Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Ik krijg ze van het werk dus test mezelf suf nu.
Dag 5 ziek zijn en nul verbetering. Mega keelpijn en veel snot en beetje rillingen blijft.
De zelftest slaat nog steeds flink uit.
Josien_ schreef:Wij krijgen ze ook via het werk van mijn vriend. Net voor het idee nog eens een test gedaan en nu meteen een felrood streepjes bij de T. Ik testte vorige week donderdag voor het eerst positief.
Ik ben er niet super ziek van, maar een week lang snotverkouden is ook erg vermoeiend.
Het lijkt nu ook veel vermoeiender nu ik weer thuis aan het werk ben in plaats van de weekenden waar ik rustig op kon starten, maar wel lekker met de hond ging wandelen of rommelen op de weide van mijn paard.
Je kunt inderdaad nog wel even positief testen. Mijn vriend mag pas weer aan het werk als hij een negatieve sneltest kan tonen. Dus ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Jolliegirl schreef:Wij net contact gehad met de huisarts, de hoofdpijn is hier bij mn vriend nauwelijks draagbaar.
Nu zwaardere pijnstillers en zien wat dat gaat doen.
Zonnetje81 schreef:Josien_ schreef:Wij krijgen ze ook via het werk van mijn vriend. Net voor het idee nog eens een test gedaan en nu meteen een felrood streepjes bij de T. Ik testte vorige week donderdag voor het eerst positief.
Ik ben er niet super ziek van, maar een week lang snotverkouden is ook erg vermoeiend.
Het lijkt nu ook veel vermoeiender nu ik weer thuis aan het werk ben in plaats van de weekenden waar ik rustig op kon starten, maar wel lekker met de hond ging wandelen of rommelen op de weide van mijn paard.
Je kunt inderdaad nog wel even positief testen. Mijn vriend mag pas weer aan het werk als hij een negatieve sneltest kan tonen. Dus ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
Wat doet hij voor werk?
Marcella schreef:Zit je misschien ook niet meer op je mobiel te kijken dan anders betreffende oogspierpijn.
Marcella schreef:Jolliegirl schreef:Wij net contact gehad met de huisarts, de hoofdpijn is hier bij mn vriend nauwelijks draagbaar.
Nu zwaardere pijnstillers en zien wat dat gaat doen.
Mazzelaar ik krijg niks anders dan de paracetamol die iedereen mag kopen en die halen net de scherpe randjes eraf.
Maar ik zit dan helaas ook met AB resistentie.
Afanaisa91 schreef:Marcella schreef:Zit je misschien ook niet meer op je mobiel te kijken dan anders betreffende oogspierpijn.
Hmm ja ik werk en sport nu niet, dus ik zit zeker nu meer op m’n iPad dan normaal. Maar werk is achter de pc, dus in hoeverre is dat echt heel anders? Ik zal morgen maar eens via de desktop bokken, kijken of dat wat doet!
Pfff heftig hoor, al die verhalen van brandende longen. Voelen jullie dat dan echt in je borst?
Dat heb ik gelukkig mogen overslaan, wel heeel veel sputum snachts, dat ik wakker schrok van de benauwdheid en flink moest huffen en hoesten. Maar gelukkig kwam dat wel snel los.