Hier mocht onze zoon gewoon naar de opvang toen wij beiden corona hadden.
We mochten hem alleen niet zelf brengen/halen, aangezien wij in quarantaine zaten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MuSLi schreef:@Lisitano: mag de peuter niet naar de opvang? Of heeft hij ook klachten?
Hier mocht onze zoon gewoon naar de opvang toen wij beiden corona hadden.
We mochten hem alleen niet zelf brengen/halen, aangezien wij in quarantaine zaten
Ik ga mee lopen met mijn hond, lekker een weekendje weg ervan gemaakt. Vlieland lijkt me ook leuk, nog nooit geweest!
Ik geloof dat mijn winterbroeken, asics en craft, beiden waterdicht zijn. Een paascadeau ideetje ?
Wij treffen elkaar waarschijnlijk ooit onbewust aan de wc's van een trail. Mag ik dan a.u.b. eerst ?

Nee grapje, maar een waterdichte broek lijkt mij verschrikkelijk. Heb ook nooit een jasje ofzo aan.
Yeah, eindelijk je prijs Ieris. Leuke prijs ook zo. En je had het ook echt verdiend, je ging zo snel!
Gelukkig, als we nog een keer met z'n allen gaan lopen dan ben ik niet de enige 

wat een fantastisch weer vandaag. Wat een contrast met gisteren... Ik heb ervan genoten. Lekker podcastje aangezet en de beentjes het werk laten doen. Strand, bos, duin, alles gezien weer. Nu lekker stuk...

zelfs mijn zoon wilde op een gegeven moment echt naar binnen, nou die is normaal niet naar binnen te krijgen

) te plassen en vervolgens op door het witte landschap. Het was echt ontzettend mooi en bijzonder! Heerlijk gelopen, de kilometers vlogen voorbij en ik het was ontzettend warm, ik liep in t-shirt 
doen wat goed voelt.