Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eef_Bam schreef:Leuk die frikandellentocht Danseresje.
Fijn dat je een goede fysio hebt, maar wel pijnlijk inderdaad. Ik heb ooit shockwave gehad voor hielspoor waar ik al 2 jaar mee rondliep, was echt pijnlijk fijn maar heeft het wel opgelost uiteindelijk. dagen na de behandeling wel extra gevoelig dus rustig aan.
Dat klinkt niet fijn Samantha, beterschap.
Oh nee Iris, hopelijk komt het goed met je kat.
Ik heb afgelopen week gewoon op gevoel weer wat opgebouwd, zondag 6.7 km gelopen met 2 min wandelen na elke 8 min lopen. Hoop zo blessurevrij toch wat sneller de afstand weer op te bouwen. Vandaag in de sportschool wat training gedaan voor verschillende spieren. Op het eind nog even los op de crosstrainer, die vind ik zo fijn om te doen met een heuvelprogramma, kom altijd met een soort high van dat apparaat af.
ieris schreef:Sherivey, oei dat klinkt niet zo fijn, beterschap met je enkel.
Samantha, baalen dat een kant nog last geeft, beterschap ermee.
Leonie, wat leuk dat jij en Suliko samen gelopen hebben! Jullie zijn echte bikkels zeg, wat een afstand knap gedaan hoor.
En fijn dat je schokwave en dry needling lijkt te helpen.
Lijkt me ook wel eng hoor!
Piekosj, succes met je verhuizing, snap dat je nu niet zo veel aan lopen toe komt.
Danseresje, mooie foto's!
En fijn dat je loopje zo goed ging.
Ik zit helaas nu bij de dierenarts in Zwolle, onze kat heeft een ongeluk gehad, zijn staart is gebroken![]()
En daarbij veel zenuwen beschadigd, hij kan niet meer zelf plassen op dit moment.
Nu veel pijnstillers gekregen, en katheter, hopelijk gaat het goed komen.
Zit er echt even doorheen.
Vanacht moet hij nog even blijven.