[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjoEisla

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:14

een navelpiercing geneest niet snel maar over risico's als in een slagader prikken is bij je navel volgens mij niet aanwezig;)

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 08:53

MarjoEisla schreef:
een navelpiercing geneest niet snel maar over risico's als in een slagader prikken is bij je navel volgens mij niet aanwezig;)

ja ik vind het heel rottig dat je zo lang voorzichtig ermee moet zijn. 1 keer blijven haken en hij kan weer gaan ontsteken.

ja, geen slagaders in de buurt te bekennen, alleen een vetrolletje hier en daar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 09:17

Damn,ik mag niet meer van m'n ouders erbij. Clown
Ik heb in m'n rechteroor boven nog een gaatje en bij allebei onder 2 gaatjes.

Dan in m'n linkeroor nog zo'n industrial laten zetten dan..Maar over meer mag ik niet gaan zeuren van m'n vader.. Clown

Eigenlijk wou ik nog een wenkbrauwpiercing,een tongpiercing,een lippiercing ... Vork

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 10:23

haha Tong uitsteken k*t dat dat niet meer mag dan.. Bloos!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:26

Hahaha mijn vader heeft het niet eens door als ik iets nieuws heb, hij vind ook echt alles prima, of hij het ook mooi vind dat weet ik niet maar alles mag iig Lachen

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 12:51

ArGieVai schreef:
hee!!

Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!

Ik heb een aantal vraagjes aan piercingzetters/tongpiercingeigenaren op bokt!!

1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
3. Hoelang duurt het voordat het 'geheeld' is?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

ik heb er ook 1

1 nee het deed geen pijn. Ik kreeg een verdoviingsspray op mijn tong. Je voelde wel de naald er door heen gaan maar het deed geen pijn

2 ik moest gelijk gaan eten van die man uit de piercing shop. Want anders is het later ook moeilijker. Ik heb gelijk friet enz gegeten. Je mag in het begin niks pititgs eten. Het is in het begin moeilijk maarja het went. Dus gewoon gelijk normaal gaan eten. Niks vloeibaars

3 de genezing is snel verlopen. Je tong zwelt op en naar 1 week ofzo is je tong weer normaal. Naar 2 weken mocht ik een kleiner staafje

4 risco's: umh geen idee

5 het bevalt super soms heb je niet eens door dat je er 1 hebt. Soms denk ik zit ie er nog wel in. Het ziet er op tv bijv veel enger uit dan als je zelf in die stoel zit

succes ermee

ik heb hem bij www.bodymx.nl in breda laten zetten. Deze mensen zijn gespeciliseerd erin en mogen verdoving zitten. Dus let op in welke zaak je hem laat zetten.

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:16

kitjuh schreef:
ArGieVai schreef:
hee!!

Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!

1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

ik heb afgelopen maandag een tongpiercing laten zetten dus kan je wel wat antwoorden geven:
1. of het pijn doet? tja ik zeg maar zo: als je zoiets graag wilt doet het geen pijn Knipoog je voelt het iig wel!
2. het klopt inderdaad dat je tong opzwelt. Eet vooral de eerste dagen veel vloeibaar zoals pap, soep, vla, milkshakes etc, en probeer vooral geen pompoenpittenbrood met vlokken te eten Bloos (spreek uit ervaring)
3. het verschilt een beetje per piercer. de ene geeft het advies om na 2 weken het staafje te vervangen omdat je tong dan genezen is. mijn piercer adviseerde me om 4 weken te wachten omdat het middelste gedeelte van je tong lang gezwollen blijft. Ik mag bij de shop waar ik hem heb laten zetten voor 10 euro iedere piercing uit zoeken die ik maar wil en dan vervangen ze hem ook gelijk.
4. de risico's. ach tja dat mag je op internet gaan lezen want dat zijn er heeeel erg veel. Zorg er altijd voor dat je naar een goede piercingshop gaat en houd in de gaten of ze alles steriel doen!!
5. hoe het bevalt? tot nu toe heel goed, en zoent lekker Bloos Haha!
succes ermee, hopleijk heb je hier iets aan

Wat jij zegt over het eten is juist heel FOUT!!
Je moet idd gewoon gelijk gaan eten en juist GEEN vloeibaar!!!...
Omdat als je vloeibaar gaat eten je juist je tong minder en op een andere manier gebruikt dan normaal waardoor je tong JUIST op gaat zwellen dus gewoon alles eten alleen kleine hapjes en uitkijken voor de grote staaf dat je e rniet op bijt.

