[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:08

Drunksheep schreef:
Prachtige look Bente! Deze knalt echt <3

Phoya schreef:
Fenrir, je laatste look vind ik wel echt mooi hoor, past bij de herfst. Maar, waarom groom je je wenkbrauwen niet een beetje? :D

Omdat ze prachtige wenkbrauwen heeft.

Loop je nu expres rotopmerkingen te maken? Ik dacht dat je zo aardig deed tegen iedereen? Mijn nekharen gaan echt overeind staan van je reacties op Bente.

Wat?! Ik heb andere ook wel eens opmerkingen horen maken over de ‘extreem bushy’ wenkbrauwen van mensen in dit topic...

Jij bent echt apart. Want ik geef haar een compliment over haar look. Maak een grapje over haar wenkbrauwen en ik ben ‘expres’ onaardig aan het doen?

Zit je jij nu expres weer de ballen op mij te gooien? Jij met je nekharen.
Mijn nekharen gaan overeind staan van jou reacties op mij sinds ik me in dit topic begeef. Zoals dat ik hypocriet ben omdat ik niet vegetarisch eet en wel CF draag en nu dat ik opzettelijk onaardig ben.

Gaat het?

Drunksheep

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:10

:')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:14

Wel grappig als wij een opmerking geven maken we je zwart " WOW WAT EEN poedersuiker REACTIE!!! Ik ga temmen dit is een persoonlijke aanval!!!!"

Maar als jij t doet is het een grapje bij iedereen.

En dan is Drunksheep raar :') is ze ook wel daar niet van maar toch.

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:17

Caps heb ik niet gebruikt hoor. Maar ik mocht van niemand hier iets vinden van Jodie haar opmerking en van 1 zin kan ik niks voelen. Ik maak een grapje en nu kan het wel? En er wordt natuurlijk zomaar vanuit gegaan dat ik het expres doe. Compliment wordt over het hoofd gezien.

Ja nog een keer, alle ballen op Phoya. Jullie zijn meedogenloos :D

Jij duikt er natuurlijk ook weer bovenop Friemel. Bored?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:19

Wat een klote sfeer hangt hier zeg, zo zonde heb dit altijd zo'n prettig topic gevonden.. Ik vind je look prachtig fenrir! Momenteel epileer ik mijn wenkbrauwen ook niet :) moeten even bijkomen en vind het eerlijk gezegd wel prettig
Laatst bijgewerkt door Eight op 22-10-17 10:31, in het totaal 2 keer bewerkt

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:23

Ik vind het ook jammer :\

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:24

Ik laat je zien hoe vervelend het is als je niet alles leest maar je gelijk aangevallen voelt, want als wij t doen richting jou maken we zwart, zijn we haters en schijnbaar ook bored. Maar andersom is t allemaal "Hihihihi" beetje raar hè? Grappig dat je dat zelf ook niet door hebt.

Fenrir mooie look :j ik moet wel wennen aan dat hele donkere tho maar dat had ik bij Lino ook :D

Ik kan het hier echt niet laten groeien, ik heb dan gewoon geen vorm meer, ik denk dat als ik alles zou laten lopen dat ik klaar ben voor Sesamstraat, ik heb ergens nog een oude foto met mijn oude wenkbrauwen :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:28

Jammer dat het zo moet inderdaad.

Ik vind je looks prachtig Bente! Ben echt zo jaloers op jouw skills. Ik zeg: Thor&Make-up date? <<)

Mijn wenkbrauwen houd ik wel enigszins bij, omdat ze nogal heel erg blond zijn en ik ze wel bij teken. Anders heb je zo'n bijgetekende helft en daarom heen een blonde jungle. Weinig charmant :))

Ik zag deze net op CP:
https://colourpop.com/products/yes-please
Heeft iemand deze al? Ik vind hem wel erg tof!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:28

