Moonsparkle, veevelend dat je zo geprikt bent. Susanh, jouw hond heeft altijd een blij hoofd. Nee, de honden hadden niets in de gaten, de afstand was ook echt groot. Lekker rondje Befunny. Welkom terug Emptywords. Jojo, lekker op pad. Kan me voorstellen dat je weer even moet opbouwen met dat extra gewicht aan je schouders. Lizard, wat een prachtig kasteel zeg! Heel mooi.
Eelmo
Geplaatst: 02-07-23 20:39
Wat een leuke diverse wandelingen weer! Goof wat jammer dat je net de verkeerde kant op keek! Al weet je nu wel waar je ze zoeken moet.
Wij gaan aankomende week super last minute een midweekje kamperen in de Eifel dus ik ben drukker met mooie wandelplekken uitzoeken dan het wandelen zelf momenteel Misschien dat we nog wel een dagje Mullerthal doen.
Maar vanmorgen nog lekker een eind gestruind met Speurneus, en gisteren na hondentraining ook nog een kort rondje gemaakt.
Heerlijk foto's! Wij zijn in Vancouver. Best wat leuke plekjes, maar ook heel veel hoogbouw en daklozen/verslaafden wat de stad geen fijn aanzien geeft. Morgenochtend vliegen we weer richting huis.
moonsparkle
Geplaatst: 03-07-23 07:17
Fijne terugreis! Ziet er uit als een onvergetelijke reis
Hier even een poosje niet gewandeld en gepost hier, eerst kreeg mijn pony koliek dat is best even spannend geweest maar het is gelukkig goed afgelopen! Daarna wat feestjes, ik heb even de foto's sinds mijn laatste post bekeken die zijn weer heel mooi en gevarieerd! Gisteren heb ik zelf ook weer gewandeld.
jojoleinee
Geplaatst: 03-07-23 08:55
Wat een mooie gebouwen Lizard.
Goede terugreis Faringo.
Veel plezier alvast van het weekend Eelmo
Fijn dat het weer beter gaat met je pony JeaDH
Ze ging gelijk zo liggen ja, Milo deed meteen z'n pootjes onder zich vouwen.
Susan proficiat. Faringo goede reis terug en wederom mooie foto's JeadH ook weer aan de wandel. Fijn dat je pony weer goed gaat. Leuke fotos. Jojoleinee haar poesjes rijden ook paard naast het wandelen. Leuke. Foto. Mandy wat prachtig. Waar is het en was dit vanochtend?
Eelmo
Geplaatst: 03-07-23 09:23
Goede reis terug Faringo!
Gefeliciteerd Susan!
Mooie zonsondergang Mandy Fijne vakantie!
Gelukkig is je pony weer oke, JeaDH
Voortaan maar de poezen te paard, Jojo. Scheelt een hoop voor je rug