Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 08:09

Wauw, super Gaucho!
Hooi slepen is ook altijd een goeie workout vind ik :).

Dit mooiere weer motiveert mij wel om in de pauzes meer te gaan wandelen. Verschilt wel of het zonnetje schijnt of regen :+

MuSLi

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 10:56

Ik ben vanochtend ook al een rondje wezen wandelen met de kleine jongen (het was dat, of thuis zitten huilen de hele tijd). En daarna nog een kort rondje gaan hardlopen... Nu zit ik eventjes op de bank.

Vanochtend was de weegschaal weer lief voor me, -300gr :D altijd leuk!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 11:51

Dat ding bij mij was ook redelijk positief. Nieuw laagste gewicht!

Wel een kreng. Zo net voor het weekend nog even "kijk es hoe goed!"
En dan komt het weekend. Waarin er wat gevierd mag worden. En daarna doet ze vast weer stom. :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 11:55

Mijn kreng kan ook echt niet mee werken, en soms lijkt het alsof ze geen ander cijfer kent :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 11:57

De mijne doet ook stom :') .

Conclusie; weegschalen zijn stom _O-

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:12

Superstom! Die van mij kan nooit kiezen. Als ik em een milimeter verplaats weeg ik ineens 400 gram meer (of minder), dus ik sta er altijd 2x op en ga dan uit van het gewicht tussen de twee metingen in. :+

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 12:16

Bedankt allemaal!!
Het is zo raar allemaal. Ik vind het echt niet fijn om mijn vader te moeten missen, maar ik ben wel opgelucht dat het nu allemaal voorbij is.
Nu merk ik pas hoe moeilijk ik het had de laatste maanden.

Ook is mijn vriend een goede afleiding. Dat scheelt ook.

Goed nieuws is dat ik deze week niet extra naar de winkel ben gereden om extra snoep te kopen. Ik heb alleen wat brood met zoet beleg als zoetigheid gehad. Het afkicken is dus langzaam begonnen en ik begin langzaam maar zeker er weer beter in te komen.
Vandaag niet helemaal lekker, dus een goede dag om geen of minder suikers te gaan eten.

Vanavond lekker aubergine eten met gehakt en kaasvulling. Mijn vriend eet mee (ok en zal wrs koken :+ ) en die heeft er al helemaal zin in haha

@imre: een hele dikke knuffel. Geniet van alle leuke dingen die er zijn. Wij hebben 2 weken voor zijn einde nog een vakantie samen gehad en dat was echt onbetaalbaar. Zo blij mee.
En laat toch regelmatig of bij de kleinste twijfel alles checken. Hier zeiden ze toen dat er na het weghalen geen checks meer hoefden -:(-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 06:20

Rustig aan Arabella.

Weegschaal weegmoment vanochtend was -0.6 tov vorige week, dat valt zeker niet tegen. Ook komend weekend / week wat etentjes en borrels, dus kijken of ik de balans vast kan houden.

Nu flink spierpijn en voel met name ook mijn heupen. Zo dus maar even wandelen ipv hardlopen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 08:37

Nou ik heb 20 dagen erover gedaan om 400 gram af te vallen maar de aanhouder wint. :') nog een kg en er ligt een boek in het vooruitgang. Doet er vast nog een maand over .

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:25

Roosch schreef:
Nou ik heb 20 dagen erover gedaan om 400 gram af te vallen maar de aanhouder wint. :') nog een kg en er ligt een boek in het vooruitgang. Doet er vast nog een maand over .

Girl, SAME! 23 dagen voor 400 gram, maar here we are *\o/*

(bijleespost volgt, zó'n drukke week)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:42

Nou ik had als doel deze week niet te snoepen maar het is niet gelukt...... Gatver
Woensdag stond ik op de weegschaal en toen vierde ik echt een klein feestje, vanmorgen had ik een begrafenis.....

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 09:52

Ik ook. Maar we hadden al geconcludeerd dat weegschalen per definitie stom zijn.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 10:16

Eens. Eens. Eens.

Als iemand omgeving Friesland zo een ding ziet vliegen: het is geen UFO. Je kunt hem identificeren als "naamloos ding van Roosch." :7

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 10:45

Ik loop nog steeds kreupel van mijn legday spierpijn van woensdag. Wat een ellende :')

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 10:54

Roosch schreef:
Eens. Eens. Eens.

Als iemand omgeving Friesland zo een ding ziet vliegen: het is geen UFO. Je kunt hem identificeren als "naamloos ding van Roosch." :7

Dat kwam net dus over bij Dwingeloo :7

Hier alweer 5km in de benen. En onder de 86kg vanmorgen *\o/*

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 13:59

Hier paarden gedaan en gereden, morgen schilderen in huis dus daar nu de boel voor aan het opruimen / schoonmaken / voorbereiden. Wou eigenlijk ook zo nog hardlopen maar voorbereiden is meer werk dan verwacht, en het is ook niet zulk mooi weer, kan best dat ik vandaag oversla.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 15:55

Ik ben een beetje een stille meelezer .. maar wil even melden dat ondanks ik de mama terug in huis heb genomen en ze vaak kookt op zen mama's (aka veel boter en saus haha) is er toch al 18kg af!!

