Het ging echt super, zal morgen een wat langere update plaatsen. Nu nogal gebroken na een vier uur durende sessie. De tattoo is in het echt iets levendiger zeg maar. De planeten zijn minder donker en de zon is veel vuriger.
Thanks =D Leuk te horen dat anderen hem ook gaaf vinden. Arm is nu nog twee keer zo dik als normaal haha Zal morgen bij het schoonmaken wat duidelijkere foto's maken
Echt onwijs!! Wat een prachtig resultaat! Pittig hoor vier uur. Maar jeetje joh, dit heb je nu gewoon voor de rest van je leven! Ik hoop dat wanneer ik er uit ben hoe mijn watercolor precies moet gaan worden, het resultaat ook zo mooi is Geniet ervan!
Iedereen echt enorm bedankt =D Zit hier nog helemaal na te stralen. Het viel me 100% mee eigenlijk, had daar nog wel een uurtje kunnen liggen zonder echt te hopen dat het klaar was. Het outlinen was natuurlijk niet een heerlijk gevoel maar eigenlijk alles daaromheen wel. Lekker gelegen en een beetje gechillt. Echt een wereld van verschil met mijn vorige tattoo, die gewoon wonky gezet is en ook littekenweefsel onder zit. Deze artist had duidelijk een betere techniek. Arm is nog steeds behoorlijk gezwollen maar verder weinig last eigenlijk. Ben ook heel benieuwd hoe het eruit ziet na het helen. Ik heb nog wat foto's gemaakt na het reinigen. Omdat mijn arm nog dik is, is de zon iets uit proportie. Ook is de kwaliteit van de foto wat omlaag gegaan zo te zien
Het ziet er echt knap uit!!!! Ik wil er ook zo een! Je ziet het idd wel op de foto dat je arm nog behoorlijk gezwollen is. Ik ben benieuwd naar het resultaat als het genezen is!
Goh, ik had verwacht dat het wel in mijn straatje zou vallen, maar ik ben er niet kapot van. Maarrrr dat is gewoon smaak he, vind m wel gaaf gezet. Ben alleen zo bang met deze kleuren dat het pver een paar jaar net een grote kneuzing lijkt.
Precies, ik ben wel blij dat het niet heel donker is gezet zoals ik eerst wilde omdat ik dat nu nog als optie voor over x aantal jaren heb mocht het er niet helemaal meer uitzien.
Killyenn
Geplaatst: 02-09-16 09:46
Prachtig! Zou je een foto kunnen plaatsen als het geheeld is? Ben benieuwd hoe zo'n tattoo verandert met het helen, want zoiets zie je niet zo vaak!