Koolhydraten schrappen vind ik maar wat lastig. Vooral in combinatie met eten met het gezin. Laten de kinderen nou juist dol zijn op pasta en rijstgerechten

En dan 's avonds met de pot mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie25501 schreef:Oh Oke, bedankt! Maar Amaris, doordeweeks heb ik echt geen tijd om een omelet te maken hoor haha. Dat kost echt veel te veel tijd.
En ook bedankt xNavatu, voor vandaag heb ik mijn brood al geregeld, maar voor morgen zal ik daar op letten. (Gaat vleeswaar meennemen trouwens niet stinken of plakkerig worden?)
The_Cat schreef:Valt pindakaas eigenlijk onder gezond? ik neem aan sowieso beter dan nutella of dergelijk :p
Amaris schreef:The_Cat schreef:Valt pindakaas eigenlijk onder gezond? ik neem aan sowieso beter dan nutella of dergelijk :p
Pindakaas!
http://www.optimalegezondheid.com/pinda ... -geworden/
Kimmie25501 schreef:Oh Oke, bedankt! Maar Amaris, doordeweeks heb ik echt geen tijd om een omelet te maken hoor haha. Dat kost echt veel te veel tijd.
En ook bedankt xNavatu, voor vandaag heb ik mijn brood al geregeld, maar voor morgen zal ik daar op letten. (Gaat vleeswaar meennemen trouwens niet stinken of plakkerig worden?)