Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vulina schreef:Ik ga er mee stoppen. Ik ben constant misselijk en echt ziek er van. Daardoor nu wel 5 kilo kwijt, maar op deze manier is het niet gezond. Vannacht weer de hele nacht lopen overgeven..

ivy_power89 schreef:Ik kom het hier toch even vragen.
Het levendig dromen heb ik wel gelezen hier, maar hadden jullie dit al in week 1?
Ik wordt er helemaal gek van..... en het vervelende is dat ik al medicatie slik tegen levendig dromen en het niets meer lijk te doen...
En dan het meest vervelende van alles..
Ik ben zo extreem moe, ik functioneer niet meer. Ik dacht dat ik niets merkte maar ik zit nu voor de 3e dag op rij op de bank en val om de haverklap in slaap zonder dat ik het in de gaten heb. Overdag sleep ik mijzelf voort.
En dan is het niet dat ik niet voldoende eet want dat geremde gevoel heb ik nog niet ....
ivy_power89 schreef:Ik kom het hier toch even vragen.
Het levendig dromen heb ik wel gelezen hier, maar hadden jullie dit al in week 1?
Ik wordt er helemaal gek van..... en het vervelende is dat ik al medicatie slik tegen levendig dromen en het niets meer lijk te doen...
En dan het meest vervelende van alles..
Ik ben zo extreem moe, ik functioneer niet meer. Ik dacht dat ik niets merkte maar ik zit nu voor de 3e dag op rij op de bank en val om de haverklap in slaap zonder dat ik het in de gaten heb. Overdag sleep ik mijzelf voort.
En dan is het niet dat ik niet voldoende eet want dat geremde gevoel heb ik nog niet ....
Vulina schreef:Ik ga er mee stoppen. Ik ben constant misselijk en echt ziek er van. Daardoor nu wel 5 kilo kwijt, maar op deze manier is het niet gezond. Vannacht weer de hele nacht lopen overgeven..
Vulina schreef:fjordjes schreef:Wat ik trouwens ook merk is dat ik veel beter tegen minder slaap kan. Ik heb afgelopen nacht slecht geslapen en moest werken maar sinds ik mounjaro gebruik kan ik er veel beter tegen!
Ik gebruik ozempic, maar ik droom ineens echt heel ineens en "echt". Ik weet ze de volgende dag ook nog. Ik word er vaak wakker van, als ik dan weer in slaap val, droom ik weer heel erg. Vaak niet echt leuke dingen
Jokonootje schreef:Vulina schreef:Ik ga er mee stoppen. Ik ben constant misselijk en echt ziek er van. Daardoor nu wel 5 kilo kwijt, maar op deze manier is het niet gezond. Vannacht weer de hele nacht lopen overgeven..
Is er een optie dat het samenhangt met bepaalde voedingsmiddelen?
Ik verdraag momenteel heel slecht koolzuurhoudende dranken, en ben daar dan ook echt heel ziek van s nachts.
Vulina schreef:Jokonootje schreef:
Is er een optie dat het samenhangt met bepaalde voedingsmiddelen?
Ik verdraag momenteel heel slecht koolzuurhoudende dranken, en ben daar dan ook echt heel ziek van s nachts.
Dat zou best kunnen. Ik had nu zuurkool gegeten.. Sowieso heb ik het bij ook maar iets "extra" eten.
Qua begeleiding moet ik eerlijk zijn dat ik geen contact heb gezocht.. Ik kan ze nog eens berichten inderdaad.