Met de baby gaat idd alles goed gelukkig!!
Ik durf er nu pas echt, nog steeds voorzichtig, blij om te zijn. Heb heel lang afwachtend gezeten of t toch mis zou gaan.
Welkom maaikemarlou, wat heftig zeg al die miskramen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damber2 schreef:[ [url=m/Mqtocp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik grijp alles aan om iets te kunnen zien.
Maar denk dat ik moet concluderen dat sensitest ook een indroogstreep heeft.![]()
Ondanks dat ze adverteren van niet.
Nu dag 28. Dus mijn verwachtingen zijn zeer laag. En voel al een menstruatie aan komen. Het rommelt al iets.
Wel beetje misselijk. Maar mijn maag is snel van streek, dus ook dat zegt niets.
Zucht. Soms wou ik dat ik zelf een lab had.
Streepjes turen... word er gek van.
Adamootje schreef:Damber, wanneer lees je de test af? De test moet je tussen de 5 en 10 minuten na 'dippen' aflezen. Bij mijn testen (precies dezelfde) waren er trouwens geen indrooglijntjes te zien, ook niet na een half uur. Hopelijk geen menstruatie voor jou.![]()
Beentjesshar, spannend! Wachten is zo verschrikkelijk. Wanneer mag je testen?
Adamootje schreef:Ik ben natuurlijk niet de expert, dus ik wil de expertise van de gynaecoloog ook niet in twijfel trekken, al blijf ik het gek vinden dat ik nauwelijks menstrueer zonder medicatie. Wat de oorzaak daar dan van is, weten we nog altijd niet. Wat we wel weten, is dat de zaadkwaliteit suboptimaal blijkt, waardoor zwanger worden moeizamer gaat. Als de kwaliteit gelijk blijft of minder is bij de volgende analyse, dan gaan we over op IUI en in het 'ergste' geval gaan we over op IVF. We mogen eind deze maand weer terug.
Ik kan me voorstellen dat je die spanning een lange tijd houdt. Daarnaast heb je ook erg lang gebloed, natuurlijk. Hopelijk kun je toch ook een beetje genieten van de zwangerschap.
MaaikeMarlou, welkom! Wat ontzettend heftig dat je al zoveel miskramen hebt moeten meemaken.
Adamootje schreef:Nauwelijks menstrueren betekent dat ik soms gewoon 7 maanden helemaal niet bloed. Word ik na een aantal maanden weer ongesteld, dan duurt de menstruatie maar 2 dagen en dan is deze heel licht (kan betekenen dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden). Ze hebben alle waardes m.b.t. vruchtbaarheid bekeken, zoals LH, FSH, testosteron, schildklierwerking, of ik in de vervroegde overgang zou kunnen zitten, Chlamydia, etc. en alle waardes waren gewoon goed.
Dat is fijn, Beentjesshar. Hopelijk geeft die drukte wat afleiding.
Caira schreef:Adamootje schreef:Nauwelijks menstrueren betekent dat ik soms gewoon 7 maanden helemaal niet bloed. Word ik na een aantal maanden weer ongesteld, dan duurt de menstruatie maar 2 dagen en dan is deze heel licht (kan betekenen dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden). Ze hebben alle waardes m.b.t. vruchtbaarheid bekeken, zoals LH, FSH, testosteron, schildklierwerking, of ik in de vervroegde overgang zou kunnen zitten, Chlamydia, etc. en alle waardes waren gewoon goed.
Dat is fijn, Beentjesshar. Hopelijk geeft die drukte wat afleiding.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had precies hetzelfde, en ons wondertje is nu 8 weken.