Vraagje je mag pas na een week pas weer zoenen hoe weet jij dan dat het lekker zoent?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:24

ArGieVai schreef:
hee!!

1. Doet het erg pijn?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

1 Nee helemaal niet ik heb hem ook laten zetten in breda bij Bodymx met verdoving en heb er niks van gevoelt ja je voelt een heel klein prikje maar echt zeer doet het echt niet hoor!
2 Gewoon alles eten dus en omdat ik gelijk alles at is de mijne maar een heel klein beetje opgezwelt.
Hoe meer je dus vloeibaar gaat eten hoe meer je tong opzwelt.
Tis ietwat lastig eten maar gewoon de tijd nemen en kleine hapjes.
3 Ik kreeg de eerste week een lange staaf van 22 mm dat is voor als je tong opzwelt en je moet na een week terug dan krijg je van hun een nieuwe van 18 mm is je tong dan nog wat dik dan mag je nog een keer terug voor een 16 mm.
Ik had er na een week toen die 18 mm erin geen nooit geen last meer van gehad.
4 Risico's echt geen idee Bodymx is een goede zaak en daar vertrouw ik op.
5 Hardstikke goed! Nog niet mee gezoend haha heb hem nog niet zo lang.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:29

ik hoor van velen dat als je een tongpiercing zet, juist helemaal geen verdoving mag gebruiken.
wat is het nou?

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:32

Juist WEL!
Wat diegene zei die hem bij mij gezet heeft dat als je tong gepierct word en je verdoofd hem niet je automatisch je tong bij de prik terug gaat trekken dat is een reflex en je tong dan helemaal kapot kan gaan.
Vandaar dat je hem juist wel met verdoving moet zetten.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:33

1. Doet het erg pijn?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

1. ja heel erg, veel meer dan mn navelpiercing
2. ligt eraan, veel ijs meteen eten en sluspuppy's.
je tong zwelty inderdaad, maar gewoon blijven praten enzo
3. ik kon na 3 weken al een andere zzettn. maar heb m nog steeds niet los zitten
4. zullen er veel zijn
5. bevalt erg goed, maar jammer dat hij nog steeds te lang is

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:34

Tooske schreef:
Juist WEL!
Wat diegene zei die hem bij mij gezet heeft dat als je tong gepierct word en je verdoofd hem niet je automatisch je tong bij de prik terug gaat trekken dat is een reflex en je tong dan helemaal kapot kan gaan.
Vandaar dat je hem juist wel met verdoving moet zetten.

de meingin van de pierers zijn erg verdeeld. ik kreeg abosluut geen verdoving, hoe graag ik t ook wou. staat ook op zn site.
bigfoot in bergen op zoom

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:41

je moet met tongpiercing gewoon eten wat je anders ook zou doen
Dit houd je tong goed in beweging en zorgt dat t minder dik wordt.
Niet alleen maar vla enzo gaan eten dus

Risico`s zijn er zeker. je tong is en blijft een spier, dus kan altijd misgaan
BodyMx is inderdaad een goeie zaak omdat er verpleegkundigen werken Knipoog
Dsaarom mogen zij ook verdoven

Ik heb zelf neus, tong en tepel.. rest komt nog wel Haha!
Als je er eenmaal aan begint.. phff

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:41

Ja klopt ook.
Maar die waar jij bent geweest heeft idd wel een hele andere mening!
Zou er niet aan moeten denken om 6 weken met die lange pin in mijn mond zou moeten lopen.
Dan had ik het dus absoluut niet gedaan!
Ik hoefde maar een week.

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 13:47

Ik heb na 1 week een kortere laten zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 14:32

kadeetje schreef:

Heeft er verder iemand nog info over een industrial of kent er iemand (liefst Belgische of Nederlandse) sites waar ze industrial-staafjes verkopen?

http://www.popularpiercing.com/product_ ... p2675.html

Helaas niet Belgisch/Nederlands.Weet niet of ze naar Europa verzenden..
Ze hebben er wel leuke dingen. Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:42

heel veel mensen zeggen dat je niet mag zwemmen naardat je je navelpiercing heb laten zetten. Dat mag juist wel als je het maar goed schoon houdt. Ik lag ze volgende dag al in het zwembad:D. Bodymx vind ik een hele goede en schone zaak

