Voelt nu na 3 dagen zuipen en vreten even niet zo hoor! hahahah net even rondje strand, crossduin loop gedaan van 11 in 1.01. Normaal doe ik die in 58 ofzo hahaha dus heeft er stiekem toch wel ingehakt!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiiNd_Y schreef:KarinvdM schreef:Je gewone steunzolen zijn ook niet aan te raden in je hardloopschoenen Lindy, daar zijn ze niet voor gemaakt.
Duidelijk! dan weet ik dat! m´n ouders zaten er namelijk op te drammen dat ik die zolen erin moest doen
dressuur518 schreef:Ik heb gister voor de tweede keer de 6,5 km hardgelopen, (en dat na een hele nacht ziek geweest te zijn) ging best goed, had alleen in het midden wel een beetje last van soort spierpijn in m`n onderbenen (zou ik meer spieren krijgen ofzo?) maar dat ging onderweg weer weg.
Ik weet niet of het handig was om hard te lopen op een lege maag, maar had geen zin om weer misselijk te worden en had eigenlijk nergens last van. En loop verder ook altijd zonder te ontbijten.![]()
Verder zijn er mensen die ervaring hebben met zooltjes en hardlopen (schoenen) ik hoorde namelijk pas dat je je zooltjes niet mag gebruiken in je hardloopschoenen omdat je daar speciale zooltjes voor zou moeten hebben? Ik doe dat wel altijd, maar heb ook vaak last van blaren, weet niet of dat er mee te maken heeft?
DarkShines schreef:Als je in 2 maanden hebt opgebouwd naar 5km is dat best snel. Kan het niet zo zijn dat je lijf even een weekje rust nodig heeft? Even je spieren goed laten herstellen en die week dan wat anders doen qua beweging (fietsen, zwemmen, wandelen). Qua conditie ga je er niks op achteruit.
Drink je genoeg na het lopen en hoe is je cooling down? Stretch je je spieren na het lopen?