Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 22:53

Ik loop ook ca 2x per week, maar net aan 5km nog maar omdat ik ook een blessure heb gehad.

Fitzroy, je kan m ook onder je favorieten opslaan he? ;)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:11

KarinvdM schreef:
Nee, niet eens :D
Ik heb half juli een paard op m'n voet gehad, die sprong er midden bovenop. Mijn voet is toen gebroken en dat genas niet, ik maakte geen bot aan. Na 3 maanden stoppen ze met gips en toen moest ik met stevig schoeisel gaan belasten, in de hoop dat de botaanmaak gestimuleerd zou worden. Toen zat het nog niet vast en ben ik 18 dec geopereerd. Toen bleek het toch wel vast te zitten maar de chirurg raakte een pees en die ging doormidden. := Toen moest ik alsnog weer in het gips en dat is er nu een week weer vanaf.
Nu mag ik weer rustig gaan belasten en opbouwen.

Jeetje, dat is dan ook een langdurig traject geweest :(:)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:34

Ik ga eerst maar eens zorgen dat ik in elk geval regelmatig ga bewegen en is kijken of ik me dan misschien fitter voel. Voel me nu niet slecht ofzo maar ben benieuwd wat het met mij doet en of ik het kan merken als ik regelmatiger beweeg. :)

Wat mijn eetpatroon betreft ben ik ook een hele moeilijke, laat dat ook maar gewoon even voor wat het is, zou ook niet weten hoe ik dat goed zou moeten aanpakken. Heb een ingewikkeld leven voor een goed eetpatroon namelijk. :=

Vandaag 1 van de work outs van Jessica Smith gedaan, ziet er zo simpel uit maar om het even na te doen is nog wel wat ingewikkelder. :Y) Vind ze wel leuk! En net niemand in huis die is komen kijken wat ik nou weer aan het doen was. :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:08

F_Orumster schreef:
Ik loop ook ca 2x per week, maar net aan 5km nog maar omdat ik ook een blessure heb gehad.

Fitzroy, je kan m ook onder je favorieten opslaan he? ;)

:')

Nou ik geloof dan eindelijk mijn verkoudheid wat minder wordt en ga vanmiddag een workout doen en morgen weer naar bootcamp *\%/*

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 09:54

Beetje spierpijn in mijn schouders vandaag maar zoals ik al zei, met bewegen gaat dat vanzelf weg.

Tweede dag net afgerond en moe maar voldaan. Ik merkte al dat het een stukje makkelijke ging. Al vind ik die fietsbeweging echt heel rot :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 00:16

Stil hier, maar ik blijf gewoon fanatiek posten :') :j.

Hier vanmorgen verslapen, dus geen tijd voor de training.
Op de fiets gesprongen en zo snel mogelijk naar werk gefietst en quess what? Een stuk van 30 minuten in 7 minuten gefietst en ik was niet eens buiten adem :D.

Na mijn werk wel de training gedaan.
Sommige oefeningen waren zwaarder vanwege de spierpijn, maar overall gezien was het makkelijker. Minder moe na de training en makkelijker vol te houden.
Ik merk dat ik nu al, na 2 dagen, fitter ben dan voorheen. Tot nu toe ben ik nog erg enthousiast, zeker door de variatie in de oefeningen :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 14:24

Vanmorgen direct dag 5 gedaan, ik doe het ook 's ochtends, anders komt het er niet vanen daarna een lekker bakkie thee. :)
Vanavond nog even een half uurtje fietsen op de Tacx.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:42

Vandaag 2 tone it up workouts gedaan
Dit weekend weer bootcamp!
Afwisseling werkt voor mij het best

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:20

Doe je die ook via YouTube?
Ik zal een kijken wat dat inhoudt straks.

Ik zit al op dag 6 ipv 5 :)

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:22

Goed zo, Karin. Ik lig wat achter dus begin vandaag aan dag 9.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:56

Ja de Tone it ups staan op You tube
Heel girly en very american
Maar ik word er vrolijk van en ondertussen voel ik het best aan mijn spieren

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:30

Hoi iedereen, ooit heb ik het 30 Day shred programma gevolgd maar dat is al zo'n 3 jaar ofzo geleden :P
Ik ben redelijk fanatiek met paardrijden en hardlopen maar door het super slechte weer, was ik aan het denken wat ik kon doen qua beweging en toen dacht ik aan jillian :D
Ik heb net de fat boost metabolisme gedaan, viel mee qua intensiviteit, zijn de andere filmpjes zwaarder?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:36

