Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:Hier geen misselijkheid of hoofdpijn, raar dromen deed ik al. Enige bijwerking bij mij is geen trek in eten of drinken maar is dat positief of negatief?
Gisteren bleef de spuit hangen bij het zetten. Kreeg m met geen mogelijkheid verder. Naald eruit gehaald, nieuwe erop en rest dosis gespoten, toen ging het wel. Heel vreemd.
Iemand dat wel eens gehad?
cissy schreef:Dat doe ik eigenlijk nooit. Maar het ging best in het begin maar toen stokte het ineens, dan had dat primen ook geen zin gehad.
cissy schreef:Hier geen misselijkheid of hoofdpijn, raar dromen deed ik al. Enige bijwerking bij mij is geen trek in eten of drinken maar is dat positief of negatief?
Gisteren bleef de spuit hangen bij het zetten. Kreeg m met geen mogelijkheid verder. Naald eruit gehaald, nieuwe erop en rest dosis gespoten, toen ging het wel. Heel vreemd.
Iemand dat wel eens gehad?
die moeten het nl melden en eventueel je pen checken of alles echt daadwerkelijk wel vrijgekomen is. Het kan gewoon net even een misser zijn door naald iets scheef maar ook een foutje in de pen. Mocht de pen niet goed zijn krijg je als het goed is een nieuwe. 
ivy_power89 schreef:Nou het valt mij mega zwaar allemaal.... ik heb echt zo'n buikpijn, maar zo'n buikpijn dat ik eigenlijk niet kan functioneren. Heb de internist al een bericht gestuurd of het "erbij hoort"
Ik moet wel zeggen dat ik idd geen zin in zoetigheid heb, maar dat komt ook door die buikpijn hahaha.
Suzanne F. schreef:ivy_power89 schreef:Nou het valt mij mega zwaar allemaal.... ik heb echt zo'n buikpijn, maar zo'n buikpijn dat ik eigenlijk niet kan functioneren. Heb de internist al een bericht gestuurd of het "erbij hoort"
Ik moet wel zeggen dat ik idd geen zin in zoetigheid heb, maar dat komt ook door die buikpijn hahaha.
Dat moet je wel in de gaten houden, met name je alvleesklier. Dat is een bijwerking die best ernstig kan zijn.
maar ik ga pas juichen als ik een cijfer op de weegschaal zie welke ik al een jaar of 2 niet gezien heb, en dat getal is dichtbij