in plaats van aan je punten te zitten bij minder goede keuzes. Ooh hels is dat he! Ik zie nu al op tegen mijn PhD scriptie
over welk onderwerp schrijf je? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
in plaats van aan je punten te zitten bij minder goede keuzes.
over welk onderwerp schrijf je? Bhriseis schreef:He wat gek. Ik snap de insteek, maar dat ze het dan een positieve kleur toekennen ofzo, de gezonde keuzesin plaats van aan je punten te zitten bij minder goede keuzes.
Ooh hels is dat he! Ik zie nu al op tegen mijn PhD scriptieover welk onderwerp schrijf je?
Ze zeggen erbij dat de theorie van 2-3 eieren per week ontkracht is, maar geven geen aanbeveling over hoeveel dan wel. Ze promoten producten waarvan je lang verzadigd zou zijn (hoog in eiwitten) Maar je zou bijna geneigd zijn om 5 eieren per dag te gaan eten, want dat is onbeperkt

Ik schrijf nu over hoe de etnische verschillen in hart- en vaatziekten mogelijk verklaard kunnen worden (specifiek gericht op traumatische levensgebeurtenissen). Razend interessant wel!
(Al deed ik geen PhD, maar gewoon eind scriptie bachelor).
En dan vooral niet komkommer of wortels willen knauwen.
)
Maar sporten als je ziek bent is toch niet zo verstandig, dus had je weinig andere opties. Ken je de site van Chocolate covered Katie al? Allemaal lekkere zoetigheden, maar wel gezond!
Als tussendoortjes vetarme carrot cake en citroencake (beide met kokosbloesemsuiker ipv gewone, minder bloem, etc).
Interessant onderwerp van je scriptie!
Ow die tussendoortjes, hou me tegen
Eindelijk eens wat beter! Medicatie voor de MS slaat volgens mij aan (eerst 1,5 week ellende van gehad, maar dat lijkt nu weg), vermoeidheid zakt wat af en kan mezelf weer iets meer belasten. Veel fijner dat ik nu ook gewoon wat dingetjes kan doen anders dan laveloos op de bank liggen. Hopelijk blijft het zo. Helaas was er niks te zien op de echo, dat was wel even een domper, had gehoopt dat ze iets vonden waar makkelijk iets aan gedaan kan worden. Volgende keer bij de neuroloog maar weer aangeven, die constante pijn in mijn rechterheup/bekken beperkt me wel meer nu ik juist wat actiever kan zijn. Beschadigde oogzenuw blijft bloedje irritant ook. Maar daar kunnen ze niks mee.
(van de Lidl, spinazie, vond het een aanrader)
(pony
ukkie) Gelukkig dat ik ook niet zo groot ben
Ik snap niet zo goed waar het vandaan komt, mijn maag was al op half 12 aan het knorren terwijl ik pas om half 1 lunch....
jezus zeg.....) ik moet echt proberen me weer vast te houden aan de 3 boterhammen met mager beleg

Ik hou me voorlopig weer even aan mijn geen-zooi-kopen-voornemen.
Bhriseis schreef:Maar als je wil afvallen is het toch wel belangrijk hoeveel kcal je eet? Ik snap dat avocado gezond is, maar dat het gezond is wil niet zeggen dat je er slank van blijft als je het te veel eet (bovenop wat je 'mag' eten). Of is dat alweer achterhaald?
Ongesteldheid....
Nu heb ik gisteren echt wel een netje dagje gehad met 2100 kcal
en 2900 verbrand
Ik zou dat gewoon doen!!
maar nog wel beetje aanwezig
Maar heb gisteren een goede dag gehad en uiteindelijk woensdag ook!! Er is ook gelijk weer wat af dus ben blij.
+ wat nog over is van het mengsel
(891 kcal)
Die zijn in totaal 168 kcal dus mooi op 1991 kcal en dan misschien nog een reep als ik honger heb. Zit ik mooi rond de 2.100 kcal wat voor mij dikke prima is! Ik verbrand er gemiddeld 3.000 per dag en mijn bmr zit rond de 1.800

) riem gaatje strakker. Vriendlief merkte gisteravond op dat ik "een smal bekkie" begin te krijgen, geloof me, dat het hem opvalt zegt genoeg 
let dan de rest van de dag wat meer op.
, het begin is er 

Maar woensdag weer wegen en kijken hoe het er dan voor staat. Wil wel mijn ontbijt gaan doen met een smoothie ipv niks of een beschuitje.