ik zit er aan te denken om in lichttherapie te gaan, heeft iemand hier ervaringen mee? omdat ik toch elke keer rond deze tijd van het jaar weer terug val in mijn angst en depressies
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Catnip schreef:Edit: ik heb tot nu toe enkel ambulante therapie gehad, dus een uurtje per week of zo. In dagopname gaan is heel wat heftiger, heeft iemand hier ervaring mee?
claudiadvx schreef:hier gaat het ook niet goed. zit thuis en wil graag naar school maar kan het gewoon niet. elke keer als ik op de fiets stap naar school moet ik continu huilen en gaat het gewoon niet. ( in de bus kan ik al helemaal niet want dan krijg ik paniekaanvallen) uiteindelijk beland ik dan weer op de bankgelukkig heeft stage en school er begrip voor. en ik wacht nu op een intake bij het ggz die waarschijnlijk begin november gaat plaatsvinden.
ik zit er aan te denken om in lichttherapie te gaan, heeft iemand hier ervaringen mee? omdat ik toch elke keer rond deze tijd van het jaar weer terug val in mijn angst en depressies
Catnip schreef:En inderdaad, ik heb het ook altijd heel moeilijk rond deze tijd van het jaar. Ik wil dus ook graag meer weten over lichttherapie, ik ben op een punt gekomen dat ik zo wanhopig ben naar verbetering dat ik alles wil proberen, van elektroconvulsietherapie tot voodoo, maakt me allemaal niet meer uit, als 't maar werkt
Catnip schreef:Ik studeer in Maastrichtdaar zijn ze ook wel fijn en behulpzaam meestal, en ik ga inderdaad komende periode 1 vak laten vallen zodat ik minder verplichte lesuren heb.
Ik vind het alleen zo jammer, qua intelligentie en capaciteit kan ik gemakkelijk het dubbele van de huidige studielast aan, maar ik ben simpelweg niet in staat om de lesuren op school bij te wonen...maar beter wat langer erover doen dan mezelf zo de put in werken dat ik deze master helemaal nooit haal.
Catnip schreef:Bedankt voor de geruststellende woorden! Jullie hebben natuurlijk helemaal gelijk![]()
Ik voel me nu ook al rustiger bij de gedachte minder uren op de uni te zitten, alleen dat irritante veel te ambitieuze deel van me vindt het erg jammer.
claudiadvx schreef:en ik heb er al zon hekel aan om me te uitten.
Citaat:en ik haat mijn stoornis voorral. was hij nou maar gewoon weg.