[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:29

Aleenah, goed bezig :D

Florenc, netjes zeg dat je zo aan het hardlopen bent. Ik vind je dagmenu ook erg netjes :)! Dat ‘geen zin in brood hebben’ herken ik wel ..

Winner :(:) knuffel voor jou! Wat goed ook dat je het lekker weg sport als afleiding :) Wat leuk dat je mee
gaat een puppy uitzoeken :D zijn zooo leuk <3. En ik denk dat je gewoon moet kijken waar je je goed bij voelt wat betreft gewicht :)

Roosch, super zeg nog maar 1,3 kg! :D

Hannahaapje :(:)

Avaluna, nee ik doe eigenlijk alleen wandelen, paardrijden, touwtje springen en fietsen op de
hometrainer.. :)

Madeir heeft lekker vrij vandaag, dus qua beweging voor vandaag alleen maar flink schoonmaken op mijn werk en wandelen :)

Vooral gewandeld met mijn eigen hond, hij is ook flink aan het werk geweest. Maar deed het super :+:

Afbeelding

Mijn dagje was goed: 's morgens en 's middags brood met gezond beleg, tussendoor peer & stukje meloen en als avond eten gekookte aardappelen, broccoli en kip :) vanavond nog wat zuivel en dan is het wel goed lijkt me :D.

caj2008

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:44

Gister hadden wij ook broccoli en kip.
Ik ben vandaag alleen en speculaas koek gemaakt en schuimpjes. Hier heb ik van bijde dingen een klein stukje geproeft.

Omdat ik nog steeds last van mijn verstandkiezen heb gaat eten niet echt goed.
Vanmiddag heb ik een shoarmabrood (zonder shoarma) met kip en rauwkost gegeten.

Vanmiddag banaan ingevroren voor vanavond een milkshake banaan van joya melk,

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:48

Niet 1,3 kilo, BMI. :')
Was het maar zo!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 19:50

Roosch schreef:
Niet 1,3 kilo, BMI. :')
Was het maar zo!

Woops, sorry verkeerd gelezen :o

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:07

Haha, dat zou relaxed zijn :j

Winner, gewicht is op voorhand lastig te bepalen lijkt me. Kijk waar je je goed bij voelt :)

Madeira, leuke foto :j En je dag klinkt netjes

Hannahaapje, waarom schrik je van je heupen? Je leunt op een bank, logisch lijkt me :P

Ik verga van de spierpijn in mijn buik en rug en benen. Ik kan niks zonder dat het pijn doet. Daarnaast ben ik voorzien van knallende koppijn waar ik scheel van kijk en misselijk van wordt en verder ben ik zojuist ook mijn sleutels nog verloren. Not amused! :( Eten van vandaag is ook een drama, collega trakteerde op koeken en de eerste pauze ging het nog goed, maar in de middagpauze ging ik voor de bijl. Later nog een reep noga gekocht en opgegeten in de auto.. En hij was niet eens lekker :( Ik ga maar al slapen denk ik :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:43

@Dais: morgen is weer een dag, hebben we allemaal wel eens, dus morgen gewoon opnieuw beginnen.

@ winner: wa leuk, welk ras?

Hier ook een rotdag qua werk en dan heb ik ook zin in wat lekkers, weet niet eens of het zin is, meer gewoonte, denk ik.
Wel vanavond bijna niks gegeten, zo dochter naar bed, beestenboel verzorgen en ook maar op tijd naar bed.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:28

Dais, als ik rechtop sta zijn ze nog steeds breed... :') Slaap lekker, misschien is de koppijn morgen over.
Ik heb vooral op de bank gezeten vandaag. Geen flauw idee of ik teveel of te weinig gegeten heb.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 22:45

Heb even uitgerekent wat ik op heb, en da's ong 800 kcal. :o Snel even wat tussendoortjes zoeken. We hebben pas vanaf morgen weer fruit in huis.
Vandaag op:
Wit brood bolletje, saté-saus, gebakken uitjes, magere hamburger AH, boter waarin de hamburger gebakken is.
Magere kwark :'),
okee dat was het, nu even de keuken opzoeken.

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:09

Goedemorgen allemaal! Nieuwe dag, nieuwe kansen!

Hier weer op de weegschaal gestaan (doe dit nu elke dag rond hetzelfde tijdstip omdat ik ook wil zien waar ik wel en niet goed op reageer). Toch weer 200 gram eraf (terwijl ik nog niet eens naar de wc was geweest). Verder baalde ik gister. Had superveel zin in lekkere sla, waren de eieren op (wilde een eitje erbij). Toen maar wokgroenten in de pan gegooid. Ook lekker..

