Mijn kuit voelde in het begin een beetje stijf, maar dat trok gelukkig na de eerste km weg.
Hoe vond je het zaterdag XxLMMxX?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Je trainingen zien er goed uit, dus qua tempo en afstand hoef je je geen zorgen te maken, ben benieuwd naar je tijd! 

.
Ik kon een keer mijn bed niet uitkomen, moest er echt met een zijwaartse rol uit, toen voelde ik me echt oud
Ben je niet bang om het erger te maken door te blijven trainen ? Ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel in aanloop naar je volgende ultra. 

betadine schreef:Namiro: extra motivatie hé zo een hond die voor je uit rent. Hoe doe jij dat met de leiband ? Ik doe deze voorlopig in mijn jaszak. Zoek iets handigs om handsfree te kunnen lopen, maar ook om geen gedoe te hebben met de leiband als hij losloopt.
.
Wanneer we 's ochtends vertrekken dan leg ik de avond van tevoren altijd alles al klaar, ik laat weinig aan het toeval over. Ook de mail met informatie zoek ik dan nog even op. Op de dag zelf ben ik wat chaotisch en ik overtreed de gouden regel van niks nieuws regelmatig
Dat doe ik overigens niet bewust, maar soms gaat het zo. Ik weet natuurlijk inmiddels wel wat ik prettig vind, maar ik draag regelmatig een nieuwe broek of andere sokken. Veel plezier alvast!
Het was vanochtend zo heerlijk helder en windstil dat ik spijt had dat ik nog niet eerder ben opgestaan, maar ja, achteraf.....
Er ligt even veel op mijn bordje en heb net eindelijk weer eens kunnen douchen. Hopelijk kan ik er vanavond toch even tussenuit. Volgende week loop ik de trail in Ameland.