Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Het is even een gedoe maar waar we nu wonen voel ik me echt niet thuis, al vanaf dat we hierheen verhuisde niet dus ik ben heel blij dat ik nu een legitieme rede heb (de studie van mijn vriend en mijn werkeloosheid/toekomstige studie) om hier weg te gaan
We willen van de zomer ook ons huis verkopen en dan hoop ik echt in Uppsala te blijven wonen of in ieder geval in die omgeving. We wonen nu echt een beetje op het boeren platteland, zegmaar het Drenthe of Groningen van Zweden, de meeste mensen zijn wel vriendelijk maar ook heel stug en er is zooo weinig werkgelegenheid. Dat is hopelijk allemaal een stuk beter rond de grotere (studenten)steden
Het is nu vooral even logistiek lastig want ik verhuis niet alleen zelf maar ik moet natuurlijk ook m'n paard en al m'n paardenzooi meenemen
Ik zou eigenlijk hier blijven wonen en m'n vriend alleen in Uppsala, maar omdat ik dus geen werk (meer) kan vinden in mijn opleidingsveld, ga ik ook weer aan de studie en mag ik ook verhuizen
Wij hebben een kat gehad waarvan de staart tussen de deur was gekomen in de tocht terwijl hij rende, zat een hele grote winkelhaak in en was volledig geknakt, boven verwachting van iedereen inclusief de dierenarts heeft de staart het wel gered! Hopelijk is dat bij jouw kat ook het geval.
Wel vervelend dat je nog last hebt van je voet, hopelijk is dat ook weer snel hersteld!
). Inclusief een aantal lange werkdagen en bagger nachten slapen, mijn HRV is van wekenlang groen in 1 nacht gecrasht naar de grens van rood-oranje en zo gecrasht voel ik me ook.
Alsof ik met elke beweging een steen van 100 kilo meesleep. Dus heel weinig gedaan. Deze avond mezelf wel naar krav maga gesleept, maar ook rustig aan gedaan, was fijn om er even uit te zijn. Morgenochtend ga ik een rustig loopje doen, dat zit er hopelijk wel in. 

, maar uiteindelijk heb ik ook kort zone 4 aangetikt deze training. Een paar druppels, het weer viel me alles mee.

Tiggs schreef:Haha Danseresje, zo’n training gaat bij mij ook alleen met wandelpauzes tussendoor!
Ik zit in Piek volgens Garmin
. Volgens mij is die wel korter geweest na een avondtraining
Het lager blijven in zones komt vanzelf wel, daar heb je echt wat training voor nodig. Maar lekker bezig! En hoe meer je doet, hoe harder je moet werken om een productieve status te krijgen, dus geniet ervan in de opbouwfase! Mijn garmin vond mijn intervaltraining van vrijdag waar ik half stierf en 28 km met 426 hoogtemeters op zondag al niet meer genoeg om productief te zijn.
Ik had na die 28 km ook hersteltijd van 72 uur (leuk hé, dat garmin dan nog steeds vond dat het niet productief was), maar dat betekent inderdaad niet dat je niet kan lopen of iets anders kan doen! Geeft vooral een indicatie van de last en of je het nog in je benen zal voelen 1 of 2 dagen later.