Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt90

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:11

Hoera voor dag 5. Ging stuk lekkerder dan gister!

Ik ben stiekem wel nieuwsgierig naar level 2 en 3, ga even spieken denk ik.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:13

Mooi zo Britt!

Bzoem, ik zag vanmiddag snel jouw berichtje langskomen over je verzorgpaard. Een hele dikke knuffel! Het zit je echt niet mee momenteel. :n

Ik heb zojuist even naar level 2 zitten kijken, Nathalie krijgt er echt flink van langs zeg. ;) Ik vind het er wel goed uitzien, kan stiekem niet wachten want level 1 kan ik inmiddels wel dromen. :')

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:15

Goed zo Britt !!

Volgens die ene website zou ik 2016kcal moeten binnen krijgen.
Maar volgens mij haal ik dat niet hoor...

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:20

Haha vond ik ook Jolien! Gaat nog wat worden. Heb er ook wel zin in, ik ben level 1 inderdaad ook nu al een beetje zat...

@ Sunshine: 2000 calorieen is niet zo heel veel toch? Gewoon lekker veel gezonde tussendoortjes, lekker veel fruit? :D

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:25

Misschien is het ook maar een gedachte hoor, maar het klinkt veel :')

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:29

Met gepaste trots presenteer ik jullie mijn resultaten van 30 day shred!

Start 07-01 - eind 06-02
Nek: 34 cm - 34 cm = - 0 cm
Borst: (met tiet) 94 cm - 91 cm = -3 cm
Taille: 80 cm - 78 cm = -2 cm
Buik: 98 cm - 90 cm = - 8 cm!!
Heupen: 103 cm - 99 cm = - 4 cm
Been: 62 cm - 58 cm = - 4 cm
Arm: 31 cm - 28 cm = - 3 cm

Gewicht: 80,6 kg - 79,1 kg = -1,5 kg

Maakt in het totaal dus - 24 cm en -1,5 kg. Al moet ik wel zeggen dat mijn gewicht erg schommelt per dag. Eerder deze week was ik nog 78,3 kg. Ben erg blij dat met het resultaat! Mn buik is echt mn probleemgebied, dus ik ben heel blij dat daar maar liefst 8 cm vanaf is! Maar ik ben er nog lang niet!
Heb van vriendlief vandaag een mooie bos bloemen gekregen, omdat ie zo trots is dat ik t heb afgerond en de resultaten <3

Nu 2 rustdagen en dan door naar Ripped in 30! :D

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:32

Super lief van je vriend! En lekker even 2 dagen genieten!

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:34

Shred gedaan :D
De cardio gaat me goed af, maar die armspieren pfff ik sterf dan.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:39

Wat een mooi resultaat Laura! Mag je trots op zijn.
En een lieverd van een vriend. :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:48

Woooow Lauraaa!

Ik hoef ook nog maar 2 dagen. Klaar met dit level zeg haha :). Ook daarna over op Ripped!

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 20:56

dag drie zit erop! spierpijn viel me een soort van mee. Ik heb vandaag voor het eerst alles helemaal in hun tempo meegedaan. Alleen de push ups heb ik er een paar gesmokkeld. Nu eerst lekker warm douchen!
Hoe doen jullie het trouwens met eten als je 's avonds na je werk aan de slag gaat? Ik had echt honger toen ik thuis kwam, maar ik wilde niet met een volle maag gaan staan springen. Ik heb dus eerst even een cracker gegeten, maar nu eigenlijk geen trek meer in avondeten...

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:15

Wat een lieve vriend Laura! En gefeliciteerd met je mooie resultaten +:)+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:19

Ooohjooo ik heb net mijn centimeters in excel gezet. In totaal was er op dag 25 bij mij 25,5 centimeter af. Ben benieuwd hoe het na dag 30 exact is.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:27

Laura, mooie resultaten hoor! Denk dat je met RI30 nog wel zo door kunt gaan, dus keep going girl!