Friemel, nee als iemand iets zegt tegen mij mag ik me niet aangevallen voelen of er überhaupt iets van vinden en 1 zin kan niemand raken en het was niet onaardig bedoeld. Als ik een compliment geef met een grapje + een smiley om aan te geven dat het niet rot bedoelt is. Krijg ik meteen beschuldigingen als expres naar mijn hoofd. En is het wel rot bedoelt. Shady.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:29

Ik heb iemand er een look mee zien maken op insta maar weet nu niet meer wie, kan zijn dat t nikkie was maar volgens mij had zij de morphe en niet de CP.. zat in ieder geval goed pigment in :~

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:31

Phoya schreef:
Ik vind het ook jammer :\

Phoya als ik eerlijk ben vind ik dat dit voornamelijk zo is sinds jij in het topic bent gekomen. Je flipt zelf om enkele opmerkingen (niet alleen die van mij, eerder ook al) - die overigens imo terecht zijn, maar gooit zelf wel niet onderbouwde kritiek en oneliners in het topic waar niemand wat mee kan en waar meerdere mensen -kennelijk- een nare smaak van in hun mond krijgen. Het is mij totaal onduidelijk hoe jouw opmerking over Bente haar wenkbrauwen grappig of complimenteus zou zijn? Je stuurt mij een epistel over hoe ik mijn opmerking naar jou anders had kunnen formuleren, misschien is het handig om eens na te denken over hoe jij jouw opmerkingen anders kunt formuleren.

Je zou zeker denken dat als je zelf zoveel leest in opmerkingen van anderen, je zelf zou moeten snappen hoe zo'n opmerking van jou weer overkomt. Maar het lijkt erop dat je je zelf voortdurend aangevallen voelt maar over je eigen reacties vindt dat je heiliger bent dan de paus. 'You can dish it out but you can't take it' heb ik er een beetje bij.

Gaat het?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:32

Kunnen we niet gewoon stoppen met die discussie alsjeblieft?

Ik snap niet hoe jullie die scherpe foto's maken :)) .. weer eens wat geprobeerd met goud en bruin, nog steeds moeite met schaduw creëeren em blenden, ga vandaag lekker oefenen met tutorials :)

Afbeelding

Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:33

Ik vond het ook geen grappige opmerking miss heb ik andere humor :+ maar ook niet gemeen oid. Vond die opmerking vorige keer over "wel een oke look" banketstaaf, die heb ik dan ook maar gewoon genegeerd :')
(Heb nog liever dat iemand zegt dat 'ie het gewoon niet mooi vindt dan zo'n banketstaaf "ja wel oke" (niet dus))
Jammer dat er gelijk weer van alles bij wordt gehaald, misschien moeten we allemaal gewoon even beter opletten hoe we dingen formuleren :)

Ik vind mijn wenkbrauwen trouwens ver van "extreem bushy" hoor :')
Ben er heel blij mee, eerst had ik meer gaten en liepen ze niet mooi door. Ben met bijtekenen ook veel sneller klaar en het ziet er natuurlijker uit.
Ik vind het niet mooi als het uiteinde geen haar heeft en je dat dus zelf er op moet tekenen, dat vind ik alleen mooi met zwart en heel donkerbruin zoals bijv. Elke en Lien maar met rood vind ik dat er gewoon raar uitzien... en vind dit ook beter bij me passen :)

Jaaa Berdien :):)

Ik heb dat palette niet maar wel hele toffe looks mee gezien!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:36

Oké Jodie, precies wat je zegt _/-\o_ Zo zit het helemaal +:)+ Geen onderbouwde kritiek, ben altijd onaardig, zeg nooit iets nuttigs, geef geen complimenten... Gaat het?

Van jou Jodie, ga ik ook zeker geen advies aannemen over hoe ik iets aardig kan formuleren.

Maar weet je, als het je gelukkig maakt: sure, wat jij wil. Je hebt gelijk...

Nu krijg ik zelfs de schuld van de sfeer in het topic sinds ik er ben...
Dus echt weer alle ballen op mij. Wat laten jullie je kennen zeg. Echt ongelooflijk.. ik moet er gewoon om lachen zo raar is het :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:39

Eight schreef:
Kunnen we niet gewoon stoppen met die discussie alsjeblieft?

