Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjoEisla schreef:een navelpiercing geneest niet snel maar over risico's als in een slagader prikken is bij je navel volgens mij niet aanwezig;)
ArGieVai schreef:hee!!
Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!
Ik heb een aantal vraagjes aan piercingzetters/tongpiercingeigenaren op bokt!!
1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
3. Hoelang duurt het voordat het 'geheeld' is?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??
daaankjulliewel!!
kitjuh schreef:ArGieVai schreef:hee!!
Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!
1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??
daaankjulliewel!!
ik heb afgelopen maandag een tongpiercing laten zetten dus kan je wel wat antwoorden geven:
1. of het pijn doet? tja ik zeg maar zo: als je zoiets graag wilt doet het geen pijnje voelt het iig wel!
2. het klopt inderdaad dat je tong opzwelt. Eet vooral de eerste dagen veel vloeibaar zoals pap, soep, vla, milkshakes etc, en probeer vooral geen pompoenpittenbrood met vlokken te eten(spreek uit ervaring)
3. het verschilt een beetje per piercer. de ene geeft het advies om na 2 weken het staafje te vervangen omdat je tong dan genezen is. mijn piercer adviseerde me om 4 weken te wachten omdat het middelste gedeelte van je tong lang gezwollen blijft. Ik mag bij de shop waar ik hem heb laten zetten voor 10 euro iedere piercing uit zoeken die ik maar wil en dan vervangen ze hem ook gelijk.
4. de risico's. ach tja dat mag je op internet gaan lezen want dat zijn er heeeel erg veel. Zorg er altijd voor dat je naar een goede piercingshop gaat en houd in de gaten of ze alles steriel doen!!
5. hoe het bevalt? tot nu toe heel goed, en zoent lekker![]()
![]()
succes ermee, hopleijk heb je hier iets aan
ArGieVai schreef:hee!!
1. Doet het erg pijn?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??
daaankjulliewel!!
Tooske schreef:Juist WEL!
Wat diegene zei die hem bij mij gezet heeft dat als je tong gepierct word en je verdoofd hem niet je automatisch je tong bij de prik terug gaat trekken dat is een reflex en je tong dan helemaal kapot kan gaan.
Vandaar dat je hem juist wel met verdoving moet zetten.
kadeetje schreef:
Heeft er verder iemand nog info over een industrial of kent er iemand (liefst Belgische of Nederlandse) sites waar ze industrial-staafjes verkopen?
miekelover schreef:heel veel mensen zeggen dat je niet mag zwemmen naardat je je navelpiercing heb laten zetten. Dat mag juist wel als je het maar goed schoon houdt. Ik lag ze volgende dag al in het zwembad:D. Bodymx vind ik een hele goede en schone zaak
kadeetje schreef:Anthea schreef:
Die wil ik ook wel 1,hoeveel kost het om zo eentje te laten zetten?
is afhankelijk van de piercer
maar ik denk rond de 40/50 euro.
Heeft er verder iemand nog info over een industrial of kent er iemand (liefst Belgische of Nederlandse) sites waar ze industrial-staafjes verkopen?
kitjuh schreef:ArGieVai schreef:hee!!
1. Doet het erg pijn?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??
daaankjulliewel!!
ik heb afgelopen maandag een tongpiercing laten zetten dus kan je wel wat antwoorden geven:
1. of het pijn doet? tja ik zeg maar zo: als je zoiets graag wilt doet het geen pijnje voelt het iig wel!
2. het klopt inderdaad dat je tong opzwelt. Eet vooral de eerste dagen veel vloeibaar zoals pap, soep, vla, milkshakes etc, en probeer vooral geen pompoenpittenbrood met vlokken te eten(spreek uit ervaring)
3. het verschilt een beetje per piercer. de ene geeft het advies om na 2 weken het staafje te vervangen omdat je tong dan genezen is. mijn piercer adviseerde me om 4 weken te wachten omdat het middelste gedeelte van je tong lang gezwollen blijft. Ik mag bij de shop waar ik hem heb laten zetten voor 10 euro iedere piercing uit zoeken die ik maar wil en dan vervangen ze hem ook gelijk.
4. de risico's. ach tja dat mag je op internet gaan lezen want dat zijn er heeeel erg veel. Zorg er altijd voor dat je naar een goede piercingshop gaat en houd in de gaten of ze alles steriel doen!!
5. hoe het bevalt? tot nu toe heel goed, en zoent lekker![]()
![]()
succes ermee, hopleijk heb je hier iets aan