Donkergroene glitter!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

linoleum schreef:Heel mooi Yellowbird!
Ik heb nu dat m’n topcoat dof wordt. Iemand die weet hoe dit kan komen? Ik heb de PG Ultra Shine gebruikt. Ligt dit aan deze topcoat of heb ik bijvoorbeeld niet lang genoeg uitgehard of nog wat anders?
Yellowbird schreef:Bij gebrek aan klanten mijn eigen nagels maar weer voorzien. Geoefend met zo weinig mogelijk navijlen.
[ [url=m/3R9DiL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Yellowbird schreef:Bij gebrek aan klanten mijn eigen nagels maar weer voorzien. Geoefend met zo weinig mogelijk navijlen.
[ [url=m/3R9DiL.jpg]Afbeelding[/url] ]

). Volg een kleine online 'workshop' van Tanya waar ik weer lekker van leer dus tijd om het zelf te proberen. Het is -uiteraard- niet zo mooi als ik zou willen, maar ondanks dat ben ik er wel blij mee. Ik werk vrijwel nooit met acrylgel, op sjabloon, en de colorboom is gemaakt met acrylgel en gellak. De babyboom met T-Gel op natuurlijke nagel. Ik vind de pink de moeilijkste nagel om op te werken qua naveilen. Deze is bij mij erg bewegelijk en omdat ik mijn eigen nagels doe kan ik m niet vasthouden
Daarnaast nog het feit dat ik mijn eigen nagels nogsteeds niet goed op de foto krijg zoals ik ze in het echt zie...
pak ik er van t weekeind bij als ik mijn andere hand ga doen
Frummels schreef:chantalboes: wat een mooie glitterkleur. Zitten de glitters in de kleur of is het een topcoat?
. Overigens een Ali kleurtje. Ik weet dat niet iedereen hier fan van is maar ik ben erg tevreden over de lak die ik binnen heb gekregen daarvan.