Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:44

Marcella schreef:
Ja ik denk dat de duizeligheid en oorsuizen ergens anders door komen. Heb in het verleden wel vaker last van duizeligheid gehad. Oorsuizen heb ik ook al heel lang, maar is sinds corona vele malen erger geworden.

Benauwd wel door corona, maar kan ook door de chronische bronchitis komen en hartklopping door medicatie gebruik (luchtwegpuffer is ook al bekend bij ha).

Ik denk toch echt dat dit nog van Corona komt. Ik heb meer dan 1 jaar klachten. En op de dagen dat ik iets teveel heb gedaan nemen ook de oorsuizingen toe. Ben ik moe dan wordt ik ook sneller duizelig. En als je deze klachten al eerder hebt, zullen ze nu nog erger zijn.
Ik denk echt gewoon nog heel veel geduld hebben.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:49

Probleempje heb ook geen geduld. := :+

En daarom moest ik eigenlijk ook een jobcoach hebben van het UWV. |o

Jolliegirl

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:52

Wellicht is het ook verstandig even geen auto te rijden. Als je al 2x onwel geworden bent. Je bent een gevaar op de weg als dat gebeurt.

Heel vervelend allemaal.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:53

Mando schreef:
Vandaag weer aan het werk maar valt vies tegen.
Ben best moe nu.

Wilde precies dit hier melden. Voelde me wel echt fit genoeg om weer te werken, maar halverwege de dag begon de aftakeling.

Werk op een lab. en heb al sinds de besmetting last van mijn keel. Heb hier ook bruistabletten voor die ik trouw elke dag neem, leek enigszins te helpen, maar de lucht in het lab is zo droog dat ik gewoon weer meer last begin te krijgen. En doordat ik daar dan toch weer begin met schrapen (keelpastilles gehaald in de pauze, helpen voor geen meter - iemand tips voor welke echt goed werken, liefst suikervrij?), voelt het nu weer zo geirriteerd dat ik wederom weer vrees voor mijn nachtrust.
Wordt er helemaal moedeloos van, het is gewoon vermoeiend terwijl het niet eens heel druk op werk is. Daarom was het gelukkig wel enigszins vol te houden om de dag uit te zitten.

Maar zit nu ook echt weer met een vol hoofd de tijd te rekken totdat het een beetje normale tijd is om te slapen, bang dat ik anders halverwege de nacht wakker wordt en het morgen nog moeilijker is om de dag vol te maken. En wil me ook niet weer ziek melden.

#zeikmodusuit.
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 07-03-22 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 18:55

Jolliegirl schreef:
Wellicht is het ook verstandig even geen auto te rijden. Als je al 2x onwel geworden bent. Je bent een gevaar op de weg als dat gebeurt.

Heel vervelend allemaal.

Auto staat vol getankt voor de deur niks te doen. :+

Werd ook naar van in de buitenspiegel kijken aan mijn kant. Dus die staat wel best.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:07

Mensen die ook buikkrampen krijgen als ze wat gegeten hebben? Pff doet echt zeer

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 19:47

Ik niet, maar mijn jongste had buikpijn en moest flink spugen.

Hier dag 5, maar nog steeds veel hoesten. Ik mag toch hopen dat dit snel voorbij is. Nu nog teveel om uit isolatie te mogen vrees ik. Ik vind het vooral een gedoe met boodschappen. Nu met de auto en één van de kinderen naar de supermarkt, zodat zij even wat boodschappen kan halen. Ik moet ze toch naar sport brengen.
Thuis laten bezorgen is geen optie meer doordat hier een derde van het dorp thuis zit.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 20:39

Hier ook oog spierpijn. Heel apart gevoel

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:28

Ja weinig eetlust ook gehad. Eerste dagen erg misselijk en 2 dagen lang alles eruit gegooid. Daarna beetje zon raar gevoel op de maag idd, en totaal geen eetlust. Ik heb gewoon gegeten als ik echt trek in wat had (en dat was bar weinig) niet gegeten "omdat het moet" dan kwam het er geheid net zo hard weer uit. Wel geprobeerd dagelijks een fruit smoothie te maken, zodat er in ieder geval wat vitamines binnen kwamen. Eetlust begint nu inderdaad pas een beetje terug te komen maar kan nog niet zo veel en snel eten hoor.. Ik was de 25e positief getest, dus zo'n 1,5 week geleden.

Gloeiend hoofd alsof je koorts hebt herken ik ook. Normaal echt een koukleum, nu vind ik die kou heeerlijk aangenaam. Wel een rooie kop dus maar mijn temperatuur is daarin tegen gewoon normaal, 36 nogwat. :+
Wel dus die enorm koude handen steeds, slecht warm te krijgen, dat is wel vervelend.