Ik snap niet hoe jullie die scherpe foto's maken :)) .. weer eens wat geprobeerd met goud en bruin, nog steeds moeite met schaduw creëeren em blenden, ga vandaag lekker oefenen met tutorials :)

[ [url=m/VeGicY.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/v9Qmxn.png]Afbeelding[/url] ]

Zijn gewoon scherp hoor :D mooi :j ben zo jaloers op je oogvorm, maak je met de selfiekant of je achter camera? Wat ik vaak doe is Mn achter camera en dan kijken met een hand spiegeltje waar ik mik :))

Ik heb die foto gevonden, hilarisch trouwens om daar doorheen te bladeren ik heb echt alle soorten wenkbrauwen gehad geloof ik :')

Afbeelding

Ik was hier 13 en mn moeder haalde het alleen bij mijn neus weg en eromheen, het was dus nog erger :')

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:39

Fenrir schreef:
Ik vond het ook geen grappige opmerking miss heb ik andere humor :+ maar ook niet gemeen oid. Vond die opmerking vorige keer over "wel een oke look" banketstaaf, die heb ik dan ook maar gewoon genegeerd :')
(Heb nog liever dat iemand zegt dat 'ie het gewoon niet mooi vindt dan zo'n banketstaaf "ja wel oke" (niet dus))
Jammer dat er gelijk weer van alles bij wordt gehaald, misschien moeten we allemaal gewoon even beter opletten hoe we dingen formuleren :)

Ik vind mijn wenkbrauwen trouwens ver van "extreem bushy" hoor :')
Ben er heel blij mee, eerst had ik meer gaten en liepen ze niet mooi door. Ben met bijtekenen ook veel sneller klaar en het ziet er natuurlijker uit.
Ik vind het niet mooi als het uiteinde geen haar heeft en je dat dus zelf er op moet tekenen, dat vind ik alleen mooi met zwart en heel donkerbruin zoals bijv. Elke en Lien maar met rood vind ik dat er gewoon raar uitzien... en vind dit ook beter bij me passen :)

Jaaa Berdien :):)

Ik heb dat palette niet maar wel hele toffe looks mee gezien!

Fenrir, ik was geen fan van het subculture palette, ik vond de looks die ik er tot dan toe mee had gezien niet echt mooi vanwege de kleurencombinaties. Jou look vond ik wel weer oké, en je laatste echt mooi. In de zin van, ik stel mijn mening bij over het palette en wat je ermee kunt. :)

Mijn opmerking over je wenkbrauwen was niet gemeen bedoeld hoor, ik heb niks tegen jou. Meer subtiel advies ofzo. Maar dit misstaat je ook niet. Ben alleen van veel make-uppers gewend dat de wenkbrauwen geepileerd of gewaxt zijn dus het viel me op :+

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:44

Dat is een goede tip friem, zal ik de volgende keer eens proberen! Wat grappig, ik vind je wenkbrauwen daar helemaal niet gek! Gewoon echt natuurlijke wenkbrauwen zoals normaal was voordat we begonnen te plukken :) hoe zijn je wenkbrauwen nu? Nog altijd blij mee?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:47

Eight schreef:
Dat is een goede tip friem, zal ik de volgende keer eens proberen! Wat grappig, ik vind je wenkbrauwen daar helemaal niet gek! Gewoon echt natuurlijke wenkbrauwen zoals normaal was voordat we begonnen te plukken :) hoe zijn je wenkbrauwen nu? Nog altijd blij mee?

Ja t is natuurlijk gewoo vrij normaal alleen wel heel massief voor mijn gezicht

Ja! Wil ze wel bij werken :j

Toch is t onderhoud nog groot want als er haren omheen zitten dan ben je toch je vorm weer kwijt ook al zit er microblading onder, ben er alleen wel nog steeds mega happy mee was natuurlijk angstig omdat ze zo blond waren maar geen seconde spijt van!

