Ff gezocht Is idd ook mooi! Ik ga btw volgende week weer naar de groothandel, mochten er nog mensen wensen hebben... Moet iig sjablonen en een cover pink hebben, en een gouden Konad.... T zal wel weer meer worden
Skessa_
Geplaatst: 29-12-13 17:34
Wilde van Bluesky nog een glitter en een thermo... Maar kon niet kiezen
Tis trouwens nu een stuk netter gelukt. Denk dat ik vorige keer idd teveel op mn kwastje had en die was ook vrij sheer. Deze is gewoon normaal. Alleen dat wrappen vind ik lastig. Dacht echt dat ik t ruim op mn tips had gesmeerd, maar heb toch een beetje shrinkage
Ik ben heel benieuwd naar de OPI Push and Shove die in januari uit gaat komen. Ik verwacht vandaag of morgen mijn OPI Pussy Galore, ben heel benieuwd naar die kleur.
Ik wilde nog even laten weten dat ik echt verliefd ben op Orly Smolder
Die hierboven van Stef is mooi
Verder nog plannen voor bijzondere oud&nieuw manicures? Ik twijfel, of sensationail rood en dan een accentnagel met glitter of gewoon lakken met glitters en topcoat etc. of misschien Konad? Maar wat precies?
Ik twijfel tussen OPI Happy anniversary of zwart met een gekleurd glittertje.
PeelSlowly
Geplaatst: 30-12-13 18:38
Nagellakfan meldt zich! Ik heb nu zo'n 50 kleurtjes, mijn man vindt het absurd veel, maar als ik hier zo lees is dat pas een beginnetje Niks bijzonders hoor, voornamelijk wat je in de Etos kan kopen, een paar China Glaze, en een Dior die ik had gekregen van Sinterklaas (die nog zei "wat is nagellak belachelijk duur zeg!", haha).
Gelijk een vraag: wat doen jullie tegen verkleuring van je nagels? Ik heb een voorliefde voor donkere en rode kleuren en de boel is nou niet meer mooi roze-wit... Ik gebruik al een base coat, heb al eens in de waterstofperoxide gehangen en heb nu whitener van de Kruidvat gekocht. Nog meer tips? Toch vaker een dagje lakloos?
En tegen verkleuring... tja... het enige wat helpt is een goede base coat. Verder wil een badje met citroensap ook nog wel helpen, maar helaas moet de verkleuring er toch uitgroeien als je hem eenmaal te pakken hebt.
Eight
Geplaatst: 30-12-13 18:55
Echt vervelend is dat verkleuren.. Ik had de afgelopen kerst leading lady van Essie opgehad, maar nu zijn mijn nagels ook roder dan normaal met een gele ondertoon. Het ziet er vreemd uit maar ik krijg het niet weg helaas
Bij mij komt het ook door luigheid, een keer de basecoat overgeslagen bij een diep rood kleurtje en bam... oranje. Nou ja, vanaf nu dan maar heel consequent wel die base er op en hopen dat de boel wat sneller groeit dan normaal
Zal eens kijken of ik zo af en toe wat foto's van mijn kleurtjes kan laten zien, vind dat zelf altijd vreselijk leuk om van anderen te zien ik klik ook altijd op de linkjes naar Ancs blog, leuk om te lezen!
Ik doe zelfs een base onder mijn art als ik weet dat het er maar een half uurtje op zit (alleen voor een foto). Doe ik dat niet, dan loop ik het risico dat mijn nagels verkleuren.
Vooral rood, blauw en groen verkleuren snel, dus altijd een base!
Leuk dat je mijn blog leest
Oud&nieuw... heb nog geen idee... Zal wel iets glitterigs worden
Gezien mn jurkje zwart met goud is, gok ik op zwart mer goud Heb wel een mooie van Rimmel gekregen, zwart met sparkels erin. En nu heb ik dus ook goud met sparkels, dus dat komt wel Goed
Ik werk voornamelijk met gellakjes, sinds kort ook wat meer gewone nagellakjes erbij. Ik ben gewoon te ongeduldig. Het droogde mij niet snel genoeg. Nu heb ik van Essence dry drops, dat werkt super goed!
Ik heb nu ook rond de 50 kleuren inclusief de gellakken.
Ik heb nooit zo snel last gehad van verkleurde nagels. Alleen laatst heb ik mijn gelnagels afgevijld inplaats van laten oplossen. Een weekje daarna een nieuwe gele UV polish uitgetest en binnen 10 minuten waren mijn mooie nagels getransformeerd tot gele klompjes. Ik krijg het niet weg, dus er zit niets anders op dan uit laten groeien en tot die tijd bedekken met een mooi kleurtje.
Oh, ik vind ze juist heel erg prettig. Twee tot drie duppeltjes per nagel en binnen 5 minuten is alles droog. Ik overweeg wel om een fast dry top coat van OPI aan te schaffen. Welke gebruik jij Anc?