M'n dochtertje van 5 was een paar dagen een beetje ziekig, wat verhoging. Kloeg wat over keel en hoofdpijn en behoorlijk hoesten. Nu nog beetje snotterig en merk dat der lontje een beetje korter is, wat sneller moe enz.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 21:34

magic_lover schreef:
Gloeiend hoofd alsof je koorts hebt herken ik ook. Normaal echt een koukleum, nu vind ik die kou heeerlijk aangenaam. Wel een rooie kop dus maar mijn temperatuur is daarin tegen gewoon normaal, 36 nogwat. :+
Wel dus die enorm koude handen steeds, slecht warm te krijgen, dat is wel vervelend.

Hhhm had dit ook in het begin, maar dacht dat het kwam door zonnetje op het raam (groot raam op het zuidwesten word dan ook bloedheet in huis) en zelf maar 36 graden hebben.

Afbeelding
Maar foto gevonden. :+

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:46

Ik val even binnen
Deze is van mijn vriendin wat denken jullie.
Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:49

jetwii schreef:
Ik val even binnen
[ [url=m/9uDun6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Neus en keel gedaan? Zo nee zou ik een nieuwe test doen en daarbij de neus en keel testen. Ik heb het stokje gewoon eerst door mijn wangzak gehaald en toen in mijn neus.

Mijn neus test was negatief, neus en keel positief. En pcr ook positief.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:51

Ik zou zeggen doe morgenvroeg nog een zelftest. Kan positief zijn maar ik heb ook wel leerlingen gehad bij wie dit vals positief was en bij iedere ggd test en zelf test het negatief bleek.
Maar goed is misschien makkelijk zeggen met die verzameling zelftesten die wij thuis hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:52

In de neus is ook al wel genoeg , alle testen van positieve mensen die ik heb gezien waren alleen in de neus afgenomen.

Alleen bij klachten dus zeker naar de GGD. Maar een streepje is een streepje dus kans is groot dat het wel corona is.

Mijn vader heeft ook corona klachten wat niet zo raar is op zijn werk en thuis zitten we er middenin. Maar zijn zelftesten blijven negatief. Nu op aandringen van ons gaat hij proberen morgen een testafspraak te maken voor een spoedtest. De GGD hier zit tot aan donderdag aan helemaal vol....

Ik heb met keelswab juist een vals positieve test gehad :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:53

jetwii schreef:
Ik val even binnen

Zo was mijne ook, toen bij de ggd wel echt positief. Avond ervoor nog een zelftest gedaan die duidelijk negatief was.

jetwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:55

Er is inmiddels al een pcr test afgenomen.
Alleen schoonmoeder beweerd dat dit geen corona is en dat de extreme vermoeidheid komt van een zware antibiotica kuur.
Dus was wel benieuwd hoe het bij jullie wat was.
Deze is alleen in de neus gedaan. Echter geen keelklacjten en heel licht verkouden.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:56

Zebrastreep schreef:
In de neus is ook al wel genoeg , alle testen van positieve mensen die ik heb gezien waren alleen in de neus afgenomen.

Alleen bij klachten dus zeker naar de GGD. Maar een streepje is een streepje dus kans is groot dat het wel corona is.

Mijn vader heeft ook corona klachten wat niet zo raar is op zijn werk en thuis zitten we er middenin. Maar zijn zelftesten blijven negatief. Nu op aandringen van ons gaat hij proberen morgen een testafspraak te maken voor een spoedtest. De GGD hier zit tot aan donderdag aan helemaal vol....

M’n vriend heeft juist met alleen neus nooit positief getest. Terwijl hij bij de ggd en bij de zelftest met keel wel positief was.

Heel veel collega’s ook!

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 22:58

Dit was bij mij bij ronde 1 ook echt positief

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:10

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:10

lenaa_tje schreef:
Zebrastreep schreef:

M’n vriend heeft juist met alleen neus nooit positief getest. Terwijl hij bij de ggd en bij de zelftest met keel wel positief was.

Heel veel collega’s ook!

De omikron zit vaak ook in de keel. Ken ook veel mensen die bij enkel neus test negatief waren en bij de GGD positief.

Maar goed, gewoon altijd naar de GGD gaan. Dan weet je het zeker.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:11

jetwii schreef:
Ik val even binnen

Ik zeg positief.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:12

Rechts alleen neus, links neus en keel. Meteen na elkaar afgenomen (ook omdat ik twijfelde of ik bij test 1 wel diep genoeg mijn neus in was gegaan. Kreeg een enorme niesbui)

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 07:07

Mijn jongste dochter had ook een zeer licht streepje.
Was toch echt wel positief.

Hier ben ik echt stront en stront verkouden.
Vorige week al een zelftest gedaan (5 weken na eerste besmetting)
Gisteren middag nog eentje gedaan, wéér negatief.
Dus ga zo maar gewoon naar m'n werk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 09:21

Ik echt niet allemaal zelftest doen. Heb er ook geen een meer thuis liggen en niet van plan om er geld aan uit te geven. :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 09:31

Wij krijgen ze van het werk