Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

dus we hebben het grootste samen door het donker gelopen, het was zo prachtig stil 
Op hoeveel km zijn jullie gefinisht? Wij hebben in de laatste km een afslag gemist. Klokte net onder de 12 km af. Zag op FB dat een van de canitrailers ook die afslag had gemist.Ninus schreef:Nu op naar de RFR zaterdag! Gelukkig zijn de weersvoorspellingen heel goed![]()

heb je nog steeds stress/druk van je werk?
. 

Ninus schreef:Balen dat het nog geen succes was Kylanheb je nog steeds stress/druk van je werk?
De omstandigheden op werk zijn de laatste tijd perfect om mijn hele nare perfectionisme aan te wakkeren. Ik voel me nogal eens gedwongen om me meer te profileren op manieren die eigenlijk niet bij mij passen, om gehoord te worden. Maar ik heb ook geen zin om als toeschouwer aan de zijlijn te staan wachten op een uitkomst die mij niet zint.

Het komt inderdaad weer goed tot de volgende situatie. Nu ik wat ouder en wijzer ben kan ik beter loslaten, maar de lat blijft voor mezelf soms onmogelijk hoog.
Komt vast weer goed!
Als ik mijn telefoon meeneem, gaat ie in mijn rugzak of een buideltje om m’n middel want ik vind het niet prettig om ‘m op m’n bovenbeen te dragen vanwege het hoesje dat ik erom heb. 
In en rond Gorinchem was het wel erg leuk. 
Jammer dat de route zo saai was.....