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:44

miekelover schreef:
heel veel mensen zeggen dat je niet mag zwemmen naardat je je navelpiercing heb laten zetten. Dat mag juist wel als je het maar goed schoon houdt. Ik lag ze volgende dag al in het zwembad:D. Bodymx vind ik een hele goede en schone zaak

Klopt idd.
Hun hebben er onderzoek naar gedaan vertelde die man me en het maakt werkelijk niks uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:57

kadeetje schreef:
Anthea schreef:

Die wil ik ook wel 1,hoeveel kost het om zo eentje te laten zetten? Haha!

is afhankelijk van de piercer Knipoog
maar ik denk rond de 40/50 euro.

Heeft er verder iemand nog info over een industrial of kent er iemand (liefst Belgische of Nederlandse) sites waar ze industrial-staafjes verkopen?

Ik ga hem zaterdagavond laten zetten,65 euro. Knipoog

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:32

hee ff een vraagje.. breda is echt enorm ver weg voor mij, weet iemand gewoon een super goede piercingshop in omgeving alkmaar/amsterdam?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 20:23

kitjuh schreef:
ArGieVai schreef:
hee!!

1. Doet het erg pijn?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

ik heb afgelopen maandag een tongpiercing laten zetten dus kan je wel wat antwoorden geven:
1. of het pijn doet? tja ik zeg maar zo: als je zoiets graag wilt doet het geen pijn Knipoog je voelt het iig wel!
2. het klopt inderdaad dat je tong opzwelt. Eet vooral de eerste dagen veel vloeibaar zoals pap, soep, vla, milkshakes etc, en probeer vooral geen pompoenpittenbrood met vlokken te eten Bloos (spreek uit ervaring)
3. het verschilt een beetje per piercer. de ene geeft het advies om na 2 weken het staafje te vervangen omdat je tong dan genezen is. mijn piercer adviseerde me om 4 weken te wachten omdat het middelste gedeelte van je tong lang gezwollen blijft. Ik mag bij de shop waar ik hem heb laten zetten voor 10 euro iedere piercing uit zoeken die ik maar wil en dan vervangen ze hem ook gelijk.
4. de risico's. ach tja dat mag je op internet gaan lezen want dat zijn er heeeel erg veel. Zorg er altijd voor dat je naar een goede piercingshop gaat en houd in de gaten of ze alles steriel doen!!
5. hoe het bevalt? tot nu toe heel goed, en zoent lekker Bloos Haha!
succes ermee, hopleijk heb je hier iets aan

Wat jij zegt over het eten is juist heel FOUT!!
Je moet idd gewoon gelijk gaan eten en juist GEEN vloeibaar!!!...
Omdat als je vloeibaar gaat eten je juist je tong minder en op een andere manier gebruikt dan normaal waardoor je tong JUIST op gaat zwellen dus gewoon alles eten alleen kleine hapjes en uitkijken voor de grote staaf dat je e rniet op bijt.

Vraagje je mag pas na een week pas weer zoenen hoe weet jij dan dat het lekker zoent?
[/quote]

Ik vind het nogal rigoreus dat je meteen roept dat vloeibaar eten fout zou zijn. Naar mijn idee (en van de piercer) moet je je tong niet teveel "belasten"omdat het een wond is die moet genezen. Ik heb vanavond voor het eerst op m'n balletje gebeten. En ja het zoent lekker Bloos
ik heb mijn piercings laten zetten bij www.bodyartstudio.nl keurig nette mensen!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:30

je tong moest juist in beweging blijven. En een wondje in je mond geneest erg snel. Ik heb in het begin wel paar keer op mijn ballentje gebeten en dat deed wel zeer ja haha

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:42

Ik wilde ook gelijk normaal eten met mn tongpiercing, maar het deed ECHT pijn, dus at maar gewoon vla enzo Tong uitsteken
Dan maar een weekje wat minder snoep enzoo Bloos
Zetten vond ik overigens geen pijn doen..
Heb 'm alweer 2 jaar Lachen

Limerick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 21:45

Eten ging bij mij gelukkig prima..
Is wel weer iets van 5 jaar geleden dus weet t niet meer precies allemaal

loyalty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-06 10:46

heej ik heb er gister een laten zetten (tongpiercing) ... ben nu een boterham aan het proberen op te eten maar gaat niet echt fantasties... hoe deden jullie dat met avond eten?????