Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Oh god, dat had ik op zich zelf ook kunnen bedenken, maar dat geeft maar weer aan hoezeer mijn hoofd aan vakantie toe is![]()
Net een half uurtje gelopen. En wtf... ik moet echt serieus betere sportbh's... Ik ben zojuist door een hoogbejaarde man met rollator erop gewezen dat 'alles mee doet'![]()
Dus wederom de vraag; goede, stevige cups, maar wel dusdanig strak en ingesnoerd dat de boel als geheel gewoon niet meer zo mee hupst??? Iemand please?
Tiggs schreef:Mooie sprintjes Koekie! Ik liep vanochtend al kort
Vond je het eng om wat harder te gaan?
Samantha_ schreef:Iemand misschien een idee? Ik wil een spinning fiets/fitbike kopen om thuis te fietsen. Als afwisseling met lopen, en om toch te kunnen trainen bij blessures.
Enige eis is niet te duur en ik wil er Zwift op kunnen doen.
Ik zie zoveel soorten? Van 300 tot 3000 euro?
Supervixen schreef:Goed gedaan beiden! Mooi loopgebied en knap dat je zo ver hebt gelopen. Het was ook heerlijk loopweer.
Achterop drinken is warmer en je drinkt dan ook warm drinken. Word je misschien ook niet zo blij van.
Welke gaan jullie in Limburg ook alweer lopen?
Het is niet de bridge to bridge, dat is een loop op de weg. Het gaat om de freedom trail. Een loop op de weg zou ik nooit kiezen om ambassadeur voor te zijn.
Goof schreef:Samantha_ schreef:Iemand misschien een idee? Ik wil een spinning fiets/fitbike kopen om thuis te fietsen. Als afwisseling met lopen, en om toch te kunnen trainen bij blessures.
Enige eis is niet te duur en ik wil er Zwift op kunnen doen.
Ik zie zoveel soorten? Van 300 tot 3000 euro?
Wil je er ook buiten mee kunnen fietsen?
Ik heb bijvoorbeeld een simpele racefiets (Decathlon ofzo) en die kan ik heel makkelijk op de Tacx zetten. Zwift aan en dan kan je gaan.