Ik heb vanochtend op de weegschaal gestaan omdat ik op vrijdag altijd samen met mijn zus ga wegen wou ik eventjes weten hoe zwaar ik eigenlijk was. Ben ik gewoon 900gram zwaarder dan normaal terwijl ik er goed bij gesport heb. En aan me voeding gehouden. Ben ongesteld, ik gooi het er maar op dat het daar door komt...
Winner dat ligt aan je bouw. Ik ben ook 168 maar vrij breed gebouwd. Als ik 70kg weeg zie ik er slank uit, als ik 65kg weeg ben ik echt dun. Als jij vrij tenger gebouw ben moet 60kg zeker lukken. Maar ik zou naar je lichaam lijken en hoe jij je daar bij voelt want een gewicht is niet voor iedereen hetzelfde.
Oké, gewoon even in de gaten houden. Ik hou geen borsten meer over straks joh, hahaha! Ben redelijk "normaal" gebouwd, niet smal en niet breed. Maar m'n pony is rond de 150 dus vind het ook netjes eruit zien wat dunner.
Ik ben aan het oppassen de hele dag dus lekker veel op bokt!
Gisteravond weer wezen sporten, uiteraard al spierpijn van de maandag..., vandaag dan ook geen zware lichamelijke inspanning voor mij, hahaha. Morgen stukje lopen, dat zal dan wel weer kunnen, denk ik. Niet gek trouwens na zo'n 8 jaar niet meer sporten.
hannahaapje
Geplaatst: 28-02-13 12:37
Ai ai, sterkte met de spierpijn, en winner leuk, pas je op op kindjes? Was vanochtend naar de huisarts en de blauwe plekken (nu meer dan 20 op me benen echt wtf) komen door medicijnen of zo. Nou ja het zal allemaal wel. Ik heb nu echt heel erg buikpijn dus ga er weer vandoor.
Iemand eigenlijk wel eens bezig met de hoelahoep? Lijkt me wel leuk om thuis te doen, was daar als kind waanzinnig goed in, nu niet meer, maar schijnt dat je nu ook niet meer vooruit kunt met zo'n kinderhoepel.
Oh nee he, heb weer last van maandelijks probleem. Geen idee avaluna, misschien kun je een hoelahoep voor volwassenen goedkoop scoren via marktplaats om 't uit te proberen?
avaluna
Geplaatst: 28-02-13 13:43
Malima schreef:
Ik heb een speciale hoepel met noppen!
Wat is dat voor eentje, hoe bevalt ie, prijsindicatie, bepaald level, vond je het lastig, maak je gebruik van een instructiefilmpje? Soort, voor het grote aantal vragen.
avaluna
Geplaatst: 28-02-13 13:44
@hannahaapje: sterkte, heb daar ook een gloeiende hekel aan, hier ook geen kids meer op de planning staan, dus sowieso compleet zinloos, hahaha.
Doet goed zeer in het begin, je krijgt er giga blauwe plekken van in het begin maar gaat over!! Haha.
X_Michelle_X
Geplaatst: 28-02-13 14:05
Mayflower_ schreef:
Die groene slimpie is errug lekker. bubble-gum smaak is dat geloof ik. Ik heb een vreetbui gehad vanmorgen, 5 (koolhydraatbeperkte) broodjes met kokosbrood gehad. Dus ik heb mijn ontbijt en lucht ineen gehad.
Jak! Ik heb die groene nu ook in mijn tas zitten Die gele is leker!