Heb ook de yoga meltdown gedaan. Best inspannend, maar omdat je er niet doorheen vliegt, is het ook wel lekker rustgevend. Het is een blijvertje :D

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:37

A wat leuk Laura! Lieve vriend en gefeliciteerd met je centimerters! Zo goed!

Wat grappig loesss, 1 cm per dag :D denk dat iedereen daar voor tekent maar je werkt er hard voor. Nog 5 dagen te gaan!!

Ik ga zo aan dag 5 :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:38

Goed zeg, Laura! En wat een lieve vriend :+:
Ik heb vanmiddag dag twee gedaan. Na dag 1 had ik veel spierpijn, had er tijdens de work out best last van, maar het is nu echt belachelijk! Lijk wel een oud wijf en zeer dat het doet....!!

Moet ik nu morgen evengoed gaan sporten, of beter een dagje overslaan?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:42

Mooi resultaat Laura! :)

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:45

SaskiaKa, er doorheen vechten! Gewoon door blijven gaan :j
Hebben we allemaal gehad en vooral de eerste dagen zijn het ergst.
Bij mij werd het pas na een week een stuk minder.
Zet m op!!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:57

Diane_ schreef:
xxitsmexx schreef:
goed bezig sarah.
cardio heb ik ook geen probleem mee maar meteen daarna de spieroefeningen voel ik wel me benen.

Opdrukken lukt me nog steeds niet maar ik doe daar gewoon een andere oefening voor in de plaats.

Als ik jou was, zou ik geen andere oefening doen, maar gewoon elke dag proberen er eentje extra te doen (en daarna verder op de manier van Anita). Ik kon er eerst hooguit 3 en op dag 10 kon ik er ook 10. :) Of heb je een blessure aan je schouder/arm dat het niet kan?

geen blessure maar ik kan het gewoon echt niet en op de anita manier kan ik niet ivm knie (daar wel een blessure aan en kan niet op me knie zitten)

maar ga al stoppen |(
mijn knie en enkel beginnen flink op te spelen helaas.
ga nu voor mezelf oefeningen pakken die minder/niet belastend zijn zodat ik toch wat meer beweging heb. en vooral de buikspieroefeningen natuurlijk
want wil eigenlijk niet stoppen, voel me er zoveel fijner door maarja amper kunnen lopen van de pijn is niks.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 06-02-13 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

luckyboy5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:57

Bzoem: erg hoor , sterkte !!! Even pas op de plaatst, shreddden kan altijd nog weer!!!

Laura : lief vriendje!!! <3

Jolien : soep met brood : dat moet je ook niet te vaak doen : ook niet echt "hoogwaardig voer", zeker niet als je al zo slecht hebt gegeten op een dag!

Ik ben ondeugend geweest!! Eergister niet geshred ,ik had mn dag op 1 uur na volgepland, en dat ene uur heb ik lekker op de bank gelezen hoe druk jullie allemaal waren met shredden :+
Gister 1 1/2 uur gefittnessd en aangezien ik toch wel veel last heb van mijn knieen durfde ik het niet aan om daarna nog te shredden (lijkt ook steeds erger te worden)

Nu heb ik net mijn zoon in bed liggen, ff wachten tot hij goed slaapt (en niet wakker wordt van mijn gerommel :D ) en dan ga ik dag 2 van level 2 doen.
Het viel me op dat ik van het shredden meer spierpijn heb dan van 3 keer zo lang fitness , terwijl ik toch écht achter elkaar hebt doorgetraind, ipv zoals ik normaal doe : heel relaxed aan. Heel vreemd.