De fbm ken ik niet
Klinkt als veel cardio achtige oefeningen
Je kan de workouts zwaarder maken door zwaardere gewichten(dumbells ) nemen

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:39

Bfbm vond ik meer een cardio uitdaging, dus jouw conditie zal nog goed zijn.
No more trouble zones is mijn favoriet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 22:42

Hier net thuis van mijn werk, even zitten en dan aan de slag met dag 4 :).
Vanmorgen lukte het helaas niet doordat ik echt te veel noest doen voor mijn werk aan.
Dus zo maar even een schop onder mijn kont geven zodat ik wel aan de slag ga :)

Bfbm en no more troubles zones, zijn die ook van Jillian Micheals?

dormy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 00:29

Vandaag voor het eerst weer body revolution gedaan van JM. Ik vind die laatste workouts daarvan wel erg pittig vergeleken met bfbm en nmtz.morgen waarschijnlijk spierpijn!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 00:31

Welke zijn dat dan? Ik heb maar 1 body rev filmpje?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 10:44

Ok bedankt voor de antwoorden :)
Gelukkig schijnt nu de zon, dus ik ga even een rondje loslopen *\o/*
en in geval van stormweer zal ik die bodywarmer revolution eens opzoeken, staat die ook in de OP?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 11:38

Hier gister overvallen door een zware migraine, en daardoor dag 4 niet kunnen doen. Hoe erg is het als je een dag hebt overgeslagen? Moet ik nu weer gaan tellen vanaf dag 1 of kan ik dag 4 aanhouden?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:30

Ik zou gewoon doorgaan.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:49

Gewoon doorgaan hoor mdh!
Je moet het inderdaad iedere dag doen, maar als je er over het gehele programma 1 of 2 mist is dat echt geen ramp. :n

Heb de laatste tijd super veel afgewisseld met joggen, bfbm, nmtz, 6w6p en yoga meltdown.

Nu minder tijd door veel overwerken de komende 6 weken, dus begin maandag a.s. maar weer eens opnieuw met de 30day shred. :) Dat krappe half uurtje valt altijd wel ergens in te passen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 12:59

Dan gaan we gewoon door :)

Net dag 4 gedaan en ik merk echt verschil met de eerste dag. Veel minder vermoeid, de oefeningen zijn minder zwaar en lastig, minder zweten. Wel veel meer spierpijn, met name in mijn kuiten en in de bewuste enkel waarvan de pees destijds doorgescheurd was, maar ik denk dat dat wel logisch is. Het wordt vanzelf allemaal sterker weer :).
De buikspieroefeningen vind ik het leukst en ook het makkelijkste. Daar kan ik er nog wel heel wat meer van doen (wat wel logisch is gezien mijn vorige trainingsschema)
Ik merk alleen wel dat ik alles veel sneller doet als dat zij op het filmpje doet. Dan roept ze b.v. nog 2 te gaan en tegen de tijd dat ze dan eindigdt heb ik er nog 4 of 5 gedaan :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 13:00

Kyno schreef:
Gewoon doorgaan hoor mdh!
Je moet het inderdaad iedere dag doen, maar als je er over het gehele programma 1 of 2 mist is dat echt geen ramp. :n

Heb de laatste tijd super veel afgewisseld met joggen, bfbm, nmtz, 6w6p en yoga meltdown.

Nu minder tijd door veel overwerken de komende 6 weken, dus begin maandag a.s. maar weer eens opnieuw met de 30day shred. :) Dat krappe half uurtje valt altijd wel ergens in te passen.

Dat half uurtje past echt overal tussen, ideaal dat het maar zo kort is en toch nog zo intensief

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 16:17

Dag 5 gedaan vandaag. Pijnlijke kuiten en vooral mijn enkel speelde op. Maar overall wel makkelijker vol te houden.

Leuke bijkomstigheid: zowel mijn broertje als een aantal collega's vroegen of ik afgevallen was. Het was te zien in mijn gezicht.
En vanmorgen trok ik een broek aan die ik altijd moeizaam dicht krijg, nou die ging nu wel erg makkelijk dicht :)

Nu nog volhouden voor het grootste resultaat :)

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 17:19

Ik had na de FBM nergens last van, dag nadien lekker 5 km gaan lopen en nu kan ik niet meer stappen van de spierpijn in mijn kuiten :+