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 09:49

@Hannahaapje, ik pas op 3 jongens van 7, 3 en 1 jaar en de 4e is op komst. :=
Hoe gaat het met je buikpijn? Hoop dat het al minder is geworden!
(lees nu dat het je maandelijkse problemen zijn!)

@Avaluna, ik heb het eigenlijk nog nooit gedaan. Maar denk dat
het wel goed voor je is ja.
We gaan morgen bij een chihuahua x maltezer kijken, ze is super schattig!
Ik heb zelf een chihuahua van 7 maanden.

@Madeira, net lijstje zo te zien! Blijf je savonds koolhydraten eten?

@Caj2008, die milkshake lijkt me lekker!

@Dais, balen zeg van je dag. Vandaag weer een nieuwe dag en vol er tegenaan!
Het is ook nog eens nationale complimenten dag dus doe je best, haha.

@Heleen, lekker dat er weer wat vanaf is zeg!
Wokken is ook gezond!

Zo, nou continu verwijten en telefoontje van m'n ex maar ik neem
mooi niet meer op en heb een gruwelijke tekst op m'n fb gezet.
Misschien heel kinderachtig maar hij heeft me zoveel gekwetst en
ik heb zoveel voor hem gedaan en hij gaat nog zo met mij om dat ik
vond dat die het had verdient:

Never cry for the person who hurts you, just smile and say 'thank you for giving me the  opportunity to find someone better than you!'

paardebloemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:01

hannahaapje, ik vind dat er absoluut niets mis is met jouw heupen! Je staat ook met je billen geleund tegen de bank, maar verder vind ik ze niet breed. Ja, het zijn geen jongensheupjes, maar met een beetje vrouwelijkheid is niets mis :)

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:15

Goeiemoggel!

Ja hannaaapje, zo'n benen heb ik ook ;(
Ben er ook echt niet blij mee, maar ze worden beetje bij beetje dunner, en door het shredden worden ze ook wat minder blubber en meer gespierder, dus daar kan ik wel mee leven, en ja dat peer figuur kun je indd niet zomaar veranderen helaas...

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:18

-2 kg :):)
Ik begin die weegschaal langzaam aan aardiger te vinden :):)
Laatst bijgewerkt door X_Michelle_X op 01-03-13 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:19

Vrouwen hebben nou eenmaal heupen dames! hihi wees er trots op! :)

Vandaag alweer een uur stevig met de honden gewandeld, en de stallen uitgemest. Nu gauw douchen en richting Groningen voor college. Vanmiddag staan er twee paarden op de planning om gereden te worden.

Succes vandaag iedereen!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:35

jippie Michelle, hard work pays off!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 10:37

Jullie zijn ook allemaal Goedbezig dames!

Die -2 is een goede motivatie! Dit keer gaat het mij lukken!

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:12

X_Michelle_X schreef:
-2 kg :):)
Ik begin die weegschaal langzaam aan aardiger te vinden :):)

Gefeliciteerd! hoeveel nog te gaan?

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:19

hallo iedereen..

mag ik mij hier ook melden! lijk me leuk elkaar te steunen bij het afvallen,en dieeten! *\o/*

caj2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:25

Welkom rakkertjuuhh...

Kan je wat meer over je zelf vertellen? Gewicht leeftijd lengte. Hoeveel kilo je wilt afvallen en hoe ga je dat doen? Meer sporten? gezonder eten of een echt dieet volgen?

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:26

was eigelijk wel benieuwd wat eten jullie s'morgens tot de midag?
Ik heb wel is ergens gelezen dat je juist beter veel kan eten dan weinig.. (wel gezond haha)

Ik eet smorgens of kom brinta of 2 plakken brood.
En rond 3uur smidags soms broodje of appel,en savonds mn bord warm eten,en savonds soms nog wel is broodje of bakje vla..
Ja ik pak echt verkeerd aan :') maar vind moeilijk beetje goede regelmaat te vinden en wat ik nu beste kan eten.

Hoop hier de tips vandaan te halen !