Nog +- 13 to go .. jippie!!

Aan allen hier, veel moed, succes en sterkte tegen alle hongersmomenten en verlangens :Y)

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:36

Roosch schreef:
Eens. Eens. Eens.

Dan vliegt die van mij mee denk ik, omgeving Friesland. Ik heb gezondigd vandaag met een redbull, zal ik vast maandag gaan merken. -O-

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 20:52

Supergoed BillyJ!! Knap van je!

Zorro en Roos :(:) vliegende weegschalen maar echt, het komt goed. Je bent niet dat getal he, je bent sowieso leuker dan een paar cijfertjes!

Gaucho zo flink klussen is ook genoeg beweging toch? Zeker gecombineerd met paarden doen. Heb je een stappenteller?

Lekker bezig Detroit! Ga zo door!!

Nou een paard hebben helpt goed mbt mijn beweging, elke dag meer dan 12.000 stappen sinds ‘ie er is. En nu 2 dagen rustig gereden, niet te lang want geen conditie (ik wel, hij niet). Maar zoooo fijn! <3
Ik val trouwens ook af, maar dat komt door m’n galstenen. Zijn ze toch nog nuttig :+

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 21:05

Ik lees iets over vliegende weegschalen... Adem in, adem uit dames. Kijken naar de lange termijn :j

Vandaag alleen even m'n "verplichte" 15 minuten hardlopen gedaan. Verder een beetje in en rond het huis wat klusjes gedaan. Nu lekker fout ex on the beach kijken *\o/*

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:22

Het weekend was.. lekker.. zullen we maar zeggen. :')

Nu weer zwoegen op Foxy. Ik sta nu op een punt dat ik echt moet doorpakken ook al word ik verleid tot anders. Karakter tonen. :))

Met Koningsdag wel met vrienden afgesproken; we gaan de Streamers kijken met vrienden en samen eten. Dan ook weer wat lekkers, dus vandaag en morgen de broekriem aan. Ik moet nog ruim een half uur Foxyen en straks gaan we ook wandelen, dus dat moet goedkomen.

Hoe is het bij jullie allemaal? Topic gaat hard. Veel nieuwe mensen. Tof. :j

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:37

Ik heb een soort mind fullnes agenda, daar heb ik vorige week opgeschreven dat ik deze week niet zou snoepen....
Niet gelukt -O-
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en woog plots 1.6 meer dan 4 dagen terug. Ik wordt er soms zo moedeloos van

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:41

Oei, galstenen klinken niet fijn Ryder! Wel heel tof dat je een paard hebt *\o/* .

Goed bezig Roosch! En je moet soms ook genieten hè :).

Lekker müsli! Lukt je Challenge nog goed?

Wow super goed Billy *\o/* .

Kijk, lekker Detroit!

Haha Negerzoen, hoe is het met je spierpijn?

Ah Arabella, gewoon rustig aan doen hoor :(:).

Ah Ivy :(:). Kop op! Het moedeloze ken ik soms wel hoor.. maar we van do it!

Hier gisteren bijna 11km gewandeld met m’n moeder en zus. We waren alleen halverwege de bordjes kwijt, dus we hebben een andere route opgepakt om bij de auto te komen :') . Was heel leuk en mooi!

Afgelopen vrijdag weer eens op Mona gezeten en gereden, voelde zo goed! Soms vergeet ik dat ze 27 is, ze kan zo lekker lopen <3
Afbeelding.

En gisteren ook even de knappe mama geknuffeld. Ze is nog steeds zo lief <3 .

Afbeelding

robeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 12:49

Ik val ook weer even binnen....
Vorige week de overstap gemaakt van keto naar Weight Watchers. De eerste week was in ieder geval succesvol -1,9 *\o/*
Nu vol houden, nog 14 kilo te gaan.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 14:30

Uitdagende dagen Roosch! Ik herken het wel in deze dagen := balans is de key maar juist in die dagen van verleidingen en je toch al in een snaaimodus zit is dat heeuull lastig vind ik.

Ivy_power89, heb je dingen laten staan die je normaal wel genomen zou hebben? Met dat soort bewuste momentjes maak je al een goede stap! We willen vaak zo rigoreus aan de gang maar het zijn juist die kleine dingen in gedragsverandering die het verschil maken :)

Es_ther wat een heerlijke plaatjes :D flinke afstand gelopen! Ik krijg met wandelen snel last van gezwollen vingers. Hebben jullie daar tips tegen? :o

Ik heb nog steeds spierpijn van woensdag, maar vanmorgen wel weer wezen trainen (bovenlichaam dan wel ipv benen) was heel lekker! Ik zit er wel weer lekker in :) alcohol is bij mij het grootste gevaar. De dagen zijn voor mij wat socialer nu en drink daarbij vaker een drankje. Dat moet ook wel kunnen maar ik zit altijd in de strijd tussen 'zonde van mijn calorieën' en 'ik wil ook een beetje leven' :=