Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rambogirl schreef:Nou, €50 per spuit zoals bij mij vind ik niet niks...
Zo "goedkoop" als Ozempic zal het nooit worden.
En ik zie het de eerstkomende jaren ook niet gebeuren dat het vergoed zal worden.
Uiteindelijk hebben we zelf de keuze voor Mounjaro gemaakt, met welke reden dan ook.
Suzanne F. schreef:Dat is idd bijzonder Deertje. Er zit zoveel verschil in hoe huisartsen hiermee om gaan. Bij mij in het dorp is echt een zwaar zwaar obees iemand met allerlei bijklachten zoals pms, pcos etc etc. Die krijgt geen GLP-1. Echt belachelijk.
Ik heb trouwens ook fibromyalgieachtige klachten die eigenlijk nu helemaal weg zijn.
secricible schreef:Maar daar schrijven bedrijven als yazen ed het niet voor voor. Dat dat offlabel gebeurt zoalsjou reumatoloog prima, maar dan zijn zij ook verantwoordelijk om te monitoren. Dat kunnen bedrijven als yazen gewoon niet waarmaken.

Dieuwke_ schreef:Essie73 schreef:Ik kom mij ook melden. Vandaag gestart met Ozempic. Ben zo benieuwd wat het gaat doen.
Succes!
Ik zat vanochtend op -4,2kg, 10% van wat ik in totaal kwijt wil. Ik ben op 8 januari begonnen met prikken. Ik ben echt heel tevreden met hoe het gaat en hoe het voelt.
cissy schreef:Dieuwke_ schreef:
Succes!
Ik zat vanochtend op -4,2kg, 10% van wat ik in totaal kwijt wil. Ik ben op 8 januari begonnen met prikken. Ik ben echt heel tevreden met hoe het gaat en hoe het voelt.
Dat gaat wel hard zeg! Zit je nog op startdosis?
Dieuwke_ schreef:Essie73 schreef:Ik kom mij ook melden. Vandaag gestart met Ozempic. Ben zo benieuwd wat het gaat doen.
Succes!