Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luckyboy5 schreef:Jolien : soep met brood : dat moet je ook niet te vaak doen : ook niet echt "hoogwaardig voer", zeker niet als je al zo slecht hebt gegeten op een dag!
Remember schreef:Ik kan ook niet op de gewichten steunen, ik leg ze naast m'n handen en dan pak ik er gewoon eentje om op te tillen.
_Jessie schreef:Oke moet mezelf echt even een schop om een hoek geven. Zo geen zinpas dag 5
Jaime_ schreef:Zijn er trouwens meer mensen hier die het doen zonder schoenen? Ik heb artrose in mn grote teengewricht waardoor ik een hele bobbel aan de zijkant van mn voeten heb. (Overigens ook in mn polzen) Goed passende sportschoenen zou ik dus moeten laten maken om geen last van mn voeten te krijgen, maar dat is een te duur geintje.
KarinvdM schreef:Ik heb ook artrose aan m'n grote teen (hallux rigidus) en ik kan het juist zonder schoenen niet doen. Bij een goede sportzaak kunnen ze je vast wel helpen, Jaime.
Raponsje schreef:Soep met (geroosterd) volkoren brood of een afbak volkorenbroodje en een laagje boter is als lunch bijvoorbeeld echt prima.
Neem er dan nog een schaaltje komkommer - worteltjes - tomaatjes bij.
Of een schaaltje verse watermeloen of wat je dan ook lekker vind van groente of fruit.
Dan is het geen slechte maaltijd hoor.
Voorkeur heeft natuurlijk zelfgemaakte soep, vind ik persoonlijk toch lekkerder en je weet ook meteen wat er in zit.
Jaime_ schreef:KarinvdM schreef:Ik heb ook artrose aan m'n grote teen (hallux rigidus) en ik kan het juist zonder schoenen niet doen. Bij een goede sportzaak kunnen ze je vast wel helpen, Jaime.
Ik loop juist het liefst zonder schoenenIk loop ook bij de orthopeed, heb speciale zolen e.d. In de zomer kan ik uren wandelen op slippers zonder problemen, schoenen knellen standaard, (behalve mijn aangepaste met zolen) Ik heb al diverse sportschoenen geprobeerd in eerste instantie lijken ze goed te zitten, tot ik er echt actief mee wordt.
Daarnaast vind ik shredden juist ideaal omdat het 'gratis' is. Want ik heb het behoorlijk krap o.a. door gezondheid van m'n dieren.
Ach ik probeer het eerst gewoon zonder en dan zie ik vanzelf hoe het gaat