?
rosan schreef:hoelang mag je eigenlijk niet zwemmen als je net een navelpiercing heb?
ArGieVai schreef:hee ff een vraagje.. breda is echt enorm ver weg voor mij, weet iemand gewoon een super goede piercingshop in omgeving alkmaar?
loyalty schreef:waar was je oude dan?? of had je hem er uitgehaald???
signorita schreef:Vriendin laar over een poosje ( 2 maanden ong) een navel piercing zetten
maarze heeeft best wel een, ehh, Vetrol daar zitten