pien_2010 schreef:Dank je wel Bigone, dit is het antwoord op mijn vraag. Ik was even bang dat mijn leeftijd het afvalputje is, zo van.....doet er niet toe.
Ik ga ook voor AZ heb ik besloten, hoe poedersuiker ik ook al die negatieve pr er omheen vind. Mijn bloed heeft juist wat te weinig stollingsfactoren. Dat uit zich in giga blauwe plekken bij stoten, overdreven bloeden bij wondjes. Niets onrustbarend maar dat is wat anders als bij anderen. Dus ik ken ook mijn lichaam goed en verwacht geen stollingsproblemen en zeker niet vanwege net iets te weinig stollingsfactoren.
Eerder in dit topic was iemand met trombose verleden. Terecht en verstandig dat zij voor een ander vaccin gaat.
Nee joh.
niemand heeft het hier over afvoerputjes gehad. Maar om dadelijk zo snel mogelijk 60- te prikken heb je wel vaccins nodig, dan lijkt het mij handiger om AZ te geven aan bij wie ze nu zeggen dat het veilig kan en dan de rest te bewaren of alvast te beginnen met 60-. Als dadelijk alles van Pfizer op is en je alleen nog AZ hebt gaat het wel stokken. Maar wellicht hebben ze daar een andere oplossing voor.
. Het kan nl niet in een gewone koelkast bewaard.. dus de huisarts kan het niet geven. Dan zouden ze 1 hele flacon voor 1 of 2 patiënten moeten laten komen. Hier is het gelukkig iedereen gelukt zulke oudjes te brengen naar een priklokatie. Vind het wel vreemd van die huisarts om het af te raden eigenlijk!