Inmiddels ook een beetje naar mn voeding gekeken. Lijstje van vandaag:

O : kellogs pap met havermout ,speciaal voor langdurig volzitten. Dat met magere yoghurt en bosvruchten (bosbes, braam, framboos en aarbei uit de vriezer,) heeel iets suiker (wil stevia kopen,maar was vergeten :o ) 400 kcal
T ; 1 mini twix(100 kcal)
L : 2 boterhammen met appelstroop 240 kcal
T : 1 koekje met choco stukjes 200 kcal?
T grapefruit en appel 150 kcal
D : sauzijs met geb. aardappels (weinig) en veel bloemkool 700 kcal
T : straks na het shredden nog wat optimel kwark. 60 kcal
Melk voor in de koffie en bij eten 120 kcal.
TOTAAL 1970 (grove schatting)
Voor mij doen een heeél netjes lijstje : normaal zit er veel meer chocolade en soms snoep of chip bij!!!

Vooral smiddags heb ik het dan echt moeilijk : duurt zo lang voor het avondeten (terwijl ik al om 5 uur of half 6 eet!) , daarna gaat het super : die kwark eet ik echt voor na het sporten ,als het aan mij lag at ik niks meer na het avondeten!!.

Nou, genoeg gekletst , ik moet nu toch maar wat gaan doen!!!!
Oja , ik heb juist moeite met de cardio (heb astma: snel mn "adem op") de rest gaat me eigenlijk makkelijk af , gelijk op "nico nog wat" niveau. Maarja , heb net bij scapino gewichten gehaald van 2 kilo, dus wat dat betrefd zal het zo ook wel over zijn met de pret :D
:wave:

ps een uur stofzuigen : dat trek ik niet :n , dat is kei zwaar!!!!
ps 2 Saskia : gewoon doorgaan , gaat vanzelf over :(:)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 21:59

Bedankt alemaal! Ik heb ook wel foto's, maar die ga ik hier niet neerzetten, moet ivm mijn baan goed letten op mn privacy. Wel jammer, want het verschil is goed te zien en denk ik ook motiverend voor jullie :)

Dames, allemaal nog veel succes met het afronden van 30 day shred! Jullie zijn echt ontzettend goed bezig! Ik verlaat dit topic en ruil het in voor RI30!
En heel erg bedankt voor alle steun en support, dat heeft echt goed geholpen!
Laatst bijgewerkt door Laura1589 op 06-02-13 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:12

APPLAUSSS voor Laura! *\o/* En wat superlief van je vriend zeg, dat belooft wat als je ripped hebt afgerond ;)

Zo, dag 9 zit erop. Nu loop ik weer helemaal op schema. Hoewel ik moet zeggen dat ik volgens mij ook wel een dag of 2 minder opnieuw had hoeven doen. Ik deed het nog steeds niet helemaal fluitend, maar ik ben nu nauwelijks buiten adem, terwijl ik de eerste dagen nog nauwelijks een zinnig woord kon uitspreken na het shredden. :')
Morgen nog één dagje level 1 en dan op naar level 2!
Nu even water tanken en dan nog een paar nummertjes dansen met 'just dance'. *\%/*

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:28

Zojuist dik en uur dansles gehad en pfff wel zwaar! Maar morgenvroeg ga ik gewoon weer verder, wil gewoon echt doorzetten en als ik al jullie resultaten lees, hoop ik dat ik dat ook kan bereiken! Samen met mijn gewijzigde eetpatroon hoop ik echt dat ik 10 kilo kwijt kan raken, niet in 30 dagen hoor, maar gewoon na zo'n 2 à 3 maand...

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:35

Wat lief van je vriend Laura :D

Pff net level 3 er voor de eerste keer opzitten. Wat een hel!
Ik merk voornamelijk dat mijn gewicht in de weg zit, krijg sommige dingen gewoon echt niet voor elkaar omdat ik mijn lijf niet de lucht in krijg :\
Die rockstar(?) sprongen en die springende lunges. Wat een elllende :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 22:38

Ohhh ja die rockstar jumps vond ik ook K -u -t met hoofdletter K :')

Als jullie trouwens zoeken naar een pittige opvolger van dit programma, dan kan ik de no more trouble zones aanraden.
Ik heb iig regelmatig gedreigd naar de computer dat ik die blije grijnzen wel even van hun getrainde bekkies af zou meppen, zo gefrustreerd was ik _O-