Ben 165 en 63 kilo,woog half jaar geleden 68 kilo,en zondag was die ineens op 63.
Had er heel lang niet opgestaan.
Nu ben ik nog niet tevreden over me zelf.. ik lijk volgens veel mensen gewoon slank..
UIteraard ook met de juiste kleding :') maar als ik dan bv in ondergoed voor spiegel zie,erger ik me bont en blauw aan mn dikke heupen,mn benen,en vet op mn buik.
Heb wel een kleine van 2 jaar.. dus dat op mn buik hoort er denk ik bij,maar ga toch proberen het er af te krijgen!!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 11:46

@winner: mooie tekst! Hier al bijna 20 jaar samen en mijn ervaring is dat je elkaar moet blijven respecteren en graag iets voor de ander blijft doen, dat je nog van elkaar kunt genieten en blij bent met elkaar, dat klinkt zo eenvoudig, maar zie genoeg stellen om ons heen, die elkaar niet respecteren en het als een sport schijnen te zien om elkaar te kwetsen, vreselijk.... *beseft weer eens wat voor verwende prinses ze is *bloos*, maar verwen manlief ook graag en heb waanzinnig veel respect voor het feit dat zijn meiden, dochter en ik, altijd op de eerste plaats komen*
Je hebt hier weer van geleerd en de juiste komt ook nog wel op je pad!

Hier gezond ontbeten, maar wel trek, komt van alle drukte hier, op kantoor, heb dus kantoor aan huis en dat is in mijn geval erg slecht voor de lijn, hahaha.

@ rakkertjuh: zo slecht eet je niet vind ik... volgens mij ben je nog best jong en heb je met wat opletten en wat gerichte beweging/oefeningen grote kans dat je buik e.d. nog wel een heel stuk strakker worden ( geloof me tegen de 40 gaat een stuk lastiger, hahaha).

Ik heb vanmorgen drie grote lepels Griekse yoghurt op met wat speltvlokken, gepofte amararanth en een beetje verzamelen, om het echt lekker te maken twee kiwi's en wat agavesiroop erdoor.
(Ik heb me ooit eens verdiept in amber alberda vandaar de misschien ietwat vreemde ingrediënten.)
Dit vult goed, tussendoor wat fruit en als lunch probeer ik zoveel mogelijk een stevige salade, vis of ei oid te eten.
Ik merk dat ik dan s' avonds ook minder op het avondeten hoef aan te vallen en dat laat veel te veel en te slecht eten was/is bij mij wel een groot probleem.
Overigens was ik gestopt met snoepen, enkele weken, prima gegaan, maar sinds twee dagen mag ik 1 keer per dag wat lekkers en 1 keer per dag een light frisdrankje, heerlijk kan daar dan ook echt van genieten en tot nog toe niet de behoefte om meer dan 1 te nemen en dus niet meer kunnen stoppen.
Lijkt me zelf ook beter vol te houden, zo.

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:00

ja ik ben net 24 geworden :) hihi dus moet nog lukken!
Ik drink daar in tegen wel veel cola dronk 2 flessen per dag,het is nu in 1 fles in 2 dagen..
dus stuk minder,ook dat is bij mij de echte dik maker!
Ik probeer ook veel te bewegen,3 keer per week mest en voer ik mn paard,en rij ik hem waneer het lukt.
(weigenootje doet andere dagen)
En veder werk ik in de zorg,en opzich loop je daar ook veel..
En wil nu graag op een sportschool spinning lessen gaan doen en zumba dat lijkt mij heel leuk!
En wil graag als mijn hond (goldenretriever) oud genoeg is om mee te mogen doen met hardlopen aan lijn met mij.
Wil ik daar ook graag mee beginnen,maar ze is nu 9 maand,dus mag nog niet.

Sporten jullie allemaal ? :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:20

@rakkertjes: je werk zal zeker voor beweging zorgen! Ik ben sinds deze week begonnen met sporten, twee keer per week.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 12:34

Drink je gewone cola, rakkertjuuuhh?
Ik ken iemand die puur en alleen door de normale cola te laten staan 35 kilo is afgevallen.

Ik ben sinds mijn dieet helemaal gestopt met de cola, alleen nog zero zo af en toe. Hou rond deze tijd van de maand veel vocht vast, dat was gisteren ook te zien op de weegschaal maar was toch nog een beetje kwijt.
Even een fotootje van van de week, ik ben blij. http://i49.photobucket.com/albums/f268/ ... c938e7.jpg

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 13:00

Jij bent echt superveel afgevallen, tjee, super roos! Ziet er geweldig uit!

Werkt wel motiverend, hier, vind ik, hoopmdat het mij ook lukt om zo'n 10-13 kg af te vallen.
Als het zo nietnlukt, dan ga ik aan de Shakes , maar liever niet, m.n. om dochterlief.