Ik vroeg t eerder ook al.. Weet niet of t nu echt werkt hoor, had een tutorial gezien maar vond t nu niet echt duidelijk resultaat als dat je zou foen met folies en vond ze best dik zegmaar
Ik heb geen ervaring met die specifieke verf, maar ik heb wel de Loreal dipdye meuk gehad! Die werkte best goed. Het is natuurlijk niet hetzelfde als wanneer je het zelf met peroxide doet, maar als je een subtiele highlight wilt, of een dipdye, kan het best werken. Ik vind het persoonlijk echt aan de dure kant voor iets wat je thuis ook gewoon kan doen, en dat borsteltje werkt (vooral voor highlights) echt voor geen meter
Tsja, het ligt er natuurlijk aan. Je moet met dat spul ook met folietjes aan de slag gaan omdat het anders afgeeft op de rest van je haar, maar als je er zelf wat handig mee bent dan kan je het altijd proberen, lijkt mij goedkoper dan het bij de kapper laten doen. Maar ik zou het persoonlijk alleen proberen als je er zelf erg handig mee bent of iemand in je omgeving hebt die er erg goed mee is
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 01-07-14 20:00
Morgen ochtend naar de kapper en nu heb ik vraagje aan jullie.
Ik heb heel lang haar, nu was ik aan het denken om mijn haren in laagjes te laten knippen en een schuine pony...
Heeft er iemand een duidelijke foto met dit of andere ideeën die ik bij de kapper kan laten zien? Ben namelijk heel slecht in uitleggen wat ik wil.
missymb
Geplaatst: 02-07-14 09:57
bedoel je zoiets als dit?
je kan op google ontzettend veel voorbeeld kapsels vinden..
Nou, mijn roze dipdye was van korte duur. Moet mijn patroon qua haar wassen toch echt even veranderen geloof ik Heb er nu een paars kleurtje in zitten, ben heel benieuwd hoe het gaat worden!
Ik ben vandaag naar de kapper gegaan om terug een ombre te zetten! De ombre is normaal blond, maar aangezien mijn kapster m'n haar nog gespoeld heeft met een rood cremebadje is het blonde nu wat roder.. Maar als ik m'n haar was zou dat rode alweer weg moeten zijn. Gelukkig maar, want was er eigenlijk niet zo blij mee dat ze die rode cremespoeling nog gebruikt had, want ik wou net dat blonde Resultaat;
Weet iemand hier nog makkelijke manieren om een bob te krullen zonder een krultang te gebruiken? Overnight zou voor mij het makkelijkst zijn maar het maakt verder niet heel veel uit. Ik wil ivm het ontkleuren mijn haar even wat minder beschadigen met hitte maar ik wil het wel kunnen krullen Dingen als sokken en hele grote Franse vlechten heb ik al geprobeerd, maar omdat ik een bob heb (nu ongeveer tot mijn schouders) wilt dat niet helemaal lukken... Iemand tips?
Tuurlijk, alleen dan moet je t wat strakker oprollen en wat beter vastzetten Ik ga het straks ook weer eens doen, heb geen zin om sochtends vroeg te gaan krultangen, vond t wel een handige eerst!
beetje stylingspray en losschudden 's ochtends doet wonderen
Yasmine
Geplaatst: 03-07-14 21:51
Ik ben ook weer terug naar mijn geliefde bob Het was maanden geleden dat ik het had laten knippen en m'n kapsel was helemaal uitgegroeid, maar vanmiddag naar de kapper geweest en ik ben weer helemaal verliefd op mijn haar