Dat moet heel wat kracht vragen. Tof dat je dat gewoon ruim twee uur volhoudt!
Ik ga al stuk op onze banketstaaf heuveltjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor foto's en de cijfertjes van de trainingen kan wie wil mijn FB krijgen over de PB.
Zo liep ik laatst nog een heel uur over iets van 7 km. Wij hebben hier nieteens zo veel hoogtemeters maar de paden zijn erg technisch met veel grote stenen, rotsen en boomstronken. Je bent dus niet de enige!

We gaan op tocht naar een hooggelegen hut, brengen daar de nacht door, schijnt spectaculair te zijn, en dinsdag weer terug. Is weer eens wat anders dan dat eeuwige etentje. 
sign me up! 

We hebben ruim 9 km gedaan en de groep liep rustig waardoor het me heel gemakkelijk af ging. Ik denk zelfs dat ik vanmiddag nog een rondje ga doen.
vooral die laatste! Palmera schreef:Hallo! Ik lees hier al een tijdje mee.
Ik ben sinds dit jaar begonnen met hardlopen. Eigenlijk traillopen. Ik woon op het steilste eiland ter wereld, dus zulke mooie tijden als ik hier voorbij zie komen zijn voor mij gewoon onmogelijk.
Eind juni genekt door een blessure die mij alle kracht uit mijn been gehaald had. Opgelapt door de osteo en na twee maanden weer voorzichtig opgepakt. Half september toch de eerste race gelopen, best trots op.
De volgende staat voor april gepland, maar wellicht nog wat tussendoor.
Om een ideetje te geven: de training van woensdag was 13km, in 2'02'47 en een cumulatieve stijging van 741 meter. Vandaag was met trainingsmaatje 15km, 2'07'24 en een cumulatieve stijging van 488 meter. Zoals jullie zien langzaam.
Anyway, ik geniet van dit topic, ik hoop tips te kunnen ontvangen en geven daar waar nodig.
eindtijd was rond de 2,5u; kon nog versnellen aan het einde, wat fijn was en suggereert dat ik een volgende keer ook wat vlotter zou kunnen gaan op het begin.
.
. Budget is er niet zo zeer, wil vooral iets wat heel goed is (heb spijt van de M600). Zit nu te denken aan de Fenix 6s pro, vind het een erg mooi horloge en lijkt miljoenen functies te hebben.
Is iets meer ingestoken als 'algemene' fitnesstracker maar doet het prima voor hardlopen buiten. Enige minpuntje is dat hij soms moeite lijkt te hebben met de GPS vinden/behouden en wanneer ik onder bomen/dichte begroeiing loop, kan hij m'n snelheid niet erg nauwkeurig meten. Achteraf corrigeert 'ie dat wel, maar het is lastig als ik intervallen wil doen in het bos.
. Hoop op nog twee goede nachten slaap.