Denk jij er nog over?

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 10:51

Melati ik leef echt voor die paarsrozige look _/-\o_ vind 'm zo gaaf! En die lipkleur past er wat mij betreft perfect bij. Je wenkbrauwen vind ik daar weer een heel stuk mooier in verhouding :j

Linoleum wat zwoel is die smokey look! Staat je super!

Avelien leuke kleurtjes heb je gebruikt, past inderdaad allemaal mooi bij elkaar zo met je outfit en je oogkleur :j

Fenrir ook 2 hele gave looks! Leuk om te zien dat er eens wel iemand tevreden is met subculture := vind vooral die tweede erg mooi, past ook helemaal bij je oog- en haarkleur. En wat heb jij een mooie wenkbrauwen van jezelf!

Eight lekker subtiele look! Mooi :j Ik mis er alleen een beetje 'diepte' in, maar dat kan ook door de foto of mijn monitor of persoonlijke smaak komen :D hoe dan ook een heel lief lookje!

(Volgens mij ben ik nu niemand vergeten toch? Anders sorry, niet bewust gedaan :o )

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:10

Ik mis de popcorn O:)
Wil me er zo graag in mengen maar ik hou mn mond ~~}>

Eight leuke look! Wat memories zegt dat er een beetje diepte mist lijkt nu inderdaad maar zou best aan de foto kunnen liggen. Misschien toch eens moeilijk doen en met de achtercamera klieren? :)

Friem, ik vind ze wel grappig je wenkbrauwen zo op die foto. Vooral als je nu kijkt hoe blond je ben geworden! Of althans, je bent nu toch zo blond van jezelf?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:15

@ berdien ik heb wel pressed shadows van CP ze zijn oke maar dat palet heb ik niet wel overwogen :P wel een mindere ervaring ik had nl een kleur besteld en de juiste pan gekregen maar de verkeerde kleur. En ze zouden me die crediteren maar is nooit gebeurd. Nu ging het maar om 4 dollar maar toch de service was meh want k had filmpjes en fotos meegestuurd en aangegeven van goh kijk het even na want stel alle voorraad is fout weet je wel maar goed boeide ze niet zoveel volgens mij :o

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:16

Yltje schreef:
Ik mis de popcorn O:)
Wil me er zo graag in mengen maar ik hou mn mond ~~}>

Eight leuke look! Wat memories zegt dat er een beetje diepte mist lijkt nu inderdaad maar zou best aan de foto kunnen liggen. Misschien toch eens moeilijk doen en met de achtercamera klieren? :)

Friem, ik vind ze wel grappig je wenkbrauwen zo op die foto. Vooral als je nu kijkt hoe blond je ben geworden! Of althans, je bent nu toch zo blond van jezelf?

Ja maar vroeger ook al hoor, is puur belichting :j in de winter ben ik wel iets donker, zowel haar als wenkbrauwen, ben net een toverbal :j

Mn haar lijkt daar ook mega donker :')

Afbeelding

Ik heb zoals vroeger goud blond haar en de wenkbrauw kleur die hier te zien is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 11:57

Oh wat was je schattig daar! :))

Bente, deal! Tof :D

Denk dat ik de CP maar gewoon ga bestellen. Moet ook weer nieuw wenkbrauwpotlood hebben, dus komt mooi uit. Oh en nieuwe Parker <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 12:24

Man man man en dan zijn er hier verbaasd dat sommige mensen zich hier niet meer laten zien. :') Ik weet wel waarom. Dat gemekker altijd over en weer.

Ik epileer ook niet. Doet zeer, teveel moeite haha. Alleen af en tke een haartje hier en daar maar dat was het.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 12:34

Toch vind ik dat volle je wel staan friem, als je nu jouw volwassen kopje erbij denkt!

Eight, op die fotos heb je echt iets weg van Carice van Houten haar gezicht. Dat is een compliment ;)