Ik vind de kleine spinnetjes wel schattig. De grote niet zo… Zonnedauw staat er weer prachtig op
Pien mooi uitzicht en gezellig. Fijn dat het ook bij jou niet zo heet is
Susan mooie omgeving zeg. Fijn de nieuwe rugzak geprobeerd
Eelmo
Geplaatst: 30-06-23 15:10
Susan, is het Kreelsepad een gemarkeerde route? Ik sla hem ook op!
Mooi Lizard! Ik vind het echt leuk dat je ook foto's maakt van al het kleins dat je tegenkomt! Maar die spinnen mag je houden Je laatste insect is (denk ik) een groene schildwants
Oh en Faringo natuurlijk weer waanzinnige plaatjes! Dat blauwe meer in het dal
BeFunny
Geplaatst: 30-06-23 16:12
Zowel mooie foto's van SasanH Pien en van Lizard
Ik heb 8 KM rondgehobbeld met de hondjes. Het niet veel foto's gemaakt.
De heren staan ergens anders. Alleen de kleine kalfjes staan hier nog en zodra ze dan groot zijn blijven alleen de koeien en de stieren die gaan weg zeg maar.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 30-06-23 19:15
Ha het restaurant met de gouden boogjes zoals mijn dochter altijd zegt. Leuke koetjes
moonsparkle
Geplaatst: 30-06-23 22:46
Lizard ik vind die foto met die dode boom die ligt erg mooi
BeFunny mooi die koe en een lekkere traktatie voor jezelf
Oeps je schoenen zijn gedoopt. Ik vind het mooie foto's!
Goof
Geplaatst: 01-07-23 16:13
Heerlijke foto's weer allemaal! Die witte koe Gaucho, fijne schoenen? Die spinnetjes, goed gevonden zeg.
Ik ben niet gaan wandelen vanmorgen, heb er een luie dag van gemaakt, maar dat kan ik niet zo goed, dus ik ben net maar een rondje gaan hardlopen
gaucho
Geplaatst: 01-07-23 16:18
Luie dagen ben ik ook niet goed in, dus hier vanochtend eerst sportschool, toen huishoudelijk gedoe en daarna wandelen. Rest wordt wel rustig.
Nieuwe schoenen voelen erg goed, maar echte test komt bij boven de 30 km en 30 graden over 2 weken met Faringo 34 km over oa de Posbank. Volgend weekend ben ik naar Schiermonnikoog met mijn vriend, maar denk dat we dan geen hele lange afstanden gaan wandelen.