Ik ga dit weekend gezellig een weekendje naar mijn tante in leeuwarden, voornamelijk om mijn kledingkast aan te vullen.
En natuurlijk heb ik het weekend uitgekozen dat sinterklaas aankomt...
Gruwel, de hele binnenstad vol met kinderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laurora schreef:Jahoor, ik heb het voor elkaar....
Ik ga dit weekend gezellig een weekendje naar mijn tante in leeuwarden, voornamelijk om mijn kledingkast aan te vullen.
En natuurlijk heb ik het weekend uitgekozen dat sinterklaas aankomt...
Gruwel, de hele binnenstad vol met kinderen
Hilli schreef:Ik vond de sinterklaastijd wel altijd heel leuk toen ik nog in een winkel (boekhandel) werkte. Mooie sport om zoveel mogelijk cadeautjes te verkopen
Mijn merrie mag morgenmiddag met zwarte piet mee. Ondanks dat we beiden niet gek op kinderen zijn, vinden we dat dan wel weer heel leuk.
c_alsemgeest schreef:ja ellende.... ik ben zaterdag helemaal de pineut, ik ga zwarte piet spelen, als grote kindervriend
Vriendin van me doet mee en haar paard is amerigo.... dus ik werd gevraagd om te helpen![]()
Ik ben de paardenpiet heb ik besloten, hou me alleen bezin met amerigo en verder noppes
Magrathea schreef:https://m.metronieuws.nl/video/2017/11/ ... n-kinderen
Leuke vlog. Natuurlijk heel moederend metrolezend NL op de achterste benen want "wat nou als je werkeloos wordt?" Ja dat is nu letterlijk niet wat ze zegt, maar goed. Luister maar
Cayenne schreef:Het is toch Joran ipv Yoran? Met dat laatste zou ik dan ook geen moeite hebben, maar grote kans dat het kind daar op school nog gezeur mee krijgt in de pauzes
Misschien is het hier al besproken: maar zijn er hier mensen die zich hebben laten steriliseren?
Qimm schreef:Hoe is de revalidatie na zoiets?