Kinda sexy vind ik heel mooi maar hij staat mij niet. Modesty vind ik ook mooi, is net weer ietsje anders. Craving lijkt me ook wel wat ja... Ik had in ieder geval moeite met kiezen bij de mac had er het liefst 5 tegelijk meegenomen
Ik heb trouwens bij IKEA de Alexkast gehaald en alle make-up maar eens van mijn wasmachine gehaald en in de kast gedaan. Djiez, 5 lades make-up. 2 jaar terug had ik 1 laadje Nu heb ik het wel redelijk ruim verdeeld allemaal, maar toch Vinden jullie het leuk om te zien?
ontherun
Geplaatst: 03-06-14 09:39
Foto's! Ik ga zo'n kaptafeltje halen als ik er plek voor heb (hopelijk snel huis verkocht en verhuizen). Ik heb alles overal liggen, badkamer, slaapkamer... altijd ergens anders dan waar je het nodig hebt.
Ik heb trouwens mac creme in your coffee, die is wat meer naar de nude/bruinige kant.
Kaptafel wil ik ook nog graag (met spiegel), maar Alex was al 100 euro, dus niet alles tegelijk Dan zal ik vandaag of morgen foto's maken
Ik had alles wel bij elkaar, maar in doosjes verdeeld en op elkaar gestapeld. Staat nog redelijk netjes, maar vreselijk onpraktisch omdat ik steeds bij verschillende doosjes moest zijn. Nu fijn in lades en dan met vakverdelers (plastic bakken met vakjes).
Loose
Geplaatst: 03-06-14 09:50
Misschien Chatterbox of Pink Nouveau Djilna? Ben erg benieuwd naar je nieuwe make-up opstelling.
NYC2B
Geplaatst: 03-06-14 09:54
Djilna schreef:
Ik heb van HR trouwens de andere mascara gekocht, die met de panterprint. Alleen nog niet gebruikt, eerst mijn YR en Lancome mascara opmaken
Ohja die heb ik ook gezien en nog over getwijfeld!
(ik heb eigenlijk teveel mascaras die ik nog moet opmaken, clinique, 2x dior, chanel, estee lauder )
Ik heb gelukkig inmiddels wat mascara's op of weggegooid ivm te oud. Maar heb er nu nog 5... Die van YvesRocher en Lancome (de drama Hypnose Drama ) gebruik ik dagelijks en dan een nieuwe van HR, MaxFactor (Gwyneth Paltrow limited edition) en nog een Rimmel Scandaleyes, maar daar had ik er 2 van en de 1e net weggegooid omdat die niets deed. Denk slechte partij ofzo. Maar mag dus pas weer mascara halen van mezelf als ik er nog maar 1 of 2 heb
Dank voor de tip Loose Ik moet gewoon maar gaan snuffen, al vind ik dat ze bij de counter relatief weinig kleuren hebben. Verschilt dat per MACcounter trouwens hoe uitgebreid de keuze is?