Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:32

Marjoow schreef:
In Amersfoort ligt nog veel Banyu scrub en bodylotion.

Hhhhmmm.... dat klinkt interessant. *slaat op in geheugen* Je weet maar nooit... Ik ga nog shoppen de komende dagen, maar als dat niets oplevert, kan ik zaterdag nog wel een uitstapje naar Amersfoort maken. :o

DideH

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:19

Ik denk dat ik straks uit werk even langs Nijmegen centrum race }:)
Iemand daar al geweest?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:30

Nu in Arnhem, maar daar is niet veel meer. Gelukkig had ik daar laatst dus al 2 Poeme ‘d Azar gehaald: vroeg of die er niet meer was? Bleek ie dezelfde ochtend al op te zijn! Had geluk dus :Y)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:30

DideH schreef:
Iemand daar al geweest?

Ja, ik drie keer (zonet nog) ;-)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:37

In Gouda was er niet veel verschil met wat er online was. Heb alleen de geurstokjes van de yalda meegenomen. Na al die bestellingen online met de korting was dit ook wel prima haha :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:40

Zijn er misschien mensen geinteresseerd en een setje karma en dao shampoo en conditioner. Mijn mega gevoelige hoofdhuid reageert er helaas niet goed op :(

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 14:51

Dallista schreef:
DideH schreef:
Iemand daar al geweest?

Ja, ik drie keer (zonet nog) ;-)

Stond er nog wat leuks?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:16

DideH schreef:
Stond er nog wat leuks?

Nu niet meer... ;-)
Geen body creams van Banyu en EYS, dus niet zo interessant voor mij.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:28

:=

Is het nog de moeite om langs te gaan? Ik ben niet van de Banyu

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:30

In Assen was nog van alles van de Yalda serie, scrub en bodycream van Banyu en doucheolie en bodycream van de oude HB lijn.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:30

zonnebloem18 schreef:
In Assen was nog van alles van de Yalda serie, scrub en bodycream van Banyu en doucheolie en bodycream van de oude HB lijn.

Ook de parfum van Poeme d'Azaar toevallig nog?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:55

Nee helaas, nog wel naar gekeken.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:03

wilde wellicht nog een keer bestellen maar zag dat de kortingscodes niet meer werken :')

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:40

Met dank aan Banyu, mijn oom en tante en Sanne van de winkel (!) ben ik vanaf morgen hopelijk echt wat Azar rijker ^^

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:42

Dat zou mooi zijn! Blij voor je *\o/*

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:44

Creatas schreef:
Met dank aan Banyu, mijn oom en tante en Sanne van de winkel (!) ben ik vanaf morgen hopelijk echt wat Azar rijker ^^

Yeah, happy for youu! :*
Maar ook suuuper lief van je oom en tante natuurlijk! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 21:50

Banyu schreef:
Zou je een update willen plaatsen, bv een foto oid?
Weet iemand overigens wat de sale in Heerlen is?

Ik zie dit te laat maar er was niet veel bijzonders.. 3 potten yalda body cream en 3 potten banyu scrub. Wel veel samurai bath spul maar verder niet echt iets. Heb wel 3 parfums gehaald. :Y)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 22:02

Mooie score!

Wat ik me als onervaren Rituals-smurf afvraag: zit er een verband tussen de parfums en de rest van de lijnen? Ik heb het idee dat de parfums losse producten zijn en dat je bij de geurlijnen dan al snel bij de mists ed. zit?

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 22:05

Neroo schreef:
Zijn er misschien mensen geinteresseerd en een setje karma en dao shampoo en conditioner. Mijn mega gevoelige hoofdhuid reageert er helaas niet goed op :(

Ik wel in de Dao, wat vraag je ervoor?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 22:39

Oscar schreef:
Mooie score!

Wat ik me als onervaren Rituals-smurf afvraag: zit er een verband tussen de parfums en de rest van de lijnen? Ik heb het idee dat de parfums losse producten zijn en dat je bij de geurlijnen dan al snel bij de mists ed. zit?

Klopt!

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 23:14

Heb afgelopen woensdag mijn pakket binnen gehad, helemaal happy. Was inderdaad foutje van strandtas en masker, heb alleen het masker gekregen maar daar al heel blij mee. Plus mijn moeder heeft ook bestelling gedaan en ik mag haar strandtas hebben :D

Heb voor het eerst huidolie besteld, iemand daar ervaring mee? Nu 2 keer gebruikt, ruikt fijn maar is wel even wennen qua gebruik en smeren. Mijn voorraad is weer heerlijk aangevuld. En had voor mijn verjaardag ook Rituals gevraagd dus heb nog wat volle dozen liggen. (Stuk of 6 <3 )

Heb ook een heerlijk zittende home kleding set gekocht, kraanvogel broek en shirt. Nog even wassen en dan kan ik die ook dragen. Ik ben weer happy.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 08:34

Iemand ervaringen met de Namaste Purify charcoal wonder mask?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 12:11

Arethe schreef:
Heb afgelopen woensdag mijn pakket binnen gehad, helemaal happy. Was inderdaad foutje van strandtas en masker, heb alleen het masker gekregen maar daar al heel blij mee. Plus mijn moeder heeft ook bestelling gedaan en ik mag haar strandtas hebben :D

Heb voor het eerst huidolie besteld, iemand daar ervaring mee? Nu 2 keer gebruikt, ruikt fijn maar is wel even wennen qua gebruik en smeren. Mijn voorraad is weer heerlijk aangevuld. En had voor mijn verjaardag ook Rituals gevraagd dus heb nog wat volle dozen liggen. (Stuk of 6 <3 )

Heb ook een heerlijk zittende home kleding set gekocht, kraanvogel broek en shirt. Nog even wassen en dan kan ik die ook dragen. Ik ben weer happy.

Bedoel je de dry oil spray? Dat is het enige wat ik nog gebruik, eigenlijk geen bodylotion meer.
Vind het heerlijk. Sprayt makkelijk op en trekt snel in.

DeBuurvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 19:35

Vandaag nog ff gauw 3 mini deo's op gehaald van Dao voor 1,95 per stuk,ben alleen vergeten te kijken hoe duur de mini dao creme was. Weet iemand dat toevallig?

In het begin vond ik de dao niks aan maar ga'm steeds meer waarderen :)

In de slaapkamer staat nu een grote fles met goij berry, ben eigenlijk verslaafd aan de amber maar die was helaas niet in de aanbieding. -O-

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 20:25

Matheno schreef:
Arethe schreef:

Bedoel je de dry oil spray? Dat is het enige wat ik nog gebruik, eigenlijk geen bodylotion meer.
Vind het heerlijk. Sprayt makkelijk op en trekt snel in.

Nee sorry zie dat ik het wat onhandig heb neergezet. Gaat om de gezichtsolie, deze breng je dan op gereinigd gezicht aan voor je crème’s etc.