[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milo

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 18:37

mariellexxx schreef:
love_paarden schreef:
ik heb een vraagje..
ik mag voor mijn verjaardag(04 januari pas) een oorbelletje in dat tragus geval laten schieten een meisje die ik ken die heeft het bij ons bij de juwelier laten doen en er is niks mis mee gegaan..dan kan het toch geen kwaad om het daar te laten doen?

Gewoon laten piercen, dan betaal je er rond de 30 euro voor, ik zou hem niet laten schieten.

hmm ja, bij ons 40 euro. piercen is idd wel beter, ook al ben ik erg slecht en heb ik hem gewoon laten schieten. maar het kan altijd misgaan.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 18:56

het is alleen zo jammer dat piercen zo duur is.
haha, ik heb 4 gaatjes in 1 keer in mijn oor laten schieten, wist ik veel dat dat zo slecht was...ook nog om het allemaal in 1 keer te doen!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:48

Red_Savage schreef:
het is alleen zo jammer dat piercen zo duur is.
haha, ik heb 4 gaatjes in 1 keer in mijn oor laten schieten, wist ik veel dat dat zo slecht was...ook nog om het allemaal in 1 keer te doen!

ligt eraan wat voor gaatjes het zijn. het is alleen verboden om in kraakbeen te schieten, voor hoe ver ik weet.

ik heb alles keurig 1 voor 1 gedaan. drie gaatjes, tragus, en navelpiercing. what's next???!!!!
(aaah.. het is verschrikkelijk met mij.)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-06 19:52

jaa het was allemaal kraakbeen!:O
anyway, het is toch goed afgelopen (fjiew)

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:30

hee!!

Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!

Ik heb een aantal vraagjes aan piercingzetters/tongpiercingeigenaren op bokt!!

1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
3. Hoelang duurt het voordat het 'geheeld' is?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:36

Ik heb alleen een klein antwoord op punt 4 (heb zelf geen tongpiercing) Ik wil je niet afschrikken maar het kán gebeuren dat er door een ader geschoten wordt, zo zijn er zelfs wat mensen doodgebloed. Maaaar als je gewoon naar een goede piercingzaak gaat lijkt me dat geen probleem:). Ik hoop niet dat ik je heb afgeschrikt hoor, het is ook maar zeldzaam dat dat gebeurt:P

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:40

haah Tong uitsteken schrik me rot.. maar laat me niet afschrikken Knipoog haha Tong uitsteken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:50

mooi:) (zo belangrijk kan het zijn om naar een goede piercingshop te gaan:D)

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 12:52

gootje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:16

ik zou misschien voor de lol een tongpiercing laten zetten voor 1/2 maanden maar doe t nu toch niet meer denk ik na die site te hebben gelezen. Tong uitsteken zelf heb ik een neuspiercing sinds mijn 13e en ben bijna 15, en links en rechts in mn oor 2 gaatjes! wat is eigenlijk het verschil tussen piercen en schieten?:P

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:17

piercen is met een naald (is beter, maar duurder) en schieten gebeurd met een schietpistooltje (is vele goedkoper).
Bij piercen gaan ze ook geloof ik eerst met een naald door je oor en dan word er een sieraad in gedingest , en bij schieten, schieten ze direct die oorring in je oor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:19

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:20

kadeetje schreef:
piercen is met een naald (is beter, maar duurder) en schieten gebeurd met een schietpistooltje (is vele goedkoper).
Bij piercen gaan ze ook geloof ik eerst met een naald door je oor en dan word er een sieraad in gedingest , en bij schieten, schieten ze direct die oorring in je oor!

Klopt,schieten was hier een tientje ofzo. Clown

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:22

Anthea schreef:
kadeetje schreef:

Die wil ik ook wel 1,hoeveel kost het om zo eentje te laten zetten? Haha!

is afhankelijk van de piercer Knipoog
maar ik denk rond de 40/50 euro.

Heeft er verder iemand nog info over een industrial of kent er iemand (liefst Belgische of Nederlandse) sites waar ze industrial-staafjes verkopen?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:23

Bij de piercing shop waar ik het heb gedaan maar 5 euro ofzo. Alleen ben ik van plan mijn volgende piercing ergens anders te laten zetten! Ze hebben helemaal niet gezegd dat als je vier gaatjes allemaal in het oor laat schieten (in het kraakbeen) slecht is. En ze hebben mijn 2 gaatje in mijn oorlel veel te dicht bij de eerste gedaan! De navelpiercing van mijn zus hebben ze helemaal verkeerd geplaatst!

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:25

Bij de juwelier waar ik al m'n gaatjes liet schieten, mocht ik maar 1 paar per keer schieten hoor!
In kraakbeen schieten , is idd slecht (ja, ok, ik heb dat ook 2 X laten doen Vork ) , piercen is beter..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:26

ja, maar hier deden ze de 4 gaatjes in één keer. Nouja niet letterlijk tegenlijk...maar je snapt wat ik bedoel:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:27

De juwelier hier deed ook niet schieten,maar het goedkopere 'sieraden'winkeltje erlangs wou het wel even doen. Clown

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:29

Maareuh, kent er nu hier iemand Nederlandse/Belgische shops die piercings verkopen (industrial staafjes Knipoog )

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:30

zeeeeeer interesant die site.. dat het nouwelijks pijn doet het zetten dat klinkt wel fijn.. ik zou ook graag een navelpiercing willen maar zeker niet allebij, welke geefthet meeste kans op risico's met zich mee?

kadeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 14:30

ik denk eerder een tongpiercing

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 16:57

@Shettie, ik zou bijna zweren dat t nu een kinpiercing is, een labret zit net onder je lip.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:00

love_paarden schreef:
ik heb een vraagje..
ik mag voor mijn verjaardag(04 januari pas) een oorbelletje in dat tragus geval laten schieten een meisje die ik ken die heeft het bij ons bij de juwelier laten doen en er is niks mis mee gegaan..dan kan het toch geen kwaad om het daar te laten doen?

NEEE HEEE Boos! doe t nou niet meis, ik heb t hier 20 miljoen keer uitgelegd, en voor de laatste keer, het is zelfs VERBODEN het te laten schieten, als de gg&gd erachter komt dat een juwelier dat doet kan ie er zelfs voor dichtgegooid worden, zegt dat dan niet genoeg?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 17:51

ArGieVai schreef:
hee!!

Ik wil dus een Tong Piercing laten zetten maar wil eigenlijk eerst wat informatie vooraf weten natuurlijk!!

Ik heb een aantal vraagjes aan piercingzetters/tongpiercingeigenaren op bokt!!

1. Doet het erg pijn?
2. Heb gehoord dat je tijdje niet kan eten en dat je tong erg opzwelt, in welke mate is dat?
3. Hoelang duurt het voordat het 'geheeld' is?
4. wat zijn de risico's?
5. en hoe bevalt het??

daaankjulliewel!!

ik heb afgelopen maandag een tongpiercing laten zetten dus kan je wel wat antwoorden geven:
1. of het pijn doet? tja ik zeg maar zo: als je zoiets graag wilt doet het geen pijn Knipoog je voelt het iig wel!
2. het klopt inderdaad dat je tong opzwelt. Eet vooral de eerste dagen veel vloeibaar zoals pap, soep, vla, milkshakes etc, en probeer vooral geen pompoenpittenbrood met vlokken te eten Bloos (spreek uit ervaring)
3. het verschilt een beetje per piercer. de ene geeft het advies om na 2 weken het staafje te vervangen omdat je tong dan genezen is. mijn piercer adviseerde me om 4 weken te wachten omdat het middelste gedeelte van je tong lang gezwollen blijft. Ik mag bij de shop waar ik hem heb laten zetten voor 10 euro iedere piercing uit zoeken die ik maar wil en dan vervangen ze hem ook gelijk.
4. de risico's. ach tja dat mag je op internet gaan lezen want dat zijn er heeeel erg veel. Zorg er altijd voor dat je naar een goede piercingshop gaat en houd in de gaten of ze alles steriel doen!!
5. hoe het bevalt? tot nu toe heel goed, en zoent lekker Bloos Haha!
succes ermee, hopleijk heb je hier iets aan

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:05

dankjewe l Haha! k ga volgende maand (als ik me salaris binnen heb Tong uitsteken) met 2 vriendinnen piercing laten zetten Haha! maar is het zo dat een navelpiercing bijv. minder riscico's heeft maar dat je wel meer kans hebt op 'een risico' dan een tongpiercing?