Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Na 1 week 1,2 kg afgevallen. Dit is waarschijnlijk vocht gezien ik vorige week echt topzwaar was met de warmte, maar het is een motivatie om door te gaan. Zeker dat ik gewoon 2 cheatavonden (kaasborrelen en vegan snackbar met bijpassende speciaalbiertjes
) erin heb gehouden. Maar ik probeer mezelf voor de rest van de dag/tijd een gezonder patroon aan te leren met voldoende eten 

MarlindeRooz schreef:Week was leuk voor de verbranding ja.![]()
Vandaag
L: beetje stokbrood met zelfgemaakte soep
T: spritsen (beetje veel 4 ofzo)
A: gebakken krieltjes, boontjes en broccoli en kaas
T: bananen softijs met chocola
8000 stappen gedaan nu al
Lunch!
[ [url=m/UI0jXf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morgen:
O: smoothie met amandelmelk, banaan, blauwe bessen
L: tosti met zelfgemaakte soep
A: borritos ala Knorr wereldgerechten alleen dan zelfgemaakt.
T: wat patatjes op werk
Afgelopen week...
[ [url=m/5HhLsZ.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FYqXVI.png]Afbeelding[/url] ]
Ik kom zelden de hele week boven de 10.000 stappen
Maar ik doe ook zittend werk, dat scheelt een hoop.
morgen weer streng
Ze geven je liever zware pijnstilling medicatie dan dat ze het echt serieus uit proberen te zoeken blijkbaar. En voor andere mensen is het lastig, ik voel me ook vrij alleen in het hele traject terwijl iedereen wel heel lief voor me is.
dagen duren wel lang zo. Je lijstje klinkt wel heel lekker! Gelukt om eraan te houden. Ik vond het eerst ook lastig om thuis me eraan te houden, nu ik zo lang thuis zit ben ik daar wel doorheen gekomen
Was toen heel erg vermoeid, last van mijn lijf, spieren, gewrichten. Huisarts kwam tot de conclusie dat ik lichamelijk gewoon op was.
)
en banaan
en 30-40 min fietsen totaal. Is wel warm dus ben benieuwd hoe dat kickboksen gaat
) en een kom groentesoep
Nog wat leuks op de planning?
Lekker taartje eten vandaag 

geeft helemaal niets als je soms eens mindere gezellige dingen plaatst, dat hoort ook gewoon bij het leven. Gewoon lekker meekletsen, en niet te streng voor jezelf zijn.
vanavond wel lekker pizza
verder een vrij standaard dag, dochter moest gewoon naar school en straks nog zwemles, en mn man is aan het werk.
Geen idee of je er fut voor hebt hoor, met je burnout. Je lijst vandaag klinkt erg lekker en gezond!
Ik doe enkel aan de barre mee en zie wat ik kan, zodat ik weet waar ik aan moet werken voor het nieuwe seizoen begint. Verder niet zo veel nieuws. Behalve dat ik geen